Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Enig i at vi bare skal investere en masse spilletid i Breum og Charly. Mine alarmklokker ringer bare lidt, når man sælger en stamspiller uden at erstatte ham, men jeg håber da Wesström og co ved hvad de gør
Lige på denne er jeg ikke bekymret
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jooo. Men så var han heller ikke bedre. Det er netop her vi kan gøre en forskel ved at give en ung chancen når der er masser af muligheder at tage af. Det skaber både plads i lønbudgettet og måske større transfers “down the line”
Lige på denne er jeg ikke bekymretFas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHar egentlig altid meget godt kunnet lide Sander, så jeg er lidt ærgerlig over at miste ham. Hans forløb i OB har dog altid været mærkeligt. Sjældent har jeg set en spiller gå fra at være fast mand, til at være ubrugelig, til at være fast mand igen.
Spændt på om vi henter en erstatning. Han har trods alt startet samtlige 7 kampe, så det burde vi vel?
Comment
-
Jooo. Men så var han heller ikke bedre. Det er netop her vi kan gøre en forskel ved at give en ung chancen når der er masser af muligheder at tage af. Det skaber både plads i lønbudgettet og måske større transfers “down the line”
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Mit bud er at Sander er foretrukket fordi han er noget bedre taktisk og defensivt end sine unge konkurrenter.
Jeg håber ikke han erstattes. Jebali, Frøkjær, Breum, Mucolli, Charly og til dels Fenger, hvis Bash for alvor er i gang er mere end rigeligt til de 3 pladser bag 9'eren. Og så er der jo også Sabbi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægMit bud er at Sander er foretrukket fordi han er noget bedre taktisk og defensivt end sine unge konkurrenter.
Jeg håber ikke han erstattes. Jebali, Frøkjær, Breum, Mucolli, Charly og til dels Fenger, hvis Bash for alvor er i gang er mere end rigeligt til de 3 pladser bag 9'eren. Og så er der jo også Sabbi.
Her skulle vi gerne hente noget bedre til sidst i transfervinduet. Måske ham Manneh
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det SKAL vi gøre. Jeg nægter at tro på, at afløseren for ham vi lige har sendt til Norge som Alm har vist at han gerne vil spille, bliver ham vi lige har hentet i Norge som han indtil videre har vist at han ikke vil spille.
Charly skal nok blive god, men han har også brug for tid. Han er, som de fleste af os nok har set, rimelig uskolet, og derfor kræver det trods alt lidt tid inden han kan gøre sig fast i start-11'eren.
- Likes 1
Comment
-
Farvel og god vind til Sander. Tak for alt.
En dygtig holdspiller, som måske lidt for ofte faldt ud af kampene.
Men aldrig en utilfred ytring, slevom hans forløb i OB har været mærkværdigt.
I min verden skal der IKKE hentes en erstatning.
Pt har vi breum og mucolli til venstre.
Sabbi og hornemann til højre.
Derudover kan jebali, frø, fenger, minteh, grubbe og kante spille kant. Har jeg glemt nogen?
Hvis sabbi ryger, så kan vi hente en højre kant.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det SKAL vi gøre. Jeg nægter at tro på, at afløseren for ham vi lige har sendt til Norge som Alm har vist at han gerne vil spille, bliver ham vi lige har hentet i Norge som han indtil videre har vist at han ikke vil spille.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægFarvel og god vind til Sander. Tak for alt.
En dygtig holdspiller, som måske lidt for ofte faldt ud af kampene.
Men aldrig en utilfred ytring, slevom hans forløb i OB har været mærkværdigt.
I min verden skal der IKKE hentes en erstatning.
Pt har vi breum og mucolli til venstre.
Sabbi og hornemann til højre.
Derudover kan jebali, frø, fenger, minteh, grubbe og kante spille kant. Har jeg glemt nogen?
Hvis sabbi ryger, så kan vi hente en højre kant.
Comment
Comment