"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg tror godt man kan forvente at OB skriver kontrakt med en spiller i denne uge når det går på plads med Kasper Larsen
Men jeg håber godt nok at man lige husker på at KL er en rigtig OB dreng og takker ham for tjeneste selvom man havde håbet på mere. Han fortjener en god afsked
Jeg tror godt man kan forvente at OB skriver kontrakt med en spiller i denne uge når det går på plads med Kasper Larsen
Men jeg håber godt nok at man lige husker på at KL er en rigtig OB dreng og takker ham for tjeneste selvom man havde håbet på mere. Han fortjener en god afsked
Fuldstændig enig. Især i det sidste. Kl ville virkelig gerne have været lykkedes i OB, en af de få fra den der generation der gjorde forsøget.
...Og så må NT også gerne købe Saied Ezatolahi som er en boldkontrollerende 6´er Vejle bekræftede nemlig for en måned siden at han ikke skal tilbage til klubben og den klub han var udlejet til ønskede ikke at bruge købsoptionen.
Omar Jebali kommer vel i morgen skriver Obstruktion:
"Omar Jebali ankommer forresten i morgen. Om han træner med, er jeg ikke helt klar over, men meldingerne går i hvert fald på, at han kommer i morgen. #obdk"
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
...Og så må NT også gerne købe Saied Ezatolahi som er en boldkontrollerende 6´er Vejle bekræftede nemlig for en måned siden at han ikke skal tilbage til klubben og den klub han var udlejet til ønskede ikke at bruge købsoptionen.
Ja, han kunne godt passe ind, men jeg ville gerne lige trykke Jeppe på maven i forhold til en kontraktforlængelse først og så skal man have helt styr på, at Saied har hjertet med, synes at huske han svingede meget i niveau i Vejle, uden at jeg ved hvorfor.
Absolut! Der er intet vi alle hellere ville ha haft end han var blevet en succes. Desværre gik det ikke.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Ja det bliver meget spændende om Bjørn W. kan finde noget kvalitet til det midterforsvar, så vi forhåbentlig også kan få det bedste frem i Bjørn Paulsen. Det er altafgørende at vi får styr på hele den defensive organisation. Forhåbentlig kan vi få en med noget fart og som ikke har glasben.
Og ja naturligvis skal KL sendes ordentligt videre, hvis en handel falder på plads.
Comment