Oprindeligt indsendt af Lennon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
Tak for info. Det var jeg ikke klar over. Er det en, der har været der længe?
Men ellers har OB da haft mentaltrænere i en del år efterhånden.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Kenneth har vidst været i klubben en del år, men ved ikke hvor længe han har arbejdet med førsteholdstruppen.
Men ellers har OB da haft mentaltrænere i en del år efterhånden.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja det har de, husker Drachmann blev spurgt til det, efter han havde flæbet over fansene’s alt for høje forventninger.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Ja, men Drachmann sagde så også at det ikke var obligatorisk at benytte sig af mentaltræneren, og det kun var noget man opsøgte hvis man mente man havde brug for det. Det burde være en del af den skemalagte træning.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Bliver godt nok mere og mere glad for, at vi skal have en anden scout end Ole Spion..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja det er godt nok et fejlcast helt på linje med Magne Sturød tilbage i tiden. Vi har jo sågar betalt en transfersum for en mand, der absolut ingen perspektiver er i. Jeg kan læse mig til at han faktisk blev kåret som årets unge spiller i den australske liga i sæsonen op til hans skifte til os. De må godt nok være skidt kørende dernede, men omvendt kan det forhåbentligvis betyde at der er en klub dernede, som kunne have interesse i at hente ham hjem, så vi slipper for hans løn de næste tre år.
Comment
-
Ja det er godt nok et fejlcast helt på linje med Magne Sturød tilbage i tiden. Vi har jo sågar betalt en transfersum for en mand, der absolut ingen perspektiver er i. Jeg kan læse mig til at han faktisk blev kåret som årets unge spiller i den australske liga i sæsonen op til hans skifte til os. De må godt nok være skidt kørende dernede, men omvendt kan det forhåbentligvis betyde at der er en klub dernede, som kunne have interesse i at hente ham hjem, så vi slipper for hans løn de næste tre år.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Men Alm bliver jo ved med give ham spilletid på VB, så han må jo se en form for lys i ham, samtidig med at Skelvik i midterforsvaret heller ikke er et projekt Alm åbenbart kan gå helt væk fra.
Kan læse på mig til fra dem der har set træningen i dag at Adelgaard starter i morgen, så det indikerer at Alm ser det samme som os andre. Frem imod en slutrunde kunne jeg sagtens forestille mig King lejes ud inden vinduet lukker i.
Comment
-
Hvis Østrøm så godt som er SIF'er, så er mulighederne begrænset for at finde en makker udover Jørgen, så det kan nok forklare den disposition, selvom jeg da ikke skal afvise at han havde valgt Jørgen uanset hvad.
Kan læse på mig til fra dem der har set træningen i dag at Adelgaard starter i morgen, så det indikerer at Alm ser det samme som os andre. Frem imod en slutrunde kunne jeg sagtens forestille mig King lejes ud inden vinduet lukker i.
Jeg kan simpelthen ikke se at AA ikke allerede har overhalet ham. Han er stærkere,hurtigere,bedre på bolden og taktisk bedre skolet end King. Jeg håber virkelig at han får en god startdebut i morgen
- Likes 1
Comment
-
Comment
Comment