Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    For mig er det at pisse i bukserne. Vi må se. Jeg tror, at Silkeborg har gjort en god handel, og Østrøm fik aldrig den chance, han havde fortjent i OB.
    Hvis vi vil rykke 3-5 spillere op hvert år fra akademiet samt hente lidt udefra er vi også nød til at sælge en gang imellem. Bare ærgerligt at det ikke er til udlandet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      At sælge en akademi spiller for 2-3 mill ca der ikke rigtig kunne få spilletid kan jeg godt forstå pointen i. BW er lidt tvungen til at frigøre midler for at kunne forstærke truppen her sidst i vinduet. Så er det ok at gøre det med en periferi spiller der ikke lignede en der ville slå igennem alligevel
      Som skrevet i en anden tråd: det kan kun sælges som en fornuftig handel fordi vi ikke har formået at forløse det talent, Østrøm åbenlyst har. Vi kan lave mange fornuftige handler på den konto, men det er og bliver en dårlig case, når vi ikke får forløst et reelt talent, men i stedet sælger ham videre for småpenge. Forhåbentlig får vi en god videresalgsklausul om ikke andet, for han skal nok blive et fint salg for SIF om et par år

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Som skrevet i en anden tråd: det kan kun sælges som en fornuftig handel fordi vi ikke har formået at forløse det talent, Østrøm åbenlyst har. Vi kan lave mange fornuftige handler på den konto, men det er og bliver en dårlig case, når vi ikke får forløst et reelt talent, men i stedet sælger ham videre for småpenge. Forhåbentlig får vi en god videresalgsklausul om ikke andet, for han skal nok blive et fint salg for SIF om et par år
        Jeg er sikker på at vi er sikret minimum 10% i videresalg og får en lille klat millioner i kassen. Jeg tror ikke længere på at vi kunne forløse hans talent og vi har GG der kan dække de samme pladser som Ø. Så nu skal der satses på ham da hans talent også er stort og skal foldes ud

        Nu skal BW bare ud og bruge de lønkroner på 1-2 spillere der kan gå direkte ind i start 11 og har også fået lidt i kassen til transfer eller sign on fee

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          At sælge en akademi spiller for 2-3 mill ca der ikke rigtig kunne få spilletid kan jeg godt forstå pointen i. BW er lidt tvungen til at frigøre midler for at kunne forstærke truppen her sidst i vinduet. Så er det ok at gøre det med en periferi spiller der ikke lignede en der ville slå igennem alligevel
          Hvor har du det beløb fra?
          Umiddelbart vil jeg tro vi ligger en del under, da Østrøm jo stort set ikke har spillet det seneste år og Silkeborg er gode jyske krejlere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Hvor har du det beløb fra?
            Umiddelbart vil jeg tro vi ligger en del under, da Østrøm jo stort set ikke har spillet det seneste år og Silkeborg er gode jyske krejlere.
            Altså jeg kender ikke noget til det konkrete beløb for Østrøm. Men ved lidt om hvad OB generelt siger nej til af bud på de unge. Og det er stadig en 20 årig med 40 SL kampe i bagagen der sælges til en klub der har røven fuld af penge. De gav 3,75 mill(i følge bold.dk og EB) for Lucas Engell. En back fra VB.
            Så tænker jeg at vi er i den rigtige boldgade

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg er sikker på at vi er sikret minimum 10% i videresalg og får en lille klat millioner i kassen. Jeg tror ikke længere på at vi kunne forløse hans talent og vi har GG der kan dække de samme pladser som Ø. Så nu skal der satses på ham da hans talent også er stort og skal foldes ud

              Nu skal BW bare ud og bruge de lønkroner på 1-2 spillere der kan gå direkte ind i start 11 og har også fået lidt i kassen til transfer eller sign on fee
              Ja, i hensigt af den aktuelle situation hvor BW har brug for penge passer det. Men tror på den lidt længere bane gør Silkeborg der den langt bedre forretning. Østrøm har evner for forskellige positioner i defensiven og kan blive en rigtig stærk def midt og vi smider det væk at forløse talentet.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Ja, i hensigt af den aktuelle situation hvor BW har brug for penge passer det. Men tror på den lidt længere bane gør Silkeborg der den langt bedre forretning. Østrøm har evner for forskellige positioner i defensiven og kan blive en rigtig stærk def midt og vi smider det væk at forløse talentet.
                Måske. Men jeg tror aldrig det ville blive forløst i OB. Så derfor er det vigtigt at få lidt penge i kassen, bonusser og en videresalgsklausul ud og lege lidt.
                Men nu vil jeg gerne lige høre transfersummen først. Er det 1-1,5 mill er jeg også lunken

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Måske. Men jeg tror aldrig det ville blive forløst i OB. Så derfor er det vigtigt at få lidt penge i kassen, bonusser og en videresalgsklausul ud og lege lidt.
                  Men nu vil jeg gerne lige høre transfersummen først. Er det 1-1,5 mill er jeg også lunken
                  Hvis BW skulle sælge til den pris så er han den forkerte mand.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    At sælge en akademi spiller for 2-3 mill ca der ikke rigtig kunne få spilletid kan jeg godt forstå pointen i. BW er lidt tvungen til at frigøre midler for at kunne forstærke truppen her sidst i vinduet. Så er det ok at gøre det med en periferi spiller der ikke lignede en der ville slå igennem alligevel

                    Tænker ikke det er de vilde lønkroner der frigøres, og han skal godt nok være dygtig, hvis han finder en forstærkning til de småpenge.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Måske. Men jeg tror aldrig det ville blive forløst i OB. Så derfor er det vigtigt at få lidt penge i kassen, bonusser og en videresalgsklausul ud og lege lidt.
                      Men nu vil jeg gerne lige høre transfersummen først. Er det 1-1,5 mill er jeg også lunken
                      Jeg tvivler på Sif bruger mere end 1 mio. på en spiller til back-up, som endnu ikke har fået sit gennembrud. Trods alt.

                      Det er en stærk handel af dem, og sådanne handler der bringer en klub fremad.

                      Godt for Østrøms karriere.

                      Comment


                        Håbløst fra OB´s side, føler mig overbevist om de sælger ham med en god fortjeneste om et par år….
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                          Tænker ikke det er de vilde lønkroner der frigøres, og han skal godt nok være dygtig, hvis han finder en forstærkning til de småpenge.
                          Jeg medregner også KLs løn

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Jeg tvivler på Sif bruger mere end 1 mio. på en spiller til back-up, som endnu ikke har fået sit gennembrud. Trods alt.

                            Det er en stærk handel af dem, og sådanne handler der bringer en klub fremad.

                            Godt for Østrøms karriere.
                            Jeg tror det er mere. Vi må se

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg medregner også KLs løn
                              Jeg har ladet mig fortælle, at KL tjente rigtig mange penge. Nogen der ved noget?

                              Comment


                                Kan det ske at vi alle bare overvurderer Robin helt vildt, og han egentlig bare ikke er god nok? Og man fra OBs ikke vurderer han kan udvikle sig meget mere. Og da Sif så melder sig interesseret, så sørger man for at få solgt og tjene noget mønt på ham, så han ikke bare ender i divisionerne kvit og frit, når hans kontrakt engang udløber?

                                Comment

                                Working...
                                X