Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Wesstrøm laver 'en basogog' med King efter VM
    Øhhh nej. Jeg håber dog han kommer med til VM så vi kan få de små 2 mill i kassen og han kan skrive det på sit CV når han inden længe skal væk

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Øhhh nej. Jeg håber dog han kommer med til VM så vi kan få de små 2 mill i kassen og han kan skrive det på sit CV når han inden længe skal væk
      Bliver godt nok mere og mere glad for, at vi skal have en anden scout end Ole Spion..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

        Tak for info. Det var jeg ikke klar over. Er det en, der har været der længe?
        Kenneth har vidst været i klubben en del år, men ved ikke hvor længe han har arbejdet med førsteholdstruppen.
        Men ellers har OB da haft mentaltrænere i en del år efterhånden.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Bliver godt nok mere og mere glad for, at vi skal have en anden scout end Ole Spion..
          Måske de sparer pengene, og lader det velkvalificerede sportslige udvalg tage sig af scouting
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

            Kenneth har vidst været i klubben en del år, men ved ikke hvor længe han har arbejdet med førsteholdstruppen.
            Men ellers har OB da haft mentaltrænere i en del år efterhånden.
            Ja det har de, husker Drachmann blev spurgt til det, efter han havde flæbet over fansene’s alt for høje forventninger.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Ja det har de, husker Drachmann blev spurgt til det, efter han havde flæbet over fansene’s alt for høje forventninger.
              Ja, men Drachmann sagde så også at det ikke var obligatorisk at benytte sig af mentaltræneren, og det kun var noget man opsøgte hvis man mente man havde brug for det. Det burde være en del af den skemalagte træning.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Ja, men Drachmann sagde så også at det ikke var obligatorisk at benytte sig af mentaltræneren, og det kun var noget man opsøgte hvis man mente man havde brug for det. Det burde være en del af den skemalagte træning.
                Korrekt, men de har adgang til det. Om det så benyttes ved jeg intet om.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Bliver godt nok mere og mere glad for, at vi skal have en anden scout end Ole Spion..
                  Ja det er godt nok et fejlcast helt på linje med Magne Sturød tilbage i tiden. Vi har jo sågar betalt en transfersum for en mand, der absolut ingen perspektiver er i. Jeg kan læse mig til at han faktisk blev kåret som årets unge spiller i den australske liga i sæsonen op til hans skifte til os. De må godt nok være skidt kørende dernede, men omvendt kan det forhåbentligvis betyde at der er en klub dernede, som kunne have interesse i at hente ham hjem, så vi slipper for hans løn de næste tre år.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Ja det er godt nok et fejlcast helt på linje med Magne Sturød tilbage i tiden. Vi har jo sågar betalt en transfersum for en mand, der absolut ingen perspektiver er i. Jeg kan læse mig til at han faktisk blev kåret som årets unge spiller i den australske liga i sæsonen op til hans skifte til os. De må godt nok være skidt kørende dernede, men omvendt kan det forhåbentligvis betyde at der er en klub dernede, som kunne have interesse i at hente ham hjem, så vi slipper for hans løn de næste tre år.
                    Ja, vidste godt at niveauet var lavt i Australien. Men det er jo rystende hvis det er tilfældet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Ja det er godt nok et fejlcast helt på linje med Magne Sturød tilbage i tiden. Vi har jo sågar betalt en transfersum for en mand, der absolut ingen perspektiver er i. Jeg kan læse mig til at han faktisk blev kåret som årets unge spiller i den australske liga i sæsonen op til hans skifte til os. De må godt nok være skidt kørende dernede, men omvendt kan det forhåbentligvis betyde at der er en klub dernede, som kunne have interesse i at hente ham hjem, så vi slipper for hans løn de næste tre år.
                      Av Sturød skalaen ......kun overgået af Koval skalaen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Ja det er godt nok et fejlcast helt på linje med Magne Sturød tilbage i tiden. Vi har jo sågar betalt en transfersum for en mand, der absolut ingen perspektiver er i. Jeg kan læse mig til at han faktisk blev kåret som årets unge spiller i den australske liga i sæsonen op til hans skifte til os. De må godt nok være skidt kørende dernede, men omvendt kan det forhåbentligvis betyde at der er en klub dernede, som kunne have interesse i at hente ham hjem, så vi slipper for hans løn de næste tre år.
                        Men Alm bliver jo ved med give ham spilletid på VB, så han må jo se en form for lys i ham, samtidig med at Skelvik i midterforsvaret heller ikke er et projekt Alm åbenbart kan gå helt væk fra.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Men Alm bliver jo ved med give ham spilletid på VB, så han må jo se en form for lys i ham, samtidig med at Skelvik i midterforsvaret heller ikke er et projekt Alm åbenbart kan gå helt væk fra.
                          Hvis Østrøm så godt som er SIF'er, så er mulighederne begrænset for at finde en makker udover Jørgen, så det kan nok forklare den disposition, selvom jeg da ikke skal afvise at han havde valgt Jørgen uanset hvad.
                          Kan læse på mig til fra dem der har set træningen i dag at Adelgaard starter i morgen, så det indikerer at Alm ser det samme som os andre. Frem imod en slutrunde kunne jeg sagtens forestille mig King lejes ud inden vinduet lukker i.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Hvis Østrøm så godt som er SIF'er, så er mulighederne begrænset for at finde en makker udover Jørgen, så det kan nok forklare den disposition, selvom jeg da ikke skal afvise at han havde valgt Jørgen uanset hvad.
                            Kan læse på mig til fra dem der har set træningen i dag at Adelgaard starter i morgen, så det indikerer at Alm ser det samme som os andre. Frem imod en slutrunde kunne jeg sagtens forestille mig King lejes ud inden vinduet lukker i.
                            Ellers bliver han 3.valg når/hvis Ivan bliver klar eller vi henter en ny. For så ryger Skjelvik tilbage og bliver 1/2 .Valg på VB
                            Jeg kan simpelthen ikke se at AA ikke allerede har overhalet ham. Han er stærkere,hurtigere,bedre på bolden og taktisk bedre skolet end King. Jeg håber virkelig at han får en god startdebut i morgen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Ja det er godt nok et fejlcast helt på linje med Magne Sturød tilbage i tiden. Vi har jo sågar betalt en transfersum for en mand, der absolut ingen perspektiver er i. Jeg kan læse mig til at han faktisk blev kåret som årets unge spiller i den australske liga i sæsonen op til hans skifte til os. De må godt nok være skidt kørende dernede, men omvendt kan det forhåbentligvis betyde at der er en klub dernede, som kunne have interesse i at hente ham hjem, så vi slipper for hans løn de næste tre år.
                              Da vi hentede ham læste jeg mig til, at han ikke havde været imponerende, da han først fik spilletid i Australien, hvor han blev kastet lidt ind som starter på grund af en langtidsskade til den normale starter, men at han langsomt byggede på og til sidst blev vældig solid efter australske standarder og altså også blev kåret som årets unge spiller. Det var også mit håb i foråret, at han blot skulle finde sig til rette og så ville begynde at se mere og mere fornuftig ud, men det er ganske rigtigt ret svært at se tegn på det eller på noget større potentiale. Jeg synes dog faktisk han virker til at have en god indlægsfod, han er i hvert fald betydeligt bedre på dødbolde end Jørgen og Jebali eksempelvis. Han kommer bare sjældent frem til indlæg i åbent spil og har så mange andre åbenlyse mangler, at det selvfølgelig langt fra opvejes af nogle fine dødbolde.

                              Comment


                                Vores gamle akademispiller, Hasan Kurucay, har åbenbart vind i sejlene i HamKam i Norge. Han har udløb til vinter, og kunne måske være en forstærkning til forsvaret? Han er 24 år.

                                Comment

                                Working...
                                X