Oprindeligt indsendt af Hmic
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægEfter det jeg så fra træningen, lignede det ikke Grubbe, men Aske A på venstre back. Mht. talkombinationen synes jeg det lignede en 4-2-1-3 opstilling med Sander, MF og Breum i angrebskæden og Jebali lige bagved.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det er kun 4-4-2 når vi forsvarer. I morgen spiller vi 1-4-2-3-1
Martin Hansen
Nico BP Skjelvik Aske
Tverskov Aron
Sander Jebali Breum
Fenger
Charly,Bash og King er bænket. Omar Jebali er skadet
Ham den nye Minteh er piv hurtig og lavede det sygeste spark på mål. Fra 10-15 knaldede han den på det underste af overlæggeren fra stående. Jeg tror seriøst at den står og svejer endnu. Har sjældent set noget lign
Ellers et stort tak til de uofficielle for at lave lidt stemning. Fedt var det da capo gik på banen efter træning og holdt en dunder tale til hele truppen. Han er for vild ham der..
Bider mærke i, at nye spillere - i dette tilfælde Jebali Jr - ofte får skader, når de skifter hertil. Jeg tvivler på, at der er en døjt styr på den fysiske del af træningen i klubben. Nok en ret god idé at få suppleret her med nogle ideer udefra.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Spændende med den nye!
Bider mærke i, at nye spillere - i dette tilfælde Jebali Jr - ofte får skader, når de skifter hertil. Jeg tvivler på, at der er en døjt styr på den fysiske del af træningen i klubben. Nok en ret god idé at få suppleret her med nogle ideer udefra.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det var Aske ja. Men uden der skal gå alt for meget tal i den så spillede Jebali 10`er og Fenger 9`er med Breum og Sander på kanterne
Men spændende med Aske, glæder mig til at se ham an.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
Hvis det er det mentale, der gør, at man misser top 6 igen og igen, så burde man ansætte en mental-træner. Det tror jeg så faktisk vil være en god ide under alle omstændgheder.
Kan godt høre, at folk ikke generelt er enige med mig her, men det er fair nok. Der skal jo også være plads til at være uenige.
Jeg synes nu stadig, at det må være på sin plads at have en målsætning om top 6, når vi nu konstant ligger på et budget der er deromkring.
At vi så i 10 ud af 11 tilfælde ikke har levet op til målsætningen, ja det fortæller jo bare, at vi har haft udfordringer/plads til forbedringer. Det ser jeg ikke som noget problem. Hvis vi nu vi i alle 11 sæsoner havde meldt ud, at vi gik efter overlevelse, Så havde vi levet op til målsætningen hvert år. Ville det så have betydet, at alle vi fans havde været glade? Altså ingen krise i klubben?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
Hvis det er det mentale, der gør, at man misser top 6 igen og igen, så burde man ansætte en mental-træner. Det tror jeg så faktisk vil være en god ide under alle omstændgheder.
Kan godt høre, at folk ikke generelt er enige med mig her, men det er fair nok. Der skal jo også være plads til at være uenige.
Jeg synes nu stadig, at det må være på sin plads at have en målsætning om top 6, når vi nu konstant ligger på et budget der er deromkring.
At vi så i 10 ud af 11 tilfælde ikke har levet op til målsætningen, ja det fortæller jo bare, at vi har haft udfordringer/plads til forbedringer. Det ser jeg ikke som noget problem. Hvis vi nu vi i alle 11 sæsoner havde meldt ud, at vi gik efter overlevelse, Så havde vi levet op til målsætningen hvert år. Ville det så have betydet, at alle vi fans havde været glade? Altså ingen krise i klubben?
Det sidste du spørger til med målsætningen, behøver vist ingen kommentar vel.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Spændende med den nye!
Comment
Comment