Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
    lignede 4-4-2 fra det jeg så. Jebali og Fenger på toppen. Tverskov, Aron, Breum, Svendsen på midten. Bjørn, Skjelvik, Grubbe, Mickelson i forsvar og Martin på mål.

    Ivancevic trænede godt med.
    Frø og Kante trænede med fys.

    den nye til u19 trænede med - ser sindssyg hurtig ud.

    Alm var meget aktiv og kommenderede meget og viste/rettede meget i spillet. God stemning.

    Efter det jeg så fra træningen, lignede det ikke Grubbe, men Aske A på venstre back. Mht. talkombinationen synes jeg det lignede en 4-2-1-3 opstilling med Sander, MF og Breum i angrebskæden og Jebali lige bagved.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      Efter det jeg så fra træningen, lignede det ikke Grubbe, men Aske A på venstre back. Mht. talkombinationen synes jeg det lignede en 4-2-1-3 opstilling med Sander, MF og Breum i angrebskæden og Jebali lige bagved.
      Det var Aske ja. Men uden der skal gå alt for meget tal i den så spillede Jebali 10`er og Fenger 9`er med Breum og Sander på kanterne

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Det er kun 4-4-2 når vi forsvarer. I morgen spiller vi 1-4-2-3-1

        Martin Hansen
        Nico BP Skjelvik Aske
        Tverskov Aron
        Sander Jebali Breum
        Fenger

        Charly,Bash og King er bænket. Omar Jebali er skadet

        Ham den nye Minteh er piv hurtig og lavede det sygeste spark på mål. Fra 10-15 knaldede han den på det underste af overlæggeren fra stående. Jeg tror seriøst at den står og svejer endnu. Har sjældent set noget lign

        Ellers et stort tak til de uofficielle for at lave lidt stemning. Fedt var det da capo gik på banen efter træning og holdt en dunder tale til hele truppen. Han er for vild ham der..
        Spændende med den nye!

        Bider mærke i, at nye spillere - i dette tilfælde Jebali Jr - ofte får skader, når de skifter hertil. Jeg tvivler på, at der er en døjt styr på den fysiske del af træningen i klubben. Nok en ret god idé at få suppleret her med nogle ideer udefra.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          Spændende med den nye!

          Bider mærke i, at nye spillere - i dette tilfælde Jebali Jr - ofte får skader, når de skifter hertil. Jeg tvivler på, at der er en døjt styr på den fysiske del af træningen i klubben. Nok en ret god idé at få suppleret her med nogle ideer udefra.
          Omars skade havde vidst ikke noget med den fysiske træning at gøre. Han blev vidst flæsket ned i en duel forleden

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Omars skade havde vidst ikke noget med den fysiske træning at gøre. Han blev vidst flæsket ned i en duel forleden
            Fair!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det var Aske ja. Men uden der skal gå alt for meget tal i den så spillede Jebali 10`er og Fenger 9`er med Breum og Sander på kanterne
              Hvis Aske allerede går ind i start 11’eren er det vel en understregning af, at King er endnu en i en endeløs række af fejlkøb i OB.
              Men spændende med Aske, glæder mig til at se ham an.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvis Aske allerede går ind i start 11’eren er det vel en understregning af, at King er endnu en i en endeløs række af fejlkøb i OB.
                Men spændende med Aske, glæder mig til at se ham an.
                Han starter 100% i morgen. King er et kæmpe fejlkøb

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                  Hvis det er det mentale, der gør, at man misser top 6 igen og igen, så burde man ansætte en mental-træner. Det tror jeg så faktisk vil være en god ide under alle omstændgheder.
                  Kan godt høre, at folk ikke generelt er enige med mig her, men det er fair nok. Der skal jo også være plads til at være uenige.
                  Jeg synes nu stadig, at det må være på sin plads at have en målsætning om top 6, når vi nu konstant ligger på et budget der er deromkring.
                  At vi så i 10 ud af 11 tilfælde ikke har levet op til målsætningen, ja det fortæller jo bare, at vi har haft udfordringer/plads til forbedringer. Det ser jeg ikke som noget problem. Hvis vi nu vi i alle 11 sæsoner havde meldt ud, at vi gik efter overlevelse, Så havde vi levet op til målsætningen hvert år. Ville det så have betydet, at alle vi fans havde været glade? Altså ingen krise i klubben?
                  Det har faktisk været et af mine kritik punkter af ledelsen i mange år nu, en mental træner kan rykke meget for et hold som er så mentalt ramt som holdet er for tiden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    OB har allerede mentaltræner.
                    Han bliver kun benyttet til akademiet, desværre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                      Hvis det er det mentale, der gør, at man misser top 6 igen og igen, så burde man ansætte en mental-træner. Det tror jeg så faktisk vil være en god ide under alle omstændgheder.
                      Kan godt høre, at folk ikke generelt er enige med mig her, men det er fair nok. Der skal jo også være plads til at være uenige.
                      Jeg synes nu stadig, at det må være på sin plads at have en målsætning om top 6, når vi nu konstant ligger på et budget der er deromkring.
                      At vi så i 10 ud af 11 tilfælde ikke har levet op til målsætningen, ja det fortæller jo bare, at vi har haft udfordringer/plads til forbedringer. Det ser jeg ikke som noget problem. Hvis vi nu vi i alle 11 sæsoner havde meldt ud, at vi gik efter overlevelse, Så havde vi levet op til målsætningen hvert år. Ville det så have betydet, at alle vi fans havde været glade? Altså ingen krise i klubben?
                      En mentaltræner vil klart flytte nogle procenter, men vil aldrig kunne gøre et skvat som Drachmann til et mandfolk. Eller King, Kryger eller Kirkeskov til gode indkøb og forstærkninger.

                      Det sidste du spørger til med målsætningen, behøver vist ingen kommentar vel.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        OB har allerede mentaltræner.
                        Tak for info. Det var jeg ikke klar over. Er det en, der har været der længe?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                          Tak for info. Det var jeg ikke klar over. Er det en, der har været der længe?
                          Han bliver kun benyttet til akademiet, desværre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Hvis Aske allerede går ind i start 11’eren er det vel en understregning af, at King er endnu en i en endeløs række af fejlkøb i OB.
                            Men spændende med Aske, glæder mig til at se ham an.
                            Wesstrøm laver 'en basogog' med King efter VM

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Spændende med den nye!

                              Bider mærke i, at nye spillere - i dette tilfælde Jebali Jr - ofte får skader, når de skifter hertil. Jeg tvivler på, at der er en døjt styr på den fysiske del af træningen i klubben. Nok en ret god idé at få suppleret her med nogle ideer udefra.
                              Går nok ikke længe før Minteh bliver rykket op på førsteholdet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                                Han bliver kun benyttet til akademiet, desværre.
                                Der er to. Den ene har de yngste u-hold, den anden har de ældste samt førsteholdstruppen.
                                Last edited by Kaspernon; 21-08-2022, 16:59.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X