Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alm nævnes som kandidat til job hos AIK via Tipsbladet. Vil være enormt komisk hvis vi rent faktisk sælger Alm og ikke fyrer ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Østrøm heller ikke til træning idag. Så den må være tæt på
      østrøm manglede - så heller ikke Okosun…..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Alm nævnes som kandidat til job hos AIK via Tipsbladet. Vil være enormt komisk hvis vi rent faktisk sælger Alm og ikke fyrer ham.
        Jeg håber så vi i givet fald, vi er yderst rimelige i prisen. Det er win win for begge parter.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
          østrøm manglede - så heller ikke Okosun…..
          Kan du udlede en startopstilling, baseret på dagens træning
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

            Når man melder noget ud, som langt størstedelen af fans kan se er urealistisk mister man ethos. Omverdenen tænker naturligt nok, at hvis man ikke kan vurdere truppens evner, hvor er man så også inkompetent? Det skaber tvivl om hele blandet OB.
            Lige så vigtigt er det at det lægger et pres på trænere og spillere, at man SKAL i top 6. En vil være mere forsigtig med at spille de unge. Man falder tilbage på de prøvede. Det sætter trupudviklungen tilbage.
            synes også man har set spillerne spille mere frit og bedre i længere perioder i nedrykningsspillet - også mod hold man tabte til i grundspillet. Det tror jeg sagtens kan være det mentale, når top 6 er glippet.
            Hvis det er det mentale, der gør, at man misser top 6 igen og igen, så burde man ansætte en mental-træner. Det tror jeg så faktisk vil være en god ide under alle omstændgheder.
            Kan godt høre, at folk ikke generelt er enige med mig her, men det er fair nok. Der skal jo også være plads til at være uenige.
            Jeg synes nu stadig, at det må være på sin plads at have en målsætning om top 6, når vi nu konstant ligger på et budget der er deromkring.
            At vi så i 10 ud af 11 tilfælde ikke har levet op til målsætningen, ja det fortæller jo bare, at vi har haft udfordringer/plads til forbedringer. Det ser jeg ikke som noget problem. Hvis vi nu vi i alle 11 sæsoner havde meldt ud, at vi gik efter overlevelse, Så havde vi levet op til målsætningen hvert år. Ville det så have betydet, at alle vi fans havde været glade? Altså ingen krise i klubben?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Alm nævnes som kandidat til job hos AIK via Tipsbladet. Vil være enormt komisk hvis vi rent faktisk sælger Alm og ikke fyrer ham.
              Nævnes han ikke bare af et medie som 1 ud af 15 mulige bud på en kommende træner? Det er jo i så fald bare rene gætterier så

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Alm nævnes som kandidat til job hos AIK via Tipsbladet. Vil være enormt komisk hvis vi rent faktisk sælger Alm og ikke fyrer ham.
                Det ville da være fantastisk for Alm og jeg tror helt sikkert vi har gode muligheder for at finde en afløser der passer bedre ind i OB end Alm. Men jeg har meget svært ved at se hvorfor AIK skulle gå den vej. Men ja krydse fingre kan ikke skade noget og det gælder også vores kamp imorgen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Kan du udlede en startopstilling, baseret på dagens træning
                  lignede 4-4-2 fra det jeg så. Jebali og Fenger på toppen. Tverskov, Aron, Breum, Svendsen på midten. Bjørn, Skjelvik, Grubbe, Mickelson i forsvar og Martin på mål.

                  Ivancevic trænede godt med.
                  Frø og Kante trænede med fys.

                  den nye til u19 trænede med - ser sindssyg hurtig ud.

                  Alm var meget aktiv og kommenderede meget og viste/rettede meget i spillet. God stemning.


                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                    Hvis det er det mentale, der gør, at man misser top 6 igen og igen, så burde man ansætte en mental-træner. Det tror jeg så faktisk vil være en god ide under alle omstændgheder.
                    Kan godt høre, at folk ikke generelt er enige med mig her, men det er fair nok. Der skal jo også være plads til at være uenige.
                    Jeg synes nu stadig, at det må være på sin plads at have en målsætning om top 6, når vi nu konstant ligger på et budget der er deromkring.
                    At vi så i 10 ud af 11 tilfælde ikke har levet op til målsætningen, ja det fortæller jo bare, at vi har haft udfordringer/plads til forbedringer. Det ser jeg ikke som noget problem. Hvis vi nu vi i alle 11 sæsoner havde meldt ud, at vi gik efter overlevelse, Så havde vi levet op til målsætningen hvert år. Ville det så have betydet, at alle vi fans havde været glade? Altså ingen krise i klubben?
                    Det med mentaltræneren hjælper måske marginalt. Og det hjælper jo ikke i OBs situation. Hvis man ikke er god nok til top 6 trupmæssigt, kan en mentaltræner jo ikke ændre på det. Det her skal jo “forstås omvendt”. Målsætningen hænger jo over hovedet på dem. Så skal han overbevise dem om, at den ikke betyder en skid. Men tror jeg ikke han ville blive populær på over for ledelsen.
                    Min pointe med målsætningen er jo, at chancen for at udvikle sig positivt i et setup med en realistisk målsætning er større. Så ville man måske have udviklet sig med akademispillere, som nu havde fået erfaring og var gode nok. Træneren havde ikke været pinedød nødt til at vinde hver weekend og derned sætte udviklingen i baggrunden. Sat på spidsen: Jeg vil hellere tabe de første 18 kampe for så vinde sidste 14 i en sæson på baggrund af at holdet har fået styr på sin spillestil og koncept hen over de 18 nederlag. Det er naturligvis stærkt karikeret. Men tanken i det er det centrale. Chancen for at man tager de 4 sejre i grundspil og de 10 kampe i nedrykningsspillet med over i den nye sæson er større end hvis det har gået op og ned.
                    EDIT: det ville så ifølge min teori havde betydet at vi optimalt havde endt 9-10 et par år 7-8 et par år 6-7 et par år 5-6 et par år med udsving - dog ikke nødvendigvis en jævn stigning. Hvis vi havde vidst for 10 år siden, at man næsten kun ville hente spillere i Horsens, SDJ og 1. Div kombineret med en række lottokuponer, flere over the hillspilketeog enkelte topspillere, havde jeg sagt nej tak. Så hellere bruge det akademi.
                    Last edited by claudes1; 21-08-2022, 12:33.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Nævnes han ikke bare af et medie som 1 ud af 15 mulige bud på en kommende træner? Det er jo i så fald bare rene gætterier så
                      Jo jo, det er bare en eller anden tv ekspert der bliver bedt om at give 5 bud fra hoften her er Alm jo nærliggende, da han jo havde en fin tid i Häcken og har været i klubben før. Det er dog langt fra et rygte

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Alm nævnes som kandidat til job hos AIK via Tipsbladet. Vil være enormt komisk hvis vi rent faktisk sælger Alm og ikke fyrer ham.
                        Hvis Wesstrøm lykkes med det så er han kandidat til årets fodboldmanager. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                          Hvis det er det mentale, der gør, at man misser top 6 igen og igen, så burde man ansætte en mental-træner. Det tror jeg så faktisk vil være en god ide under alle omstændgheder.
                          Kan godt høre, at folk ikke generelt er enige med mig her, men det er fair nok. Der skal jo også være plads til at være uenige.
                          Jeg synes nu stadig, at det må være på sin plads at have en målsætning om top 6, når vi nu konstant ligger på et budget der er deromkring.
                          At vi så i 10 ud af 11 tilfælde ikke har levet op til målsætningen, ja det fortæller jo bare, at vi har haft udfordringer/plads til forbedringer. Det ser jeg ikke som noget problem. Hvis vi nu vi i alle 11 sæsoner havde meldt ud, at vi gik efter overlevelse, Så havde vi levet op til målsætningen hvert år. Ville det så have betydet, at alle vi fans havde været glade? Altså ingen krise i klubben?
                          OB har allerede mentaltræner.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            OB har allerede mentaltræner.
                            Ja, men vi burde have en ligesom FCM har BS. En tidligere jægersoldat som en form for assistent på sidelinjen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                              østrøm manglede - så heller ikke Okosun…..
                              Okosun har fået et lille tilbageslag i sin skade desværre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                                lignede 4-4-2 fra det jeg så. Jebali og Fenger på toppen. Tverskov, Aron, Breum, Svendsen på midten. Bjørn, Skjelvik, Grubbe, Mickelson i forsvar og Martin på mål.

                                Ivancevic trænede godt med.
                                Frø og Kante trænede med fys.

                                den nye til u19 trænede med - ser sindssyg hurtig ud.

                                Alm var meget aktiv og kommenderede meget og viste/rettede meget i spillet. God stemning.

                                Det er kun 4-4-2 når vi forsvarer. I morgen spiller vi 1-4-2-3-1

                                Martin Hansen
                                Nico BP Skjelvik Aske
                                Tverskov Aron
                                Sander Jebali Breum
                                Fenger

                                Charly,Bash og King er bænket. Omar Jebali er skadet

                                Ham den nye Minteh er piv hurtig og lavede det sygeste spark på mål. Fra 10-15 knaldede han den på det underste af overlæggeren fra stående. Jeg tror seriøst at den står og svejer endnu. Har sjældent set noget lign

                                Ellers et stort tak til de uofficielle for at lave lidt stemning. Fedt var det da capo gik på banen efter træning og holdt en dunder tale til hele truppen. Han er for vild ham der..

                                Comment

                                Working...
                                X