Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

    JB er længder foran Nouck hvis jeg skal komme med mit syn på det
    Ja, det er han måske, men lige nu står den jo 1 mål til Charly og 0 til Breum. Vi må se når sæsonen er ovre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Nok i den konkurrence. Men lige nu er Nouck foran Breum til start 11
      Det er også tåbelig

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Ja, det er han måske, men lige nu står den jo 1 mål til Charly og 0 til Breum. Vi må se når sæsonen er ovre.
        Ja det gør og jeg tror også han nok skal blive god og han er måske også en større målscorer men mange andre parametre er Breum foran

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det er det ikke nej, men det er godt svært at komme på en logisk forklaring på den halve års forlængelse, når man så alligevel bare laver en gensidig opsigelse et halvt år før tid.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

            Ja det gør og jeg tror også han nok skal blive god og han er måske også en større målscorer men mange andre parametre er Breum foran
            En indadgående kant, skal jo score mål jo. Var det venstreskøjten Charly lagde den ind med, fra højrekanten, det fejler ikke noget jo.

            Breum er selvfølgelig talentfuld, men altså han er jo ikke stemplet ind endnu. Charly han kommer der med lyn og torden.

            Det bliver da meget spændende lige og følge med i.
            Last edited by Striwetforlivet!; 31-07-2022, 15:40.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              En indadgående kant, skal jo score mål jo. Var det venstreskøjten Charly lagde den ind med, fra højrekanten, det fejler ikke noget jo.

              Breum er selvfølgelig talentfuld, men altså han er jo ikke stemplet ind endnu. Charly han kommer der med lyn og torden.

              Det bliver da meget spændende lige og følge med.
              Jeg savner han går lidt mere direkte og uortodoks til sagen som f.eks. Charly gør. Det er lidt som med Eske i sin tid. Han kom også med fandenivoldskhed og så godt ud i flere kampe. Så mindes jeg han løb ind i en skade og da han kom retur var han pludselig en alibispiller uden tro på egne evner. Der siger jeg ikke Breum er, men han spiller lidt mere til siden her fra starten af sæsonen, hvor Charly bare forsøger med det han kan selvom det ikke er alt der lykkedes.
              Alt det bliver dog forhåbentlig også bedre den dag vi får struktur i vores restforsvar, så hold ikke kan køre kontraer på os, hver gang vi mister en bold. Det kan hurtigt tage modet fra selv de dygtigste offensivspillere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                Det er også tåbelig
                Det forstår jeg ikke du synes, Charly har klart været hedre end Breum på det sidste, og Breum har ikke vist at han skal starte inde de gange han er blevet skiftet ind.

                Comment


                  Breum har fået meget få minutter på venstrekanten, som virkelig er dén position, han skal spille. At trække ind i banen og afslutte er hans bread and butter.

                  Charly N. er en mere atletisk spiller, som jeg ser det, hvor det gør mindre, om han spiller til højre, venstre eller helt fremme.

                  Jeg ville spille med dem begge.

                  Comment


                    Få nu CS hjem. Mål mod Fuck og straffe begået mod ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Få nu CS hjem. Mål mod Fuck og straffe begået mod ham.
                      Hvad i alverden skulle dog friste ham?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Hvad i alverden skulle dog friste ham?
                        Kærlighed og løn

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Få nu CS hjem. Mål mod Fuck og straffe begået mod ham.
                          Det er en kortsigtet løsning. Så hellere noget der koster det ekstra og som kan sælges videre.

                          Comment


                            Er der nogen som ved, om Casper Nielsen salget i Belgien giver noget beløb til OB ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                              Er der nogen som ved, om Casper Nielsen salget i Belgien giver noget beløb til OB ?
                              Har skrevet det her nogle gange. Jeg hørte den gang at vi havde en klausul. Men kan ikke huske om det var 10 eller 15%
                              Så lad os håbe at informationerne er korrekte

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Har skrevet det her nogle gange. Jeg hørte den gang at vi havde en klausul. Men kan ikke huske om det var 10 eller 15%
                                Så lad os håbe at informationerne er korrekte

                                Tak for info, som jeg godt nok tidligere har set fra dig, men min tvivl opstod, da en anden bruger på Forum hævdede, at OB ved en handel internt i Belgien ikke får nogen andel af transfersummen. Ved du, hvad der er rigtigt ?

                                Comment

                                Working...
                                X