Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Tror du Kevin de Bruyne er så dyr?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Jeg tror godt man kan forvente at OB skriver kontrakt med en spiller i denne uge når det går på plads med Kasper Larsen

      Men jeg håber godt nok at man lige husker på at KL er en rigtig OB dreng og takker ham for tjeneste selvom man havde håbet på mere. Han fortjener en god afsked

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg tror godt man kan forvente at OB skriver kontrakt med en spiller i denne uge når det går på plads med Kasper Larsen

        Men jeg håber godt nok at man lige husker på at KL er en rigtig OB dreng og takker ham for tjeneste selvom man havde håbet på mere. Han fortjener en god afsked
        Fuldstændig enig. Især i det sidste. Kl ville virkelig gerne have været lykkedes i OB, en af de få fra den der generation der gjorde forsøget.
        ​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Tror du Kevin de Bruyne er så dyr?
          Ham vil jeg ikke have på mit hold ;-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-wahid-faghir
            ville være godt at leje ham, eller måske NT kunne købe ham og selv score/tabe på næste salg

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg tror godt man kan forvente at OB skriver kontrakt med en spiller i denne uge når det går på plads med Kasper Larsen

              Men jeg håber godt nok at man lige husker på at KL er en rigtig OB dreng og takker ham for tjeneste selvom man havde håbet på mere. Han fortjener en god afsked
              https://www.transfermarkt.com/ulrik-...spieler/239044

              https://www.transfermarkt.com/emil-bergstrom/profil/spieler/142208

              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Nope

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-wahid-faghir
                  ville være godt at leje ham, eller måske NT kunne købe ham og selv score/tabe på næste salg
                  ...Og så må NT også gerne købe Saied Ezatolahi som er en boldkontrollerende 6´er Vejle bekræftede nemlig for en måned siden at han ikke skal tilbage til klubben og den klub han var udlejet til ønskede ikke at bruge købsoptionen.

                  Comment


                    Omar Jebali kommer vel i morgen skriver Obstruktion:
                    "Omar Jebali ankommer forresten i morgen. Om han træner med, er jeg ikke helt klar over, men meldingerne går i hvert fald på, at han kommer i morgen. #obdk"
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      OMG. Så lykkedes det endeligt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

                        ...Og så må NT også gerne købe Saied Ezatolahi som er en boldkontrollerende 6´er Vejle bekræftede nemlig for en måned siden at han ikke skal tilbage til klubben og den klub han var udlejet til ønskede ikke at bruge købsoptionen.
                        Ja, han kunne godt passe ind, men jeg ville gerne lige trykke Jeppe på maven i forhold til en kontraktforlængelse først og så skal man have helt styr på, at Saied har hjertet med, synes at huske han svingede meget i niveau i Vejle, uden at jeg ved hvorfor.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg tror godt man kan forvente at OB skriver kontrakt med en spiller i denne uge når det går på plads med Kasper Larsen

                          Men jeg håber godt nok at man lige husker på at KL er en rigtig OB dreng og takker ham for tjeneste selvom man havde håbet på mere. Han fortjener en god afsked
                          Absolut! Der er intet vi alle hellere ville ha haft end han var blevet en succes. Desværre gik det ikke.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...d-wahid-faghir
                            ville være godt at leje ham, eller måske NT kunne købe ham og selv score/tabe på næste salg
                            Faghir ville være noget af en transfer og ikke i nærheden af noget vi kan trække til Odense. Mon ikke det bliver en lejeaftale til den unge mand?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Faghir ville være noget af en transfer og ikke i nærheden af noget vi kan trække til Odense. Mon ikke det bliver en lejeaftale til den unge mand?
                              Ville ikke undre mig hvis BIF eller FCM hentede ham

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg tror godt man kan forvente at OB skriver kontrakt med en spiller i denne uge når det går på plads med Kasper Larsen

                                Men jeg håber godt nok at man lige husker på at KL er en rigtig OB dreng og takker ham for tjeneste selvom man havde håbet på mere. Han fortjener en god afsked
                                Ja det bliver meget spændende om Bjørn W. kan finde noget kvalitet til det midterforsvar, så vi forhåbentlig også kan få det bedste frem i Bjørn Paulsen. Det er altafgørende at vi får styr på hele den defensive organisation. Forhåbentlig kan vi få en med noget fart og som ikke har glasben.
                                Og ja naturligvis skal KL sendes ordentligt videre, hvis en handel falder på plads.

                                Comment

                                Working...
                                X