Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg tror ikke der kommer en anden forsvarsspiller ind hvis Kasper forsvinder, da vi jo også har Østrøm som kan spille der, samt Omar og Ivan.
Der bliver i stedet løn, og plads til den midtbanespiller som BW efter sigende kigger efter, evt. Mads Larsen fra Esbjerg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg tror ikke der kommer en anden forsvarsspiller ind hvis Kasper forsvinder, da vi jo også har Østrøm som kan spille der, samt Omar og Ivan.
Der bliver i stedet løn, og plads til den midtbanespiller som BW efter sigende kigger efter, evt. Mads Larsen fra Esbjerg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Hvis vi skal til at spille med 3 mands bagkæde, så SKAL der hentes ind på den position, vi kan simpelthen ikke have en første reserve, der har spillet en håndfuld kampe i Tunesien
Comment
-
Hvis vi skal til at spille med 3 mands bagkæde, så SKAL der hentes ind på den position, vi kan simpelthen ikke have en første reserve, der har spillet en håndfuld kampe i Tunesien
I så fald skal vi da have en anden træner.
Comment
-
Jeg tror ikke Alm har nogle intentioner om at beuge østrøm på sigt.
Så må vi se hvem af de to der er i klubben længst.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægPludselig rammes jeg af en form for melankoli. For det er virkelig en OB-dreng vi har med at gøre. En spiller som burde have været en profil og kulturbærer.
Og så mistanken om, at han blomstrer op ved afgang fra OB.
Men præstationerne har ikke været til det det burde. Som Kasper spiller pt. og har spillet noget tid, vil det ikke være et voldsomt tab. Jeg tror bare der er mere i ham, end det vi har set.
Hvis det lykkes, så god vind og tak for alt
Men det er den her slags kynisme, vi ikke har udvist i evindelige tider. Rettidig omhu vil nogen kalde det. En spiller er ikke god nok, og får sikkert en rigtigt fin løn. Så må vi af med ham.
Med den helt håbløse tilgang vi har haft til transfers i lang tid før Bjørn kom til, synes jeg det er lovende, at vi får skippet de spillere afsted som der ikke er perspektiver i.
Hellere lidt for tidligt end lidt for sent, så vi kan øge risikoen for at deres værdi på markedet ikke går helt tabt, samt at vi får frigivet lønkronerne med det samme.
Jeg ser det som et tegn på større handlekraft i den sportslige ledelse. Og med Bjørn ved roret tror jeg godt, vi kan være sikre på, at der kommer til at ske en del mere i resten af vinduet.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Enig. Den gør lidt ondt, fordi man vil ham det bedste.
Men det er den her slags kynisme, vi ikke har udvist i evindelige tider. Rettidig omhu vil nogen kalde det. En spiller er ikke god nok, og får sikkert en rigtigt fin løn. Så må vi af med ham.
Med den helt håbløse tilgang vi har haft til transfers i lang tid før Bjørn kom til, synes jeg det er lovende, at vi får skippet de spillere afsted som der ikke er perspektiver i.
Hellere lidt for tidligt end lidt for sent, så vi kan øge risikoen for at deres værdi på markedet ikke går helt tabt, samt at vi får frigivet lønkronerne med det samme.
Jeg ser det som et tegn på større handlekraft i den sportslige ledelse. Og med Bjørn ved roret tror jeg godt, vi kan være sikre på, at der kommer til at ske en del mere i resten af vinduet.
så mangler vi bare sabbi, Jørgen og evt. kadrii
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Ikke mig bekendt. Den aftale virker mere og mere skør.
Men hvis han f.eks. kommer om et par uger og lige skal bruge i hvert fald en måneds tid på at komme i form og vænne sig til tempo/liga/Danmark, så nærmer vi os jo efterhånden vinterpause. Kan godt gå hen og blive ret så lidt vi får ud af de to 1-års lejede spillere... Medmindre de er så gode så man skriver længere kontrakt med dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Han afventer stadig arbejdstilladelse som jeg forstår det? Ikke rigtigt optimalt. Ved ikke om det er klubben, der gør noget forkert eller om der bare er lang ventetid. Måske afhænger det også af landet spilleren kommer fra (der skal udføre noget administrativt).
Men hvis han f.eks. kommer om et par uger og lige skal bruge i hvert fald en måneds tid på at komme i form og vænne sig til tempo/liga/Danmark, så nærmer vi os jo efterhånden vinterpause. Kan godt gå hen og blive ret så lidt vi får ud af de to 1-års lejede spillere... Medmindre de er så gode så man skriver længere kontrakt med dem.
Hvad angår arbejdstilladelserne så var man voldsomt uheldig med Afrika & corona med Kefing Kante, han måtte rejse til 3 forskellige lande før at det kunne lade sig gøre. Ikke at Omar oplever det samme - men læg der til at det offentlige system er langt fra ligeså organiseret og så velsmurt som i Danmark (Ja, det lyder vildt at sige). Jeg har selv været frivillig i Ghana i et par måneder og jeg var rimelig blæst over hvordan det offentlige fungerer når det kommer til arbejds- og opholdstilladelser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Som hans bror, inden han kom til Sverige...
Kom ikke og sig der ikke er en kæmpe forskel
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Jeg tror ikke vi skal til at spille med 3 mands bagkæde. Det tror jeg ikke ledelsen vil.
I så fald skal vi da have en anden træner.
Har også selv svært ved at se os spille det, det må jeg da indrømme
- Likes 1
Comment
-
Men var kampen mod GF så bare en enlig svale?
Har også selv svært ved at se os spille det, det må jeg da indrømme
Comment
Comment