Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Igen sover OB i timen.. Hvorfor har man ikke hentet Daniel Høegh til de 700.000 så Randers betalte? Kan vel ikke være pga tre-fire kampe, at man vælger at afskriver Kasper Larsen?!
    Rygtet vil vide at DH også ville have en ret vild sign-on-fee

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Jeg tror ikke der kommer en anden forsvarsspiller ind hvis Kasper forsvinder, da vi jo også har Østrøm som kan spille der, samt Omar og Ivan.
      Der bliver i stedet løn, og plads til den midtbanespiller som BW efter sigende kigger efter, evt. Mads Larsen fra Esbjerg.
      Hvis vi skal til at spille med 3 mands bagkæde, så SKAL der hentes ind på den position, vi kan simpelthen ikke have en første reserve, der har spillet en håndfuld kampe i Tunesien

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

        Hvis vi skal til at spille med 3 mands bagkæde, så SKAL der hentes ind på den position, vi kan simpelthen ikke have en første reserve, der har spillet en håndfuld kampe i Tunesien
        Som hans bror, inden han kom til Sverige...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Jeg tror ikke der kommer en anden forsvarsspiller ind hvis Kasper forsvinder, da vi jo også har Østrøm som kan spille der, samt Omar og Ivan.
          Der bliver i stedet løn, og plads til den midtbanespiller som BW efter sigende kigger efter, evt. Mads Larsen fra Esbjerg.
          Det tror jeg godt, du kan have ret i, men tænker det i høj grad kommer an på, om man forventer at fortsætte med et tremandsforsvar noget tid endnu for i så fald er vi meget tynde pt. og vil stadig kun have 4 reelle midterstoppere til 3 positioner når Ivan og Omar er klar medmindre Skjelvik og Slotsager tælles med i ligningen. Er planen at gå tilbage til en firbackkæde hurtigst muligt tror jeg du får ret.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

            Hvis vi skal til at spille med 3 mands bagkæde, så SKAL der hentes ind på den position, vi kan simpelthen ikke have en første reserve, der har spillet en håndfuld kampe i Tunesien
            Er han egentlig landet i Odense endnu? Og har han været med til træning eller noget? Synes ikke jeg har hørt om ham, siden der blev offentligtgjort at man havde lejet ham?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

              Hvis vi skal til at spille med 3 mands bagkæde, så SKAL der hentes ind på den position, vi kan simpelthen ikke have en første reserve, der har spillet en håndfuld kampe i Tunesien
              Jeg tror ikke vi skal til at spille med 3 mands bagkæde. Det tror jeg ikke ledelsen vil.

              I så fald skal vi da have en anden træner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Jeg tror ikke der kommer en anden forsvarsspiller ind hvis Kasper forsvinder, da vi jo også har Østrøm som kan spille der, samt Omar og Ivan.
                Der bliver i stedet løn, og plads til den midtbanespiller som BW efter sigende kigger efter, evt. Mads Larsen fra Esbjerg.
                Tror du virkelig Robin er taget til nåde, efter én kamp, hvor han ellers har siddet helt ude i lang tid.?
                Jeg tror ikke Alm har nogle intentioner om at beuge østrøm på sigt.
                Så må vi se hvem af de to der er i klubben længst.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Pludselig rammes jeg af en form for melankoli. For det er virkelig en OB-dreng vi har med at gøre. En spiller som burde have været en profil og kulturbærer.

                  Og så mistanken om, at han blomstrer op ved afgang fra OB.

                  Men præstationerne har ikke været til det det burde. Som Kasper spiller pt. og har spillet noget tid, vil det ikke være et voldsomt tab. Jeg tror bare der er mere i ham, end det vi har set.

                  Hvis det lykkes, så god vind og tak for alt
                  Enig. Den gør lidt ondt, fordi man vil ham det bedste.

                  Men det er den her slags kynisme, vi ikke har udvist i evindelige tider. Rettidig omhu vil nogen kalde det. En spiller er ikke god nok, og får sikkert en rigtigt fin løn. Så må vi af med ham.
                  Med den helt håbløse tilgang vi har haft til transfers i lang tid før Bjørn kom til, synes jeg det er lovende, at vi får skippet de spillere afsted som der ikke er perspektiver i.
                  Hellere lidt for tidligt end lidt for sent, så vi kan øge risikoen for at deres værdi på markedet ikke går helt tabt, samt at vi får frigivet lønkronerne med det samme.

                  Jeg ser det som et tegn på større handlekraft i den sportslige ledelse. Og med Bjørn ved roret tror jeg godt, vi kan være sikre på, at der kommer til at ske en del mere i resten af vinduet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

                    Enig. Den gør lidt ondt, fordi man vil ham det bedste.

                    Men det er den her slags kynisme, vi ikke har udvist i evindelige tider. Rettidig omhu vil nogen kalde det. En spiller er ikke god nok, og får sikkert en rigtigt fin løn. Så må vi af med ham.
                    Med den helt håbløse tilgang vi har haft til transfers i lang tid før Bjørn kom til, synes jeg det er lovende, at vi får skippet de spillere afsted som der ikke er perspektiver i.
                    Hellere lidt for tidligt end lidt for sent, så vi kan øge risikoen for at deres værdi på markedet ikke går helt tabt, samt at vi får frigivet lønkronerne med det samme.

                    Jeg ser det som et tegn på større handlekraft i den sportslige ledelse. Og med Bjørn ved roret tror jeg godt, vi kan være sikre på, at der kommer til at ske en del mere i resten af vinduet.
                    Jamen jeg er enig med dig. Vi er nødt til at skille os af med de løntunge spillere, som ikke præsterer godt nok.
                    så mangler vi bare sabbi, Jørgen og evt. kadrii

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                      Er han egentlig landet i Odense endnu? Og har han været med til træning eller noget? Synes ikke jeg har hørt om ham, siden der blev offentligtgjort at man havde lejet ham?
                      Ikke mig bekendt. Den aftale virker mere og mere skør.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Ikke mig bekendt. Den aftale virker mere og mere skør.
                        Han afventer stadig arbejdstilladelse som jeg forstår det? Ikke rigtigt optimalt. Ved ikke om det er klubben, der gør noget forkert eller om der bare er lang ventetid. Måske afhænger det også af landet spilleren kommer fra (der skal udføre noget administrativt).

                        Men hvis han f.eks. kommer om et par uger og lige skal bruge i hvert fald en måneds tid på at komme i form og vænne sig til tempo/liga/Danmark, så nærmer vi os jo efterhånden vinterpause. Kan godt gå hen og blive ret så lidt vi får ud af de to 1-års lejede spillere... Medmindre de er så gode så man skriver længere kontrakt med dem.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Han afventer stadig arbejdstilladelse som jeg forstår det? Ikke rigtigt optimalt. Ved ikke om det er klubben, der gør noget forkert eller om der bare er lang ventetid. Måske afhænger det også af landet spilleren kommer fra (der skal udføre noget administrativt).

                          Men hvis han f.eks. kommer om et par uger og lige skal bruge i hvert fald en måneds tid på at komme i form og vænne sig til tempo/liga/Danmark, så nærmer vi os jo efterhånden vinterpause. Kan godt gå hen og blive ret så lidt vi får ud af de to 1-års lejede spillere... Medmindre de er så gode så man skriver længere kontrakt med dem.
                          Begge spiller er hentet med købsoptioner i øvrigt, som man jo kan bruge og så skrive en kort forlængelse - og så er det jo sagt gentagende gange at Ole har brugt usandsynlig meget tid på at scoute Kefing Kante.

                          Hvad angår arbejdstilladelserne så var man voldsomt uheldig med Afrika & corona med Kefing Kante, han måtte rejse til 3 forskellige lande før at det kunne lade sig gøre. Ikke at Omar oplever det samme - men læg der til at det offentlige system er langt fra ligeså organiseret og så velsmurt som i Danmark (Ja, det lyder vildt at sige). Jeg har selv været frivillig i Ghana i et par måneder og jeg var rimelig blæst over hvordan det offentlige fungerer når det kommer til arbejds- og opholdstilladelser.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Som hans bror, inden han kom til Sverige...
                            Hvis ret skal være ret, så havde Issam spillet over 70 kampe i Tunesien og 45 kampe i den anden bedste række i Sverige, før han kom til en klub som kan sammenlignes med OB.

                            Kom ikke og sig der ikke er en kæmpe forskel

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Jeg tror ikke vi skal til at spille med 3 mands bagkæde. Det tror jeg ikke ledelsen vil.

                              I så fald skal vi da have en anden træner.
                              Men var kampen mod GF så bare en enlig svale?
                              Har også selv svært ved at se os spille det, det må jeg da indrømme

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                                Men var kampen mod GF så bare en enlig svale?
                                Har også selv svært ved at se os spille det, det må jeg da indrømme
                                Der er set eksempler på trænere som er gået fra at være meget pro et system og skifte med succes. En DBU-skolet træner som eksempelvis Jess Thorup var jo mulehår fra at blive fyret i fcm, hvorefter han skiftede til 3-5-2 og lagde grundstenene til der han er i dag. Vinder vi i Brøndby på søndag, så tror jeg bestemt ikke han vender retur selvom vi måske har Jebali og sabbi i omdrejninger igen til Horsens-kampen. Utopisk er det heller ikke at forestille sig vi stjæler 3 point i Brøndby. De er ikke et hak bedre end dem vi har mødt hidtil og kommer med trætte europaben og er presset til sejr i suppen efter en dårlig sæsonstart og et nederlag der gjorde ondt i søndags.

                                Comment

                                Working...
                                X