Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

    Alt for dyr for en 2.div spiller
    Kender du da prisen på ham ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Kender du da prisen på ham ?
      https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...om-efb-profil/

      De har selv afvist et bud på 3 mio
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

        Med den sidste melding fra BW om vi kigger efter en 10er, så er Mads Larsen et godt bud. Jeg har aldrig set ham spille, nogen der har en mening om ham ?

        Nu siger han ikke direkte at det er en 10 vi leder efter.

        Han siger at det er en forbindelsesspiller (eller hvad han nu kalder det) vi leder efter.
        Altså en der skal kunne gøre vores angribere bedre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Hahaha hold kæft en gøglerklub. Siden stiftelsen i 1941 har klubben skiftet navn 18 gange De fleste af gangene dog kun mindre ændringer, but still...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Nu siger han ikke direkte at det er en 10 vi leder efter.

            Han siger at det er en forbindelsesspiller (eller hvad han nu kalder det) vi leder efter.
            Altså en der skal kunne gøre vores angribere bedre.
            Kan jo i vores spilsytem kun være en 10'er eller til kanterne han kigger efter
            siden 1887

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

              Hahaha hold kæft en gøglerklub. Siden stiftelsen i 1941 har klubben skiftet navn 18 gange De fleste af gangene dog kun mindre ændringer, but still...
              Hvad værre er, så er det Orbans yndlingsklub, ejet af en af hans venner og økonomiske støtter, der har nydt rigtig godt af tilknytningen til Orban. Kasper skal nok ikke tænke for meget over, hvor hans løn kommer fra.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                Kan jo i vores spilsytem kun være en 10'er eller til kanterne han kigger efter
                Enig.

                Men det kommer jo så an på om vi går tilbage til 4-3-3 eller beholder 3-5-2 opstillingen.

                Og er ikke sikker på de selv ved det endnu. BW lyder i hvert fald ikke sikker på hvilken opstilling der skal bruges.
                Der skal bare lukkes af i forsvaret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Men det viser jo også, at BW ikke er idiot. Han kan jo godt se, hvor vores største svagheder er. Kan meget vel være, at han har sagt til KL, at han ikke indgår i planerne det næste års tid og at de derfor opfordrer ham til at finde en anden klub, hvis han ikke vil sidde på bænken resten af året, når Ivan forhåbentligt snart er klar.
                  Det kan man virkelig godt forstå at KL vil være blevet afskrækket af, især når vi kigger på alle de kvalitets afløsere som står i kø for at få spilletid ;-)
                  Last edited by Magge; 10-08-2022, 14:24.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Nu siger han ikke direkte at det er en 10 vi leder efter.

                    Han siger at det er en forbindelsesspiller (eller hvad han nu kalder det) vi leder efter.
                    Altså en der skal kunne gøre vores angribere bedre.
                    Kan han så ikke finde med forbindelser bagud også, så vores defensiv bliver bedre ;-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Hvad værre er, så er det Orbans yndlingsklub, ejet af en af hans venner og økonomiske støtter, der har nydt rigtig godt af tilknytningen til Orban. Kasper skal nok ikke tænke for meget over, hvor hans løn kommer fra.
                      I lighed med Jan Pytlich o.a.


                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Kan han så ikke finde med forbindelser bagud også, så vores defensiv bliver bedre ;-)
                        Du mener sådan en tre-i-ener:

                        Kan stabilisere defensiven - kan holde på bolden midt på banen - kan spille vores offensiv bedre

                        Noget i den retning?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                          Jeg ved godt at det snakkes meget om en ekstra midterforsvarer og def. midt, men er jeg den eneste som under hver kamp sidder og ønsker mig en ny angriber? Kadrii skræmmer ikke nogen forsvar mere og virker lidt alibiagtig i hans nærkampe? Fenger spiller med stort hjerte, men han mangler stadig meget for at blive en spiller som gør en forskel. Ved godt at man ser Jebali som 9'er, men jeg så faktisk hellere at han fik 10'eren og så må Frøkjær tage til takke med indhop indtil han får sig et stabilt niveau (hvilket jeg i øvrigt aldrig tror sker). Så henter man en Utaka eller Djiiby Fall type, som har tydelige kompetencer og som modstanderne rent faktisk frygter at møde.
                          En opgradering i angrebet kunne vi bestemt også bruge. Men de er godt nok også svære at finde.

                          Man kan bare kigge på nogle af de andre hold i ligaen. Især FCK og FCM har brugt mange penge på angribere de seneste år - uden rigtigt at finde noget der fungerer. BIF havde Uhre, der fungerede da hans forcer virkeligt bare passede til deres spillestil. Siden de solgte ham har de også kæmpet med det.

                          Fans af de tre klubber sidder nu også utålmodigt og venter på forstærkninger til angrebet. Men kigger man på præstationerne sidste år, var de nok bedst når Dreyer/Biel/Haraldsson/Slimane lå i en falsk 9'er rolle. Kigger man på topscorerlisterne for de senete år føler jeg også der er mange flere midtbanespillere end for bare 4-5 år siden.

                          Uden at have set tal på det synes jeg også det er en tendens man ser i international fodbold, på højere niveau. Ret mange hold vælger i de fleste kampe at spille uden en klassisk 9'er, men en midtbanespiller istedet. Der prioriteres mere dynamiske offensive, hvor målene fordeles på flere spillere.

                          Medmindre man spiller med to decierede angribere på toppen virker 9'erne bare til at have det sværere end tidligere.

                          Long story short: vi kunne godt bruge en klasseangriber, der scorer 15-20 mål på en sæson (som jeg føler vi starter hvert transfervindue med at skrive på ønskelisten), men det kunne næsten alle andre hold også. Jeg tænker bare de er dyre og når vi har begrænsede midler er det ikke det første sted jeg ville kigge. Risikoen for at bruge mange penge og alligevel få noget, der ikke er meget bedre end det vi har, føler jeg er ret stor.

                          Med på trods af den lange smøre må jeg erklære enig i, at det ikke oser med kvalitet og muligheder i vores angreb. Jebali og Fenger har begge kæmpet med skader. Kadrii gør det bedre, men passer ikke rigtigt til positionen. Luca har meget at lære... Det er tyndt. Det gode ved at have et hold med så mange mangler, er at så længe men henter en god spiller ind, skal der nok være plads til vedkommende, næsten uanset position.

                          Ift. Jebali er jeg dels enig. Han er måske bedst som 10'er, men jeg synes faktisk det er tæt da han også løser 9'er-rollen godt og bidrager med mange af de sammme ting til opspillet. Jeg tror det er nemmere at finde en, der kan spille 10'er fornuftigt, end en der kan spille 9'eren ligeså godt som Jebali.

                          Jeg er spændt på hvad Wesström egentlig mener med hans snak om central midtbane, linkup-spiller og 10'er. Vi mangler i hvert fald kvalitet centralt i banen. Får vi det kan det kun blive bedre. Men vi skal nok have flere for at det virkelig rykker.
                          Last edited by Agbre; 10-08-2022, 14:50.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Du mener sådan en tre-i-ener:

                            Kan stabilisere defensiven - kan holde på bolden midt på banen - kan spille vores offensiv bedre

                            Noget i den retning?
                            Ja sgu, men fuck sådan en er dyr, og uopnåelig i vores situation.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              En opgradering i angrebet kunne vi bestemt også bruge. Men de er godt nok også svære at finde.

                              Man kan bare kigge på nogle af de andre hold i ligaen. Især FCK og FCM har brugt mange penge på angribere de seneste år - uden rigtigt at finde noget der fungerer. BIF havde Uhre, der fungerede da hans forcer virkeligt bare passede til deres spillestil. Siden de solgte ham har de også kæmpet med det.

                              Fans af de tre klubber sidder nu også utålmodigt og venter på forstærkninger til angrebet. Men kigger man på præstationerne sidste år, var de nok bedst når Dreyer/Biel/Haraldsson/Slimane lå i en falsk 9'er rolle. Kigger man på topscorerlisterne for de senete år føler jeg også der er mange flere midtbanespillere end for bare 4-5 år siden.

                              Uden at have set tal på det synes jeg også det er en tendens man ser i international fodbold, på højere niveau. Ret mange hold vælger i de fleste kampe at spille uden en klassisk 9'er, men en midtbanespiller istedet. Der prioriteres mere dynamiske offensive, hvor målene fordeles på flere spillere.

                              Medmindre man spiller med to decierede angribere på toppen virker 9'erne bare til at have det sværere end tidligere.

                              Long story short: vi kunne godt bruge en klasseangriber, der scorer 15-20 mål på en sæson (som jeg føler vi starter hvert transfervindue med at skrive på ønskelisten), men det kunne næsten alle andre hold også. Jeg tænker bare de er dyre og når vi har begrænsede midler er det ikke det første sted jeg ville kigge. Risikoen for at bruge mange penge og alligevel få noget, der ikke er meget bedre end det vi har, føler jeg er ret stor.

                              Med på trods af den lange smøre må jeg erklære enig i, at det ikke oser med kvalitet og muligheder i vores angreb. Jebali og Fenger har begge kæmpet med skader. Kadrii gør det bedre, men passer ikke rigtigt til positionen. Luca har meget at lære... Det er tyndt. Det gode ved at have et hold med så mange mangler, er at så længe men henter en god spiller ind, skal der nok være plads til vedkommende, næsten uanset position.

                              Ift. Jebali er jeg dels enig. Han er måske bedst som 10'er, men jeg synes faktisk det er tæt da han også løser 9'er-rollen godt og bidrager med mange af de sammme ting til opspillet. Jeg tror det er nemmere at finde en, der kan spille 10'er fornuftigt, end en der kan spille 9'eren ligeså godt som Jebali.

                              Jeg er spændt på hvad Wesström egentlig mener med hans snak om central midtbane, linkup-spiller og 10'er. Vi mangler i hvert fald kvalitet centralt i banen. Får vi det kan det kun blive bedre. Men vi skal nok have flere for at det virkelig rykker.
                              Det fungerer ret godt med Isaam som falsk 9'er. Jeg overvejede om Mucolli er hentet ind til også at kunne spille den position, det må enten være det eller højrekanten.

                              Jeg har også svært ved at se hvad han mener med 10'er positionen, det eneste jeg kan få til at give mening er hvis man vil rykke enten issam eller Frø tilbage i banen og spille en af dem foran Tverskov.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Ja sgu, men fuck sådan en er dyr, og uopnåelig i vores situation.
                                Tror du Kevin de Bruyne er så dyr?

                                Comment

                                Working...
                                X