Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Der er set eksempler på trænere som er gået fra at være meget pro et system og skifte med succes. En DBU-skolet træner som eksempelvis Jess Thorup var jo mulehår fra at blive fyret i fcm, hvorefter han skiftede til 3-5-2 og lagde grundstenene til der han er i dag. Vinder vi i Brøndby på søndag, så tror jeg bestemt ikke han vender retur selvom vi måske har Jebali og sabbi i omdrejninger igen til Horsens-kampen. Utopisk er det heller ikke at forestille sig vi stjæler 3 point i Brøndby. De er ikke et hak bedre end dem vi har mødt hidtil og kommer med trætte europaben og er presset til sejr i suppen efter en dårlig sæsonstart og et nederlag der gjorde ondt i søndags.
    Jeg har meget svært ved at se os slippe afsted med tre point i Brøndby. Jeg tager gerne imod dem, men jeg har svært ved at se det.

    Jeg er mere bekymret for at vi render ind i en alvorlig snitter. Jeg var inden sæsonstart mere bekymret for den kamp end kampen mod Midtjylland.

    ​​​​​





    ​​​​​

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Der er set eksempler på trænere som er gået fra at være meget pro et system og skifte med succes. En DBU-skolet træner som eksempelvis Jess Thorup var jo mulehår fra at blive fyret i fcm, hvorefter han skiftede til 3-5-2 og lagde grundstenene til der han er i dag. Vinder vi i Brøndby på søndag, så tror jeg bestemt ikke han vender retur selvom vi måske har Jebali og sabbi i omdrejninger igen til Horsens-kampen. Utopisk er det heller ikke at forestille sig vi stjæler 3 point i Brøndby. De er ikke et hak bedre end dem vi har mødt hidtil og kommer med trætte europaben og er presset til sejr i suppen efter en dårlig sæsonstart og et nederlag der gjorde ondt i søndags.
      Det er en ukuelig optimisme du kommer med, og det vil jeg rose for. Desværre er jeg slet ikke samme sted.

      Bif har traditionelt et godt tag på os, de har en bedre trup trods alt, indøvet koncept, fabelagtig dygtig træner og deres kulisse er vild.

      Jeg frygter en snitter ala 4/5 - 0

      Comment


        Kasper Larsen er taget til Ungarn.

        https://obstruktion.dk/afsloering-ka...soeg-i-ungarn/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

          Men var kampen mod GF så bare en enlig svale?
          Har også selv svært ved at se os spille det, det må jeg da indrømme
          Nej måske ikke en enlig. Men jeg tror heller ikke en opstilling på sigt.
          Planen har vel været at få sat en stopper for alle de mål imod, og så give lidt kald på offensiven.

          Kam sagtens være vi ser det igen i Brøndby. Men næppe på sigt, som sagt

          Comment


            Jeg ved godt at det snakkes meget om en ekstra midterforsvarer og def. midt, men er jeg den eneste som under hver kamp sidder og ønsker mig en ny angriber? Kadrii skræmmer ikke nogen forsvar mere og virker lidt alibiagtig i hans nærkampe? Fenger spiller med stort hjerte, men han mangler stadig meget for at blive en spiller som gør en forskel. Ved godt at man ser Jebali som 9'er, men jeg så faktisk hellere at han fik 10'eren og så må Frøkjær tage til takke med indhop indtil han får sig et stabilt niveau (hvilket jeg i øvrigt aldrig tror sker). Så henter man en Utaka eller Djiiby Fall type, som har tydelige kompetencer og som modstanderne rent faktisk frygter at møde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
              Jeg ved godt at det snakkes meget om en ekstra midterforsvarer og def. midt, men er jeg den eneste som under hver kamp sidder og ønsker mig en ny angriber? Kadrii skræmmer ikke nogen forsvar mere og virker lidt alibiagtig i hans nærkampe? Fenger spiller med stort hjerte, men han mangler stadig meget for at blive en spiller som gør en forskel. Ved godt at man ser Jebali som 9'er, men jeg så faktisk hellere at han fik 10'eren og så må Frøkjær tage til takke med indhop indtil han får sig et stabilt niveau (hvilket jeg i øvrigt aldrig tror sker). Så henter man en Utaka eller Djiiby Fall type, som har tydelige kompetencer og som modstanderne rent faktisk frygter at møde.
              Fuldstændig enig. Det er et skræmmende svagt angreb med Bashkim, Max og Luca. Jeg så dog stadigvæk gerne at vi prøvede Sabbi af som angriber, så vi kunne bruge pengene andetsteds. Men en ny mand ville også være mere end velkommen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                Begge spiller er hentet med købsoptioner i øvrigt, som man jo kan bruge og så skrive en kort forlængelse - og så er det jo sagt gentagende gange at Ole har brugt usandsynlig meget tid på at scoute Kefing Kante.

                Hvad angår arbejdstilladelserne så var man voldsomt uheldig med Afrika & corona med Kefing Kante, han måtte rejse til 3 forskellige lande før at det kunne lade sig gøre. Ikke at Omar oplever det samme - men læg der til at det offentlige system er langt fra ligeså organiseret og så velsmurt som i Danmark (Ja, det lyder vildt at sige). Jeg har selv været frivillig i Ghana i et par måneder og jeg var rimelig blæst over hvordan det offentlige fungerer når det kommer til arbejds- og opholdstilladelser.
                Udfordringen var jo også at Danmark ikke har en ambassade i Guinea (hvor der skal tages biometriske data), så nærmeste sted er i Accra (Ghana) 1.000 kilometer derfra.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                  Jeg ved godt at det snakkes meget om en ekstra midterforsvarer og def. midt, men er jeg den eneste som under hver kamp sidder og ønsker mig en ny angriber? Kadrii skræmmer ikke nogen forsvar mere og virker lidt alibiagtig i hans nærkampe? Fenger spiller med stort hjerte, men han mangler stadig meget for at blive en spiller som gør en forskel. Ved godt at man ser Jebali som 9'er, men jeg så faktisk hellere at han fik 10'eren og så må Frøkjær tage til takke med indhop indtil han får sig et stabilt niveau (hvilket jeg i øvrigt aldrig tror sker). Så henter man en Utaka eller Djiiby Fall type, som har tydelige kompetencer og som modstanderne rent faktisk frygter at møde.
                  Det afhænger jo af ambitioner. Jeg mener heller ikke vi har en VB med Kvalitet. Vi har en fornuftig HB, altså bortset fra tæt på de 2 felter hvor han kan forbedre sig.
                  Men CF, DM, VB og 9er ville pynte, men det ved vi vist godt ikke kommer til at ske.

                  Comment


                    meget kan man da sige om BW og jeg er bestemt ikke imponeret over hvad han har hentet ind i dette vindue. Men han lægger godt nok ikke på den lade side - Men det er også et stort rod han skal have styr på.
                    Lad os håbe for alle parter at KL kommer afsted - til en klub og et system der passer bedre til hans evner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Det er en ukuelig optimisme du kommer med, og det vil jeg rose for. Desværre er jeg slet ikke samme sted.

                      Bif har traditionelt et godt tag på os, de har en bedre trup trods alt, indøvet koncept, fabelagtig dygtig træner og deres kulisse er vild.

                      Jeg frygter en snitter ala 4/5 - 0
                      Jeg synes de slider med det offensive, hvor vi jo har set svagest ud. Desuden har de tilladt et hav af chancer imod, hvor Hermansen har reddet dem. De er selvfølgelig favoritter og har et bedre hold, men jeg tror vi møder dem på et fint tidspunkt. Vi har selvfølgelig vores udfordringer, men Bøf har heller ikke truppen på plads, har en hård kamp i Schweiz og er uden Maxsø. At vi skal tabe 4-0 ser jeg ikke ske. Så skal de da lave en fcm og pludselig banke alt ind de skyder på.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                        Jeg ved godt at det snakkes meget om en ekstra midterforsvarer og def. midt, men er jeg den eneste som under hver kamp sidder og ønsker mig en ny angriber? Kadrii skræmmer ikke nogen forsvar mere og virker lidt alibiagtig i hans nærkampe? Fenger spiller med stort hjerte, men han mangler stadig meget for at blive en spiller som gør en forskel. Ved godt at man ser Jebali som 9'er, men jeg så faktisk hellere at han fik 10'eren og så må Frøkjær tage til takke med indhop indtil han får sig et stabilt niveau (hvilket jeg i øvrigt aldrig tror sker). Så henter man en Utaka eller Djiiby Fall type, som har tydelige kompetencer og som modstanderne rent faktisk frygter at møde.
                        forstår heller ikke jebali bliver brugt på toppen - mener også han er bedst som 10'er. Og jo vi kunne sagtens bruge en ny angriber - men der er generelt ret mange pladser der kunne trænge til en opgradering.
                        Men udmeldingen har hele tiden været at der skulle styr på forsvaret og det var det der skulle løfte holdet - og kunne godt ligne man holder fast i det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                          Hvis ret skal være ret, så havde Issam spillet over 70 kampe i Tunesien og 45 kampe i den anden bedste række i Sverige, før han kom til en klub som kan sammenlignes med OB.

                          Kom ikke og sig der ikke er en kæmpe forskel
                          Jeg ser ikke den store forskel, da ingen kendte Isaam før han kom til Sverige og det var i en senere alder end sin bror.

                          Hvis du ser på IJs statistikker i Tunesien var de bestemt ikke prangende (kun antallet af kampe året før han tog til Sverige).

                          9/10 - 16 kampe

                          10/11 - 12

                          11/12 - 5

                          12/13 - 7

                          13/14 - 24

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Jeg tror ikke der kommer en anden forsvarsspiller ind hvis Kasper forsvinder, da vi jo også har Østrøm som kan spille der, samt Omar og Ivan.
                            Der bliver i stedet løn, og plads til den midtbanespiller som BW efter sigende kigger efter, evt. Mads Larsen fra Esbjerg.
                            Med den sidste melding fra BW om vi kigger efter en 10er, så er Mads Larsen et godt bud. Jeg har aldrig set ham spille, nogen der har en mening om ham ?


                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg synes de slider med det offensive, hvor vi jo har set svagest ud. Desuden har de tilladt et hav af chancer imod, hvor Hermansen har reddet dem. De er selvfølgelig favoritter og har et bedre hold, men jeg tror vi møder dem på et fint tidspunkt. Vi har selvfølgelig vores udfordringer, men Bøf har heller ikke truppen på plads, har en hård kamp i Schweiz og er uden Maxsø. At vi skal tabe 4-0 ser jeg ikke ske. Så skal de da lave en fcm og pludselig banke alt ind de skyder på.
                              Jeg tror de moser os.

                              Og det gør de fordi, de har så stærk en midtbane som de har, Greve, Radosevic, Frendrup, Bell, Cappis og Slimane ville allesammen gå direkte ind i vores starteelver.

                              De spiller os flade den første time og så render de os over ende de sidste 30 minutter.
                              ​​​​​
                              Der er iøvrigt flere af dem der, der sagtens kan sparke fra distancen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                                Med den sidste melding fra BW om vi kigger efter en 10er, så er Mads Larsen et godt bud. Jeg har aldrig set ham spille, nogen der har en mening om ham ?

                                Alt for dyr for en 2.div spiller
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X