Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hørte BW snakke om det var fordi Frø og Jebali var skadet, de er da nok i kampform før Halimi, jeg er ikke tryg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Er han ikke 10'er.?!! Hvis de henter endnu en 10'er går jeg fuldstændig Rebekka..
      så har vi igen en ledelse der ikke forstår at hente det truppen har brug for, men henter mere af det vi har i forvejen.
      skævvridningen fortsætter jo bare så
      Men det er vel netop det, BW for nyligt har sagt, man leder efter - hvorfor skal jeg ikke gøre mig klog på. Det må vel i hvert fald betyde, at man regner med at bruge Jebali som 9'er.

      Comment


        Er han virkelig ikke ældre?

        Godt nok en spøjs karriere han har fået. Synes han var virkelig stærk i BIF. Klart en spiller jeg håbede vi tilknyttede da han røg ud i kulden derovre. Han kunne være spændende, men han kommer jo ikke til at styrke os før til foråret, når han ikke har haft kontrakt siden marts. Den 10'er BW snakker om er vel en der skal gå ind og styrke os nu, hvor Frø og Jebali er ude og ikke en spiller vi skal bruge måneder på at få i form? Der er tydeligvis ikke den store panik over vi spiller af pommeren til og ligner et hold der har brug for en akut vitaminindsprøjtning.

        Comment


          Jeg må hellere smutte i Ådalen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
            Halimi til prøvetræning i dag.. Skulle være et leje ophold i første omgang… SUK
            Så det er en 10'er de kigger efter. Forstår jeg ikke med Jebali på vej retur. Andre steder der mangler mere

            Comment


              Det virker igen som en lidt sær beslutning, hvis det bliver en realitet. Jeg skal da ikke kunne sige om BW har regnet os alle ud, men skal man virkelig satse lønkroner på en spiller, der måske kan blive en gevinst om 2-3 måneder i vores nuværende situation?
              Fas est et ab hoste doceri.

              Comment


                Min Brøndby ven kalder ham den bedste teknikker han har set i suppen i hans første sæson.
                Han bebrejder ham Horsens scoringen, der smed mesterskabet for dem i 2018 da det var ham der mistede bolden.
                Jeg tænker det er fornuftigt at se ham an

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Så det er en 10'er de kigger efter. Forstår jeg ikke med Jebali på vej retur. Andre steder der mangler mere
                  Tror de vil bruge ham som lidt falsk 9`er i mangel af bedre når han er klar

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Ham vil jeg ikke have på mit hold ;-)
                    Nej han er måske for meget en luksusspiller, men jeg syntes nu altid han giver sig 110 %.

                    Comment


                      Det er så langt fra at være den type spiller vi har brug for. Det kan jeg ikke tro kommer til at ske.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Nej han er måske for meget en luksusspiller, men jeg syntes nu altid han giver sig 110 %.
                        Ja han er sgu en aldeles fremragende spiller, hvis vi kan finde en der er 10% af ham, så tror jeg også det er en forstærkning.
                        Lige nu kunne jeg godt “nøjes” med en Makrini , eller en halv Djemba- Djemba… hmm er den mon en Djemba ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Ja han er sgu en aldeles fremragende spiller, hvis vi kan finde en der er 10% af ham, så tror jeg også det er en forstærkning.
                          Lige nu kunne jeg godt “nøjes” med en Makrini , eller en halv Djemba- Djemba… hmm er den mon en Djemba ?
                          Det er nok også kun en Djemba vi har råd til, desværre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Så det er en 10'er de kigger efter. Forstår jeg ikke med Jebali på vej retur. Andre steder der mangler mere
                            Men om det måske betyder at man arbejder på en farvel af Frø?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Men om det måske betyder at man arbejder på en farvel af Frø?
                              Nej

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Nej
                                O.k., leder bare for en forklaring hvorfor vi har brug for en 10er mere. Ved du om ellers nogen er på vej ud?
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X