Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Last edited by Fergi; 23-06-2022, 17:23.
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægWahid Faghir er vist uønsket sydpå, men har dyr kontrakt til 26. Det er nu Niels skal give det et skud. En god sæson i OB så er der overskud på at give ham en sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Tror desværre ikke vi er i nærheden. Den ligger lige til højrebenet at FCK eller FCM skulle tage chancen på ham, hvis der ikke fortsat er en større klub ude i Europa, f.eks. i Belgien, der ville tage imod ham. Den eneste måde jeg kan se han kunne komme på tale her, var hvis de ville leje ham ud mod næsten at blive garanteret spilletid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Læg dertil, at BW rette tydeligt har meldt ud, at vi ikke leder efter forstærkninger i offensiven. Hvad jeg egentlig synes er fornuftigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvad række ligger Kolding i.?
Man må bare sige om Bjørn - Der sker altså mange af de ting som fans har skreget på meget længe. Dejligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Fedt, umiddelbart. Det lyder som om det er for at få ham tilbage om 1 år og så bruge ham. I det tilfælde er det jo rimelig optimalt
Man må bare sige om Bjørn - Der sker altså mange af de ting som fans har skreget på meget længe. Dejligt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Og så må vi se, hvad det er for en spiller, der vender tilbage om ét år.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægWahid Faghir er vist uønsket sydpå, men har dyr kontrakt til 26. Det er nu Niels skal give det et skud. En god sæson i OB så er der overskud på at give ham en sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det lyder tæt på perfekt. Jeg tror også, niveauet er ok - den lange skadespause in mente. Jeg tænker i hvert fald, at han bør få rigeligt med spilletid, hvis han kan holde sig skadesfri.
Det glæder mig vi langt om længe er lykkedes med at leje en ung spiller ud. Forhåbentlig får vi enten også lejet østrøm ud eller Solgt/udlejet Khemdee, således vi har 1 ung reserve og får købt en konkurrent til KL og Ivan. Så er der balance i det på den position, hvor Slotsager så ligeledes kan snuse til holdet, hvis vi rammes hårdt af skader i et par kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det lyder tæt på perfekt. Jeg tror også, niveauet er ok - den lange skadespause in mente. Jeg tænker i hvert fald, at han bør få rigeligt med spilletid, hvis han kan holde sig skadesfri.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg er enig. Vestergaard er nok den spiller jeg har mest fidus til ud fra de begrænsede gange jeg har set vores unge, men har jo virkelig været forfulgt af skader. Kommer han ind i en skadesfri periode har jeg meget svært ved at se han ikke skulle etablere sig fast i Kolding.
Det glæder mig vi langt om længe er lykkedes med at leje en ung spiller ud. Forhåbentlig får vi enten også lejet østrøm ud eller Solgt/udlejet Khemdee, således vi har 1 ung reserve og får købt en konkurrent til KL og Ivan. Så er der balance i det på den position, hvor Slotsager så ligeledes kan snuse til holdet, hvis vi rammes hårdt af skader i et par kampe.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Rasmus Nissen havde svært ved at spille sig på holdet, men jeg tænker at Vestergaard har skruet hovedet bedre på og har flere brugbare facetter i spillet. Så hellere give den gas i 2. division, evaluere til jul og se om man skal finde en klub i 1. division.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Fedt, umiddelbart. Det lyder som om det er for at få ham tilbage om 1 år og så bruge ham. I det tilfælde er det jo rimelig optimalt
Man må bare sige om Bjørn - Der sker altså mange af de ting som fans har skreget på meget længe. Dejligt.
https://mobil.bold.dk/fodbold/danmark/2-division/
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment