Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jamen, skal AA indordne sig efter alle spillers ønsker til "drømmetræningen" eller skal den enkelte spiller indordne sig efter trænerens ønsker ?
Beklager, men synes det er en dårlig undskyldning fra BKs side for at forklare hans manglende niveau!
I min verden passer han bedre ind i et system med 2 angribere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er mig bekendt efterhånden længe siden man har indledt træningen efter en sommer/vinterpause med en spritny spiller. Det ville sgu klæde dem at have forberedt det til jer der kommer. Jeg er enormt spændt på om Kadrii vil være der i morgen. Og så håber jeg virkelig du snart kan rapportere om Grubbe bliver en stor gevinst for os. Ham er jeg særligt spændt på at gense, særligt mhp. hvor på banen vi skal regne med at se ham hovedsageligt.
Jeg skal nok give en melding men jeg tvivler på at morgendagens træning kommer til at fortælle det store
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det tvivler jeg sgu på at vi bliver forkælet med i morgen Men jeg glæder mig til at se Grubbe og Kanté.
Jeg skal nok give en melding men jeg tvivler på at morgendagens træning kommer til at fortælle det store
På forhånd tak for indsatsen so far
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Jeg, og sikkert mange andre, sætter stor pris på, at du tager ned og ser træningen i morgen. Når det er sagt, så har sikkert også ret i, at der nok ikke sker det helt store i morgen, men bare lidt har jo også ret. Os der ikke bor i O’ense og omegn venter spændt på din udførlige rapport og analyse af oplevelsen. Hellere for meget, end alt for lidt. Måske du kan lege journalist og udspørge nogle centrale personer om status på og om holdet..!
På forhånd tak for indsatsen so far
Jeg er bare OBservatør
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det tvivler jeg sgu på at vi bliver forkælet med i morgen Men jeg glæder mig til at se Grubbe og Kanté.
Nej. Første træning giver nok ikke de store prej, men du plejer særligt her i sommermånederne at tage dine ture til ådalen, så vi får nok ret hurtigt et pejlemærke om han blot er reserve/konkurrent til Nico eller hans kvaliteter på midtbanen virkelig rækker til superliganiveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Nej, men man ved aldrig. Han er en fandens karl at se på ham BW, så jeg håber da han kan blive ligeså tjekkede med sine transfers.
Nej. Første træning giver nok ikke de store prej, men du plejer særligt her i sommermånederne at tage dine ture til ådalen, så vi får nok ret hurtigt et pejlemærke om han blot er reserve/konkurrent til Nico eller hans kvaliteter på midtbanen virkelig rækker til superliganiveau.
Men i uge 27 og 28 inden turneringen går igang og hvor det bliver rigtig spændende vil jeg prøve at se så meget træning som overhovedet muligt. Det glæder jeg mig rigtig meget til
Jeg er også spændt på at se hvordan man griber Grubbe an. Bare han ikke ender som Østrøm 2.0. Vi skal have ham udviklet og på U21 landsholdet så vi kan score en stor gevinst om 3 års tid
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægVi skulle eftersigende have vist konkret interesse for Mads Larsen, der er anfører i Esbjerg. Nogen der kan sætte nogle ord på ham?
Men spændende, 20 år og anfører i efb. Kender intet til hans evner.
Men central midt, så vidt jeg ved. Kunne tyde på, at Grubbe så ses som back, og ikke central midt. Hvis altså de nuværende cm bliver i klubben. Og hvis altså der er noget om det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Et rygte du har, eller står det nogen steder.?
Men spændende, 20 år og anfører i efb. Kender intet til hans evner.
Men central midt, så vidt jeg ved. Kunne tyde på, at Grubbe så ses som back, og ikke central midt. Hvis altså de nuværende cm bliver i klubben. Og hvis altså der er noget om det
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...om-efb-profil/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægVi skulle eftersigende have vist konkret interesse for Mads Larsen, der er anfører i Esbjerg. Nogen der kan sætte nogle ord på ham?
Comment
Comment