Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægHvad med at leje Jens Odgaard, og hvis han gør det godt, skrive en kontrakt uden transfer, da hans kontrakt udløber næste sommer ?
Han har samme agent som Jebali
Comment
-
Sabbi kan vel også være ‘skadet’, fordi der er noget under opsejling? Jeg tror, at luftforandring er fint for begge parter.
Frø skal ikke sælges. Det er et subjektivt ønske (Frø har et enormt uindfriet potentiale) og mere nøgternt er det da bestemt heller ikke den rigtige timing. Han kan blive så meget mere værd - både på banen og i kroner og ører.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægSabbi kan vel også være ‘skadet’, fordi der er noget under opsejling? Jeg tror, at luftforandring er fint for begge parter.
Frø skal ikke sælges. Det er et subjektivt ønske (Frø har et enormt uindfriet potentiale) og mere nøgternt er det da bestemt heller ikke den rigtige timing. Han kan blive så meget mere værd - både på banen og i kroner og ører.
Hvis sol og måne står lige og ingen sort kat løber under en stige kunne det godt blive et Frøkjær år. Men han er også afhængig at have gode spillere omkring sig. Der mangler et par stykker umiddelbart
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg er sikker på at Sabbi er småskadet. Han er i styrkerum og sammen med en fys til tider. Men derfor kan der jo godt være noget igang bagved scenerne
Hvis sol og måne står lige og ingen sort kat løber under en stige kunne det godt blive et Frøkjær år. Men han er også afhængig at have gode spillere omkring sig. Der mangler et par stykker umiddelbart
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg er sikker på at Sabbi er småskadet. Han er i styrkerum og sammen med en fys til tider. Men derfor kan der jo godt være noget igang bagved scenerne
Og det er dér, hvor jeg desværre tror at Frøkjær ikke vil lægge sit spil om. Han vil fortsætte med at ville lægge den smarte aflevering første gang; insistere på ét eller to træk for meget; og det vil føre flere fejl med sig end slutprodukt.
Og det vil ske, uanset om Frøkjær så havde Zidane eller Messi omkring sig.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
Frøkjær skal helst spille kontinuerligt og både Jebali og Frøkjær er bedst på 10´er positionen iflg. min mening. Men Jebali er nok væk senest i vintervinduet, især hvis han brillerer til VM.
Men ja, jeg tænker også Jebali skal skydes af sted, hvis vi kan få lidt mønt for ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægTror desværre Elias og et andet talent er tabt for OB…
Øv. Jeg forudsiger, at Elias bliver klasse!!!
Mvh ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægWahid Faghir er vist uønsket sydpå, men har dyr kontrakt til 26. Det er nu Niels skal give det et skud. En god sæson i OB så er der overskud på at give ham en sæson.
Comment
Comment