Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
-
Vi søger "centerforsvarere, der er vældigt defensivt indstillede" i følge BW.
By the way:
JJ om stadion: J"eg har lært, at ting tager tid, store ting tager lang tid, og rigtig store ting tager rigtig lang tid. Så vi må væbne os med tålmodighed. En skønne dag sker der noget, for det skal der, men vi må også sande, at kommunen fattes penge..."
https://fyens.dk/artikel/de-m%C3%A6r...ob-truppen?rss"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Vi spørgte Hemme om Daniel Høegh under en virtuel fanmøde og han virkede fuldstændig overrasker om tanken. Og DH tilbud sig mere eller mindre faktisk til OB før han kom tilbage til Danmark. Er overbevist at det går på Hemmes konto.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægFolk på tæt på DH ved at han ville takke ja til OB, hvis han fik tilbudet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jamen, så er han da helt oplagt !
Selvom han er en af de fortabte sønner, så er hans alder bare et issue for mig.
Det eneste scenarie hvor jeg kunne se det for mig, er hvis vi afskibber Kasper L og fcm slipper Daniel mere eller mindre gratis. Ingen af de to kommer til at ske.
Synes også Bjørns foreløbige signinger peger i en noget anden retning end en knap 32-årig. Vi har vel ikke hentet en over 22 i Bjørns 'regeringstid'
Comment
-
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...uden-kontrakt/
Hvis selv ikke Horsens kan bruge ham, så så AA / BW nok rigtigt !
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/stillinger/s...uden-kontrakt/
Hvis selv ikke Horsens kan bruge ham, så så AA / BW nok rigtigt !
Vi sender jo Brems til prøvetræning et andet sted i håb om, at han kan få spilletid og udvikle sig. Fordi OB ikke ser muligheder for ham pt.
Så, at sige; “ så så AA / BW nok rigtigt !”
Måske er jeg smålig, men dit vrøvl og negative input, kan ingen bruge til noget. Sorry
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/stillinger/s...uden-kontrakt/
Hvis selv ikke Horsens kan bruge ham, så så AA / BW nok rigtigt !"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Teksten du kommer med, er noget negativt vrøvl.
Vi sender jo Brems til prøvetræning et andet sted i håb om, at han kan få spilletid og udvikle sig. Fordi OB ikke ser muligheder for ham pt.
Så, at sige; “ så så AA / BW nok rigtigt !”
Måske er jeg smålig, men dit vrøvl og negative input, kan ingen bruge til noget. Sorry
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Det forventede jeg nok heller ikke…
Han var jo ikke i Horsens pga. at OB ville leje ham ud, men fordi han (klubben) håbede at Horsens ville skrive kontrakt med ham.
De fandt ham for let.... ligesom OB (AA/BW).... men du er åbenbart klogere ? !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Flot kommentar
Han var jo ikke i Horsens pga. at OB ville leje ham ud, men fordi han (klubben) håbede at Horsens ville skrive kontrakt med ham.
De fandt ham for let.... ligesom OB (AA/BW).... men du er åbenbart klogere ? !
Comment
Comment