Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Wahid Faghir er vist uønsket sydpå, men har dyr kontrakt til 26. Det er nu Niels skal give det et skud. En god sæson i OB så er der overskud på at give ham en sæson.
    Thorborg har antydet at ville øge budgettet lidt i tilfælde af f eks Europæisk fodbold. Det kiksede for os så mon ikke vi igen skal spare os til succes. Vores ejer er ikke med på at investering kan give afkast, kun hvis en appelsin dumper ned i turbanen er han med på det. Indtil interviewet med BW i SFÅ var jeg lettere positiv, mere end længe i hvert fald. Nu kan jeg kun blive positivt overrasket. Måske er det også fordi dagene nu bliver kortere
    Last edited by Fergi; 23-06-2022, 17:23.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Wahid Faghir er vist uønsket sydpå, men har dyr kontrakt til 26. Det er nu Niels skal give det et skud. En god sæson i OB så er der overskud på at give ham en sæson.
      Tror desværre ikke vi er i nærheden. Den ligger lige til højrebenet at FCK eller FCM skulle tage chancen på ham, hvis der ikke fortsat er en større klub ude i Europa, f.eks. i Belgien, der ville tage imod ham. Den eneste måde jeg kan se han kunne komme på tale her, var hvis de ville leje ham ud mod næsten at blive garanteret spilletid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Tror desværre ikke vi er i nærheden. Den ligger lige til højrebenet at FCK eller FCM skulle tage chancen på ham, hvis der ikke fortsat er en større klub ude i Europa, f.eks. i Belgien, der ville tage imod ham. Den eneste måde jeg kan se han kunne komme på tale her, var hvis de ville leje ham ud mod næsten at blive garanteret spilletid.
        Læg dertil, at BW rette tydeligt har meldt ud, at vi ikke leder efter forstærkninger i offensiven. Hvad jeg egentlig synes er fornuftigt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Læg dertil, at BW rette tydeligt har meldt ud, at vi ikke leder efter forstærkninger i offensiven. Hvad jeg egentlig synes er fornuftigt.
          Det er forhåbentlig en plan med lidt elastik i, hvis man skulle være i stand til at tiltrække en som Faghir. Det kommer jo selvfølgelig ikke til at ske, men skulle der nu dukke en meget spændende mulighed op på angriberposten, så håber jeg sgu, at vi er et sted, hvor vi kan handle på det, især med tanke på Bashkim og Jebali der er ved at ramme en høj alder for en offensiv spiller, og som sagtens kan være på vej ind i deres sidste sæson i klubben.

          Comment


            Vestergaard til Kolding

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/christ...il-kolding-if/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Fedt, umiddelbart. Det lyder som om det er for at få ham tilbage om 1 år og så bruge ham. I det tilfælde er det jo rimelig optimalt

              Hvad række ligger Kolding i.?

              Man må bare sige om Bjørn - Der sker altså mange af de ting som fans har skreget på meget længe. Dejligt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Fedt, umiddelbart. Det lyder som om det er for at få ham tilbage om 1 år og så bruge ham. I det tilfælde er det jo rimelig optimalt

                Hvad række ligger Kolding i.?

                Man må bare sige om Bjørn - Der sker altså mange af de ting som fans har skreget på meget længe. Dejligt.
                Måske han læser med herinde og OB bliver en mere og mere fanstyret klub. ​​
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Det lyder tæt på perfekt. Jeg tror også, niveauet er ok - den lange skadespause in mente. Jeg tænker i hvert fald, at han bør få rigeligt med spilletid, hvis han kan holde sig skadesfri.

                  Og så må vi se, hvad det er for en spiller, der vender tilbage om ét år.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Måske han læser med herinde og OB bliver en mere og mere fanstyret klub. ​​
                    Det håber jeg så alligevel ikke Men de mest åbenlyse, som at vores talenter har brug for spilletid og ikke bænktid, dem rykker han på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Wahid Faghir er vist uønsket sydpå, men har dyr kontrakt til 26. Det er nu Niels skal give det et skud. En god sæson i OB så er der overskud på at give ham en sæson.
                      Kommer aldrig til at ske. Han blev købt for 30 millioner kroner - Leje sker heller ikke. Han bliver nok lejet ud til 2. Bundesliga.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Det lyder tæt på perfekt. Jeg tror også, niveauet er ok - den lange skadespause in mente. Jeg tænker i hvert fald, at han bør få rigeligt med spilletid, hvis han kan holde sig skadesfri.

                        Og så må vi se, hvad det er for en spiller, der vender tilbage om ét år.
                        Jeg er enig. Vestergaard er nok den spiller jeg har mest fidus til ud fra de begrænsede gange jeg har set vores unge, men har jo virkelig været forfulgt af skader. Kommer han ind i en skadesfri periode har jeg meget svært ved at se han ikke skulle etablere sig fast i Kolding.
                        Det glæder mig vi langt om længe er lykkedes med at leje en ung spiller ud. Forhåbentlig får vi enten også lejet østrøm ud eller Solgt/udlejet Khemdee, således vi har 1 ung reserve og får købt en konkurrent til KL og Ivan. Så er der balance i det på den position, hvor Slotsager så ligeledes kan snuse til holdet, hvis vi rammes hårdt af skader i et par kampe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Det lyder tæt på perfekt. Jeg tror også, niveauet er ok - den lange skadespause in mente. Jeg tænker i hvert fald, at han bør få rigeligt med spilletid, hvis han kan holde sig skadesfri.

                          Og så må vi se, hvad det er for en spiller, der vender tilbage om ét år.
                          Rasmus Nissen havde svært ved at spille sig på holdet, men jeg tænker at Vestergaard har skruet hovedet bedre på og har flere brugbare facetter i spillet. Så hellere give den gas i 2. division, evaluere til jul og se om man skal finde en klub i 1. division.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Jeg er enig. Vestergaard er nok den spiller jeg har mest fidus til ud fra de begrænsede gange jeg har set vores unge, men har jo virkelig været forfulgt af skader. Kommer han ind i en skadesfri periode har jeg meget svært ved at se han ikke skulle etablere sig fast i Kolding.
                            Det glæder mig vi langt om længe er lykkedes med at leje en ung spiller ud. Forhåbentlig får vi enten også lejet østrøm ud eller Solgt/udlejet Khemdee, således vi har 1 ung reserve og får købt en konkurrent til KL og Ivan. Så er der balance i det på den position, hvor Slotsager så ligeledes kan snuse til holdet, hvis vi rammes hårdt af skader i et par kampe.
                            Ja, det er supergodt og med to år tilbage af hans kontrakt er der rigeligt med tid til at kikke om han tager de nødvendige og rigtige skridt. Jeg håber det, og at han vender tilbage og er klar til at tage kampen op, eller overtage plads i cf.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              Rasmus Nissen havde svært ved at spille sig på holdet, men jeg tænker at Vestergaard har skruet hovedet bedre på og har flere brugbare facetter i spillet. Så hellere give den gas i 2. division, evaluere til jul og se om man skal finde en klub i 1. division.
                              Udløber hans kontrakt ikke om en uges tid ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Fedt, umiddelbart. Det lyder som om det er for at få ham tilbage om 1 år og så bruge ham. I det tilfælde er det jo rimelig optimalt

                                Hvad række ligger Kolding i.?

                                Man må bare sige om Bjørn - Der sker altså mange af de ting som fans har skreget på meget længe. Dejligt.
                                2. Div. Hvor de overlevede nedrykningsspillet ..

                                https://mobil.bold.dk/fodbold/danmark/2-division/


                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X