Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det siger selvfølgelig sig selv man ikke siger nej til det, men jeg synes Jebali vil skyde sig selv i foden ved at skifte inden en slutrunde. Han har været stabilt god igennem lang tid for os nu og han er absolut ikke selvskrevet til det landshold, så det sikreste kort for ham er at blive i Odense. Så kan han jo passende brænde en god slutrunde af, så han kan ryge for 15-20 mio til jul, efter vi samtidig har scoret et par mio på at have ham med til VM.
Og som du siger så giver det også mest mening for ham at blive. Tænker ikke at han tør at risikere noget når han er tættere på noget landsholds spilletid end længe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det siger selvfølgelig sig selv man ikke siger nej til det, men jeg synes Jebali vil skyde sig selv i foden ved at skifte inden en slutrunde. Han har været stabilt god igennem lang tid for os nu og han er absolut ikke selvskrevet til det landshold, så det sikreste kort for ham er at blive i Odense. Så kan han jo passende brænde en god slutrunde af, så han kan ryge for 15-20 mio til jul, efter vi samtidig har scoret et par mio på at have ham med til VM.
men det kunne jo være et bud der er med til at sikre hans økonomiske fremtid, og det er jo ikke sikkert et sådant bud kommer igen efter vm.
Men hvem ved - kan jo også sagtens være vi har ham i OB de næste mange sæsoner, han gør det jo godt - og har da indtrykket af han befinder sig godt i klubben
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Bestemt. Postede den også mest fordi jeg kedede mig lidt og der ikke sker en skid herinde"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlægGad vide hvor meget der slipper ud fra BW vedrørende transfers. Ved vinterens vindue var vel både King og Ivansevic breaket før det blev offentliggjort. Det var selvfølgelig Hemmingsens vindue, men det ville være skønt med lidt rygter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlægDet er nok rigtigt
Måske man endda kunne se en pæn dansk million transfer fra OB til en spiller fra superligaen eller en af de 2 nedrykkere.
Jeg tror på det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlægGad vide hvor meget der slipper ud fra BW vedrørende transfers. Ved vinterens vindue var vel både King og Ivansevic breaket før det blev offentliggjort. Det var selvfølgelig Hemmingsens vindue, men det ville være skønt med lidt rygter
Og OB foretrækker desuden at holde kortene tæt -> Tænk over hvor mange/få rygter der har været de seneste par år.
Comment
Comment