Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Udløber hans kontrakt ikke om en uges tid ?
    Vestergaard? 30.06.24

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/christ...nger-til-2024/

    https://forum.ob.dk/forum/club-ob-s-...ge3#post298642

    Men Nissen jo …

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-skr...rasmus-nissen/

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/rasmus...il-kolding-if/
    Last edited by Plum; 24-06-2022, 15:48.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Fedt, umiddelbart. Det lyder som om det er for at få ham tilbage om 1 år og så bruge ham. I det tilfælde er det jo rimelig optimalt

      Hvad række ligger Kolding i.?

      Man må bare sige om Bjørn - Der sker altså mange af de ting som fans har skreget på meget længe. Dejligt.
      Hvilke spillere, som vi har lejet ud, er nogensinde vendt tilbage med succes?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

        Hvilke spillere, som vi har lejet ud, er nogensinde vendt tilbage med succes?
        Sander umiddelbart.

        Kasper Larsen?

        Ret skal være ret. Siden 2015/2016 har vi lavet 14 udlån og Sander står for 3 af dem. Vi har ikke ligefrem en tradition med at udleje og dem vi har udlejet var i forvejen ikke gode nok eller blev solgt umiddelbart eller deres kontrakt løb ud.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          Sander umiddelbart.

          Kasper Larsen?

          Ret skal være ret. Siden 2015/2016 har vi lavet 14 udlån og Sander står for 3 af dem. Vi har ikke ligefrem en tradition med at udleje og dem vi har udlejet var i forvejen ikke gode nok eller blev solgt umiddelbart eller deres kontrakt løb ud.
          Denne gang ligner det dog at der er en plan med udlejningen udover at spare lidt lønkroner til en spiller der ikke har udsigt til at spille. Jeg forventer de følger ham og evaluere hans udvikling som selvf. er betinget af en lang skadefri periode

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Dagens FS har en artikel med BW hvor han siger at der ikke kommer nogen salg i transfervinduet. Sabbi, Frøkjær og Breum som er de mest oplagte først udnytte deres potentiale og talent bedre. Det skal de selvf. hjælpes til at gøre sammen med resten af holdet. Der kikkes måske efter en cf. til at konkurrere med KL og Mihajlo for at få en bedre situation der, så der er bedre mulighed for vinde 1-0. Han synes det er godt at se Jørgen blev en bedre spiller af at få Joel King indlemmet i truppen. BKs situation følges tæt og indtrykket er at han helst blive, men at han samtidig også vil spille så det kan komme til en situation der kræver handling hvis han ikke udtages til holdet.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

              Hvilke spillere, som vi har lejet ud, er nogensinde vendt tilbage med succes?
              I og med at vi indtil videre hellere har villet lade vores talenter sidde udenfor truppen, uden at få seniorhold i benene, fremfor for at udleje dem, så er det svært at hive rigtig mange eksempler frem.

              Jeg vil hellere kigge mod fcm, der har brugt den model med succes.

              Men du er imod udlejning af vores unge eller hvordan.?

              For mig virker det rimelig optimalt at nogle talenter får erfaring fra fast seniorbold, for så at vende tilbage til os og være bedre rustet til en plads i start 11

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Dagens FS har en artikel med BW hvor han siger at der ikke kommer nogen salg i transfervinduet. Sabbi, Frøkjær og Breum som er de mest oplagte først udnytte deres potentiale og talent bedre. Det skal de selvf. hjælpes til at gøre sammen med resten af holdet. Der kikkes måske efter en cf. til at konkurrere med KL og Mihajlo for at få en bedre situation der, så der er bedre mulighed for vinde 1-0. Han synes det er godt at se Jørgen blev en bedre spiller af at få Joel King indlemmet i truppen. BKs situation følges tæt og indtrykket er at han helst blive, men at han samtidig også vil spille så det kan komme til en situation der kræver handling hvis han ikke udtages til holdet.
                Gengiver de ikke bare fra de interviews SFÅ har haft i denne uge?

                Comment


                  Ung Sydafrikansk stopper i spil til Dansk skifte. I lyset af BW’s mere eksotiske handler kunne OB måske godt være en af de interesserede klubber?

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-klubber-lurer

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Tror desværre Elias og et andet talent er tabt for OB…
                    Øv. Jeg forudsiger, at Elias bliver klasse!!!
                    Noget du har hørt eller bare hvad du tror?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Gengiver de ikke bare fra de interviews SFÅ har haft i denne uge?
                      Jeg har desværre ikke hørt SFÅ med BW endnu så det ved jeg faktisk ikke.


                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg har desværre ikke hørt SFÅ med BW endnu så det ved jeg faktisk ikke.

                        Nåh okey. Det med transfers er 1:1 hvad han siger i deres podcast og det med Kadrii er fra deres 3-4 min interview. Også lige meget

                        Comment


                          https://twitter.com/GisleThorsen/sta...00004867391495

                          "FC København henter endnu et stort talent i en anden Superliga-klub. Tristan Panduro skifter OB ud med FCK. Han spillede for fynboerne i U15 Ligaen i sidste sæson og er i øvrigt søn af Morten Panduro (37 SL-kampe og tidligere talentchef i OB) #sldk #fcklive #obsk #transferdk"

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg har desværre ikke hørt SFÅ med BW endnu så det ved jeg faktisk ikke.

                            Nu er det jo muligt at BW sagtens kan gentage sig selv ;-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              I og med at vi indtil videre hellere har villet lade vores talenter sidde udenfor truppen, uden at få seniorhold i benene, fremfor for at udleje dem, så er det svært at hive rigtig mange eksempler frem.

                              Jeg vil hellere kigge mod fcm, der har brugt den model med succes.

                              Men du er imod udlejning af vores unge eller hvordan.?

                              For mig virker det rimelig optimalt at nogle talenter får erfaring fra fast seniorbold, for så at vende tilbage til os og være bedre rustet til en plads i start 11
                              Jeg er ikke imod udlejning. Det er en god mulighed for vores unge spillere til at komme til at spille (for klubber der ikke har råd til at købe). MEN det jeg siger er, at de meget sjældent, eller slet ikke, kommer tilbage og tilfører OB ny styrke. Det er unge spillere, der bare ikke er gode nok - og heller ikke bliver det. Et godt eksempel er Rasmus Nissen, der som stærkeste våben har en flødefod, han kommer jo aldrig tilbage og forstærker vores hold. For at få maksimal kapital af vorte unge talenter skal de, som Breum, være tættere på førsteholdet når de er 18 år. Tror jeg - ellers kan vi lige så godt lade dem gå. Fint med udlejning, hvis bare en ud af 10 kommer hjem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

                                Jeg er ikke imod udlejning. Det er en god mulighed for vores unge spillere til at komme til at spille (for klubber der ikke har råd til at købe). MEN det jeg siger er, at de meget sjældent, eller slet ikke, kommer tilbage og tilfører OB ny styrke. Det er unge spillere, der bare ikke er gode nok - og heller ikke bliver det. Et godt eksempel er Rasmus Nissen, der som stærkeste våben har en flødefod, han kommer jo aldrig tilbage og forstærker vores hold. For at få maksimal kapital af vorte unge talenter skal de, som Breum, være tættere på førsteholdet når de er 18 år. Tror jeg - ellers kan vi lige så godt lade dem gå. Fint med udlejning, hvis bare en ud af 10 kommer hjem.
                                Modsiger du ikke lidt dig selv eller misforstår jeg dig ?

                                Jeg synes da det er fint, at de får mere spilletid - den lejende klub betaler deres løn (måske mere) og OB kan se dem an. Hvis de falder igennem som udlejet i en lavere division er der ikke tabt noget og hvis de gennemgår en stor positiv udvikling under opholdet er meget vundet. Så kan ikke se, at OB på nogen måde taber på sådan en model (som FCM jo har stor succes med).
                                Last edited by Online; 25-06-2022, 10:46.

                                Comment

                                Working...
                                X