Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Ja eller måske ikke kan. De er jo gode nok på deres bedste dage, men bundniveauet er skræmmende lavt. Det skal stabiliseres, og det må man forvente Alm kan få rettet op på til denne sæson.
    Synes også godt man kan tage Bernat med i den ligning. Det er afgørende, at han finder noget sikkerhed frem igen.
    og så igen, de to 6'ere er også ret afgørende for at beskytte forsvaret. Der må det alt andet lige gøre noget, at tverskov er kommet derop.

    Og så skal Bjørn P. jo selvfølfelig lige lande. Ellers hedder den jo Kasper-ivan
    Paulsen skulle være sure thing

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Paulsen skulle være sure thing
      How do you know

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

        How do you know
        Personligt ved jeg ikke en skid denne gang.
        Men i dagens SFÅ havde redaktion hørt at den var 100% og dagens gæst Kim Engstrøm havde hørt det samme.
        Så det hele har nok bare været forsinket af at Hammerby skulle have en ind. Og det har de fået idag. Nu må vi se om Paulsen er med i deres trup til morgendagens kamp. Men er han ikke det gætter/håber jeg på at han træner med fra onsdag(de har fri tirsdag)

        Edit. De har lavet om på træningsplanen tror jeg. Så der er fri i morgen og træning tirsdag. Så må vi håbe at han er med der
        Last edited by fmprOB; 10-07-2022, 16:10.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Personligt ved jeg ikke en skid denne gang.
          Men i dagens SFÅ havde redaktion hørt at den var 100% og dagens gæst Kim Engstrøm havde hørt det samme.
          Så det hele har nok bare været forsinket af at Hammerby skulle have en ind. Og det har de fået idag. Nu må vi se om Paulsen er med i deres trup til morgendagens kamp. Men er han ikke det gætter/håber jeg på at han træner med fra onsdag(de har fri tirsdag)
          Har ikke hørt SFÅ, så tak for den positive info.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Har ikke hørt SFÅ, så tak for den positive info.
            De var alle enige om at han er bedre end Kasper L. Men spørgsmålet er hvor meget.

            Jeg må sige at Kim Engstrøm ikke var bange for at tage bladet for mundet ift OB. Der blev ikke lagt fingre imellem

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              De var alle enige om at han er bedre end Kasper L. Men spørgsmålet er hvor meget.

              Jeg må sige at Kim Engstrøm ikke var bange for at tage bladet for mundet ift OB. Der blev ikke lagt fingre imellem
              Enig, han var en overraskende virkelig god gæst. Sagde sin helt ærligt mening om forskellige emner, og det lød ikke som om, at de var farvede af af hans relationer til klubben, hverken positivt eller negativt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Enig, han var en overraskende virkelig god gæst. Sagde sin helt ærligt mening om forskellige emner, og det lød ikke som om, at de var farvede af af hans relationer til klubben, hverken positivt eller negativt.
                Tænker dog ikke at ham og Kasper Larsen er på krammer lige foreløbig

                Comment


                  Jeg er virkelig skuffet over vinduet. Det ligner "same procedure as the last 10 years".

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Jeg er virkelig skuffet over vinduet. Det ligner "same procedure as the last 10 years".
                    Altså vinduet som varer 51 dage endnu og har set mere aktivitet end i mands minde? Altså vinduet hvor Bjørn efter 6 måneder i stolen endelig får ryddet op i meget af fortidens store fejltagelser? Og vinduet hvor flere spillere er på vej? Nok allerede i næste uge



                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Jeg er virkelig skuffet over vinduet. Det ligner "same procedure as the last 10 years".
                      Det ved jeg ikke .. Kommer Paulsen ind har man vel en start11 på plads til første kamp (spillere på deres naturlige pladser) og kan gå efter lidt højere kvalitet senere i vinduet. Bjørn har påpeget at det var muligt at gå efter noget der reelt er over OB’s niveau når/hvis desperationen sætter ind i slutningen af vinduet .... før havde OB ikke noget klar til første kamp..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Det ved jeg ikke .. Kommer Paulsen ind har man vel en start11 på plads til første kamp (spillere på deres naturlige pladser) og kan gå efter lidt højere kvalitet senere i vinduet. Bjørn har påpeget at det var muligt at gå efter noget der reelt er over OB’s niveau når/hvis desperationen sætter ind i slutningen af vinduet .... før havde OB ikke noget klar til første kamp..
                        Enig. Dette vindue er i modsatte ende af “same procedure as the last 10 years".

                        Så kan man måske godt være lidt skuffet over at vi ikke har fået styr på centerforsvaret endnu. Da det tydeligt har været et svagt punkt. Men hvis Paulsen kommer ind i denne uge har vi sjældent handlet så meget og samtidig haft større konkurrence om pladserne end nu inden superligaen går igang

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Det ved jeg ikke .. Kommer Paulsen ind har man vel en start11 på plads til første kamp (spillere på deres naturlige pladser) og kan gå efter lidt højere kvalitet senere i vinduet. Bjørn har påpeget at det var muligt at gå efter noget der reelt er over OB’s niveau når/hvis desperationen sætter ind i slutningen af vinduet .... før havde OB ikke noget klar til første kamp..
                          Jeps - jeg er enig i at når BP offentliggøres er starteren på plads. Jeg har dog ikke hørt BW sige noget om at OB har mulighed for at hente yderligere og bedre spillere senere i vinduet. Jeg har dog hørt ham sige at der går 2-3, eller måske 3-4 vinduer før truppen er endeligt på plads som den helst skal se ud i fremtiden

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Paulsen skulle være sure thing
                            Lige hørt SFÅ og det lyder meget sådan.

                            Hammarby har lige offentliggjort deres trup til kampen i morgen og BP er med. https://www.hammarbyfotboll.se/aktue...fk-goteborg-7/
                            Så tror at vi ska holde øje tirsdag for der kunne evt godt komme en offentliggørelse.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeps - jeg er enig i at når BP offentliggøres er starteren på plads. Jeg har dog ikke hørt BW sige noget om at OB har mulighed for at hente yderligere og bedre spillere senere i vinduet. Jeg har dog hørt ham sige at der går 2-3, eller måske 3-4 vinduer før truppen er endeligt på plads som den helst skal se ud i fremtiden
                              Det er også sådan jeg husker det. Men med den fart han har på er det nok senest næste sommer. Selvom en trup aldrig er helt på plads i nogen klubber. Der vil altid være nogen man gerne ville have haft eller spillere man ikke kunne afhænde. Alle kæmper 365 dage om året med det

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                                Lige hørt SFÅ og det lyder meget sådan.

                                Hammarby har lige offentliggjort deres trup til kampen i morgen og BP er med. https://www.hammarbyfotboll.se/aktue...fk-goteborg-7/
                                Så tror at vi ska holde øje tirsdag for der kunne evt godt komme en offentliggørelse.
                                Nok fordi ham den nye endnu ikke er spil berettiget. Forhåbentlig..

                                Så bliver han måske breaket ude på stadion på tirsdag

                                Edvin Kurtulus er ude med karantæne og Richard Magyar har problemer med foden. Det er de 2 der har stået foran BP i køen til centerforsvaret ved siden af Fenger. Så det giver super god mening hvorfor de ikke vil slippe ham endnu.
                                Det kan Bjørn og OB jo ikke være herre over

                                Samtidig er deres trup 19 spillere. Så en skal sorteres fra
                                Last edited by fmprOB; 10-07-2022, 20:23.

                                Comment

                                Working...
                                X