Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Overhovedet ikke skørt

    Hammerby har en CF småskadet og en ude med karantæne. Begge 2 står foran Bjørn. Desuden har de købt en CF i Rosenborg forleden der heller ikke nåede at blive spille berettiget. Så Fenger var den eneste sammen med BP der var til rådighed.
    Så til deres næste kamp kan de stille det normale forsvar og have den nye i reserve, mens den småskadede næsten var klar igen.

    Altså=Bjørn bliver forhåbentlig præsenteret i morgen
    Så meget desto mere mening giver det også at han ikke er præsenteret endnu. Hammerby spiller trods alt med om mesterskabet, så det er helt naturligt de ikke har ville slippe ham, hvis de kun har en cf'er foruden BP klar

    Comment


      Bjørn Paulsen har lige scoret :) og spiller en fantastisk kamp indtil videre nu vil de nok ikk af med ham alligevel

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Bjørn Paulsen har lige scoret :) og spiller en fantastisk kamp indtil videre nu vil de nok ikk af med ham alligevel
        Så må de jo købe ham tilbage Kontrakten skulle været på plads. Bare ikke annonceret

        Comment


          Den er lige blevet rettet til en assist

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeps - jeg er enig i at når BP offentliggøres er starteren på plads. Jeg har dog ikke hørt BW sige noget om at OB har mulighed for at hente yderligere og bedre spillere senere i vinduet. Jeg har dog hørt ham sige at der går 2-3, eller måske 3-4 vinduer før truppen er endeligt på plads som den helst skal se ud i fremtiden
            Svar på spørgsmål om hvilken hylde man kigger på:

            Det er forskellige hylder, det må jeg sige. Det er jo .. vi forsøger at have et billede af det der er muligt og det der ikke er troligt muligt eller ikke muligt for det kan blive muligt .. lige pludseligt så .. et eller andet jeg ikke forstod og Cornelius taler ind over men der sluttes af med at .. vi må forsøge at have en plan der er større end vi ved hvad der skal ske .. det er sådan det er .. vi kigger både her i nærområdet men også i større dele af Europa ..

            Jeg har nok overfortolket ellers var det et andet sted jeg har hørt det men man kan selv høre det stykke fra kl. 46:55 og frem på Købmændenes klub ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sen-i-hammarby Avis: OB køber Bjørn Paulsen i Hammarby
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det er ikke kun for sæsonkortsholdere. Alle er velkommen
                My bad! :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sen-i-hammarby Avis: OB køber Bjørn Paulsen i Hammarby
                  Jeg krydser alt hvad jeg har for at han er svaret på vores defensive kvaler

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Jeg krydser alt hvad jeg har for at han er svaret på vores defensive kvaler
                    Også her...

                    Har ikke set noget til ham i flere sæsoner, men set ud fra målet her til aften, så kan han da i hvert fald heade en bold i kassen efter hjørnespark. Noget vi også godt kan bruge.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      Også her...

                      Har ikke set noget til ham i flere sæsoner, men set ud fra målet her til aften, så kan han da i hvert fald heade en bold i kassen efter hjørnespark. Noget vi også godt kan bruge.
                      Kan vi altid bruge. Jeg er dog mere fokuseret på om han kan stabilisere det defensive og at vi stadig ikke bliver løbet over ende på dybe stikninger. For jeg er ikke i tvivl om at han vil herske i luftrummet. Og hvis ham og Okosun er på banen bliver det noget nemmere for HC at være målmand på dødbolde

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kan vi altid bruge. Jeg er dog mere fokuseret på om han kan stabilisere det defensive og at vi stadig ikke bliver løbet over ende på dybe stikninger. For jeg er ikke i tvivl om at han vil herske i luftrummet. Og hvis ham og Okosun er på banen bliver det noget nemmere for HC at være målmand på dødbolde
                        Helt enig...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Så blev der officielt!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Hammerby melder nu ud, at det var hans sidste kamp.

                            Så kan vi godt sige velkommen til Bjørn.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Paulsen officiel. 3 år

                              Comment


                                Tre årig kontrakt:
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vi-hen...i-hammarby-if/
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X