Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det ville være ambitiøst, men jeg tror vi har forsvaret på plads med købet af BP. Forestiller mig Bif, AGF og måske Randers kunne være blandt de interesserede her."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægNå - Så kan vi godt lukke tråden.
Bjørn Wesström har angiveligt lukket vinduet iflg. BT Transfervinduet.
Dels kan holdet sagtens forstærkes og dels mangler der noget på Østrøm og Kadrii … hverken klub eller spiller kan da være tilfredse med den nuværende situation.
Derudover har BW udtalt at man arbejder med en plan der er mere end det man kan forvente og at der kan ske noget sidst i vinduet.
Jeg syntes ikke at holdet er blevet mere end man kan forvente .. og det er et langt vindue at sætte sig tilbage i …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlægNå - Så kan vi godt lukke tråden.
Bjørn Wesström har angiveligt lukket vinduet iflg. BT Transfervinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De kører et interview med ham idag. Så de har styr på det!!siden 1887
- Likes 1
Comment
-
Vi interviewede i dag Björn Wesström til en lille status på transfermarkedet, Kanté osv.
Video: Status med Björn Wesström - OBstruktion
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi interviewede i dag Björn Wesström til en lille status på transfermarkedet, Kanté osv.
Video: Status med Björn Wesström - OBstruktion
Comment
-
I mangler helt definitivt en angriber, også når Max Fenger er klar.
Jebali er måske skadet nu og han er heller ikke spidsangriber og Fenger kommer ikke til at score mange mål, der mangler spidskompetencer.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægI mangler helt definitivt en angriber, også når Max Fenger er klar.
Jebali er måske skadet nu og han er heller ikke spidsangriber og Fenger kommer ikke til at score mange mål, der mangler spidskompetencer.
Comment
Comment