Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det ville være ambitiøst, men jeg tror vi har forsvaret på plads med købet af BP. Forestiller mig Bif, AGF og måske Randers kunne være blandt de interesserede her.

    Comment


      Nå - Så kan vi godt lukke tråden.

      Bjørn Wesström har angiveligt lukket vinduet iflg. BT Transfervinduet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det ville være ambitiøst, men jeg tror vi har forsvaret på plads med købet af BP. Forestiller mig Bif, AGF og måske Randers kunne være blandt de interesserede her.
        Tjae .. med Ivan ude igen så kunne det godt være at man var lune på en lejekontrakt ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
          Nå - Så kan vi godt lukke tråden.

          Bjørn Wesström har angiveligt lukket vinduet iflg. BT Transfervinduet.
          Så jeg godt går og må indrømme at jeg slet ikke forstår sådan en melding.
          Dels kan holdet sagtens forstærkes og dels mangler der noget på Østrøm og Kadrii … hverken klub eller spiller kan da være tilfredse med den nuværende situation.
          Derudover har BW udtalt at man arbejder med en plan der er mere end det man kan forvente og at der kan ske noget sidst i vinduet.
          Jeg syntes ikke at holdet er blevet mere end man kan forvente .. og det er et langt vindue at sætte sig tilbage i …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            Nå - Så kan vi godt lukke tråden.

            Bjørn Wesström har angiveligt lukket vinduet iflg. BT Transfervinduet.
            Jeg er ikke umiddelbart overrasket. Det følger meget godt i tråd med det, BW har meldt ud i løbet af vinduet. Tror egentlig vi står OK med en mere afbalanceret trup, hvor de spillere, der mest åbenlyst var i overskud er blevet skibbet videre og er primært blevet erstattet af primært unge spillere, som jeg personligt tror på kommer til at holde niveau. Håber selvfølgelig stadigvæk Robin kommer på udleje, og kan også forestille mig Ejdum får en fuldtidskontrakt, men de hører nok heller ikke under den slags ting, der er lukket for. Samtidig har vi fået en leder og forhåbentlig vældig dygtig forsvarsspiller ind, der gerne skulle hjælpe på stabiliteten.

            Comment


              OBstruktion skriver på Twitter at Bjørn ikke har lukket vinduet.
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                OBstruktion skriver på Twitter at Bjørn ikke har lukket vinduet.
                De kører et interview med ham idag. Så de har styr på det!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  De kører et interview med ham idag. Så de har styr på det!!
                  Kante kommer på lørdag siger han i deres interview https://www.youtube.com/watch?v=Y6UL...el=OBstruktion
                  siden 1887

                  Comment


                    Vi interviewede i dag Björn Wesström til en lille status på transfermarkedet, Kanté osv.

                    Video: Status med Björn Wesström - OBstruktion

                    Comment


                      Synes lidt det lyder som om der arbejdes på noget

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi interviewede i dag Björn Wesström til en lille status på transfermarkedet, Kanté osv.

                        Video: Status med Björn Wesström - OBstruktion
                        Super godt og relevant

                        Comment


                          I mangler helt definitivt en angriber, også når Max Fenger er klar.
                          Jebali er måske skadet nu og han er heller ikke spidsangriber og Fenger kommer ikke til at score mange mål, der mangler spidskompetencer.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                            Synes lidt det lyder som om der arbejdes på noget
                            Arghhh. Det er godt nok en overfortolkning af det jeg hørte

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              I mangler helt definitivt en angriber, også når Max Fenger er klar.
                              Jebali er måske skadet nu og han er heller ikke spidsangriber og Fenger kommer ikke til at score mange mål, der mangler spidskompetencer.
                              Kante kan også spille den. Det siges der i hvert fald.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Arghhh. Det er godt nok en overfortolkning af det jeg hørte
                                Sikkert du ved jo som regel bedst fornemmer jeg ;)

                                Comment

                                Working...
                                X