Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    OBstruktion: Ny spiller præsenteres klokken 13, som ikke er Halimi!
    Spændende. Og vigtig melding, at det ikke er halimi.

    Jeg forventer en målmand, eller en venstre back. For de to er vi rigeligt besat på i forvejen.

    Comment


      Mit gæt er Slotsager

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mit gæt er Slotsager
        Eller at issam igen er skadesfri = ny spiller

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          Baseret på hvordan vi har ageret i vinduet indtil videre er det nok en venstreback og det er nok Marc Dal Hende.
          Dyrk den lyse side

          Comment


            Jeg kan ikke undgå at få det indtryk, at BW famler i blinde og tænker ekstremt kortsigtet, når vi har en spiller som Halimi på prøve.

            Det er et cirkus efterhånden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
              Der er flere der spørger hvorfor Halimi ikke vil forstærke OB. Svaret kommer her:

              1. Hans agent er cafekongen.
              2. Han har spillet 32 ligakampe de seneste 3 sæsoner, hvor kun 1 var med fuld spilletid
              3. Han var udset til at være en bærende kraft i Riga FC, men faldt fuldstændig igennem og de valgte at ophæve kontrakten før tid. Den lettiske liga svarer i bedste fald til toppen af 1. division.
              4. De få kampe han fik for Riga var primært imod overpræsterende hold og der leverede han ikke. Det samme gælder i Conference League hvor han blot var indskifter og ikke leverede et indtryk.
              Har han ikke også været en del skadet de sidste to år ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Jeg kan ikke undgå at få det indtryk, at BW famler i blinde og tænker ekstremt kortsigtet, når vi har en spiller som Halimi på prøve.

                Det er et cirkus efterhånden.
                Enig. Han siger alt det rigtige, og har også gjort rigtig mange gode ting indtil videre.

                Men transfers ind... der har han ikke imponeret. Og hvis han ikke har nogle penge, så lad være med at hente noget. Eller hent én spiller.

                Comment


                  Kan halimi ikke også spille 8’er?
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                    OBstruktion: Ny spiller præsenteres klokken 13, som ikke er Halimi!
                    De har da intet meldt om tidspunkt?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                      Der er flere der spørger hvorfor Halimi ikke vil forstærke OB. Svaret kommer her:

                      1. Hans agent er cafekongen.
                      Lige som Agon...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Jeg kan ikke undgå at få det indtryk, at BW famler i blinde og tænker ekstremt kortsigtet, når vi har en spiller som Halimi på prøve.

                        Det er et cirkus efterhånden.
                        Uden at ville begive mig ud i spekulationer om Halimis kvaliteter og muligheder for at styrke holdet nu og her, kan det at Bjørn leder efter en 10'er vel lige så vel være en langsigtet løsning, i tillæg til at det løser et akut problem. Bliver Jebali solgt efter VM kan jeg sagtens se det fornuftige i at hente en spiller ind nu, som er klar til at tage over til den tid.

                        Halimi har jo desuden ikke fået nogen kontrakt endnu. Synes det virker meget fornuftigt at se ham an gennem prøvetræning. Det er vel det modsatte af at famle i blinde?
                        Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                        Comment


                          Alt hvad man kan se på OBstruktions hjemmeside er at de, lidt kryptisk, skriver, at det kunne være dejligt med en ny spiller...
                          Fas est et ab hoste doceri.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Jeg kan ikke undgå at få det indtryk, at BW famler i blinde og tænker ekstremt kortsigtet, når vi har en spiller som Halimi på prøve.

                            Det er et cirkus efterhånden.
                            Nu skal jeg ikke sige om han brænder træningsbanen af, men når nu det er Cafe-agentens klient så lyder det lidt som noget agentpleje, hvor BW måske kan bruge hans tilstedeværelse forhandlingsmæssigt omkring de virkelige erstatninger. Jeg kunne godt fristes til at tro han spiller transferspillet lige nu og underspiller vores behov for en central midtbanespiller ved at ytre ønske om en 10'er og nu have en 10'er til prøvetræning, så sælgende klubber ikke skruer prisen helt i vejret i visheden om vi desperat mangler en central midtbanemand.

                            Vi har jo tidligere hørt OB har været med i kampen om Mads Larsen, vi har også været meldt interesseret i Lasse Vigen. Senest har BW så meldt ud vi egentlig er fint besat med Aron, Tverskov og Ayo, men det hænger jo ikke sammen. Hvorfor skal vi have 3 spillere til en 10'er-position og kun 3 spillere til to 6'er-positioner. Jeg tror det er fis og fiduser med den 10'er og at BW med alle midler leder efter den 6'er vi hungrer efter. Det er i hvert fald mit håb.

                            Comment


                              Da Jesper havde ansvaret, skete der absolut ingenting.
                              BW handler i den grad på situationen, - det er vel godt nok?
                              ​​​nok?
                              Der er så meget vi ikke ved og vælger stadig at have tillid til BW

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Har han ikke også været en del skadet de sidste to år ?
                                Kun småskader - og de skader der kom var i hans 2. sæson hos Sandhausen. I hans første sæson var han skadesfri og spillede kun 715 minutter. 2. Sæson spillede han 610 på et hold der var 25 minutter fra at skulle spille nedrykningsplayoff.

                                Comment

                                Working...
                                X