Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

    Hvornår har vi egentlig sidst brugt 4,5 mio på en spiller? Skal vi helt tilbage til sølvårene?
    BK

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Det kan skyldes, at vi har over 15% i inflation hernede i det Polske;) (bor i Warszawa).
      Det er forhåbentlig målt over en 1 årig periode, så det er vel ikke så meget pr. dag, at det kan ødelægge en transfer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        BK
        Da vi hentede ham i FCK?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

          Det er forhåbentlig målt over en 1 årig periode, så det er vel ikke så meget pr. dag, at det kan ødelægge en transfer.
          Jeg tror du skal tage hans udsagn med det glimt i øjet, der er antydet af smiley'en.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Vel ikke på en uge
            LOL, nej ike helt. :) 15,6 i Juni og 15,5 i Juli. Snart skulle tallet for August komme.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Jeg tror du skal tage hans udsagn med det glimt i øjet, der er antydet af smiley'en.
              Præcist. Det er nok ikke, det da skiller parterne ad.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Da vi hentede ham i FCK?
                Fra Mellemøsten (NT åbnede ekstraordinært tegnebogen)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Fra Mellemøsten (NT åbnede ekstraordinært tegnebogen)
                  Blev han ikke fritstillet af sin saudiske klub kort inden transferdeadline? Sådan husker jeg det i hvert fald.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Blev han ikke fritstillet af sin saudiske klub kort inden transferdeadline? Sådan husker jeg det i hvert fald.
                    Er ikke sikker, men så er der tilført noget til lønbudgettet, da NT selv var inde over og lægge ekstra penge for, at det gik igennem

                    Comment


                      Ifølge dette skulle det være træneren i den polske klub, der skaber problemer ift. Manneh-transferen:
                      https://twitter.com/LasseVge/status/1564227121735770112

                      Det er svært at sige præcis hvad der er op og ned. Håber da de lykkes med det de arbejder på (ham, hvis han er god).
                      Last edited by Agbre; 29-08-2022, 14:02.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Er ikke sikker, men så er der tilført noget til lønbudgettet, da NT selv var inde over og lægge ekstra penge for, at det gik igennem
                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/bashki...tur-til-odense

                        Det var en fri transfer, men mon ikke der også skulle lægges penge til lønnen, som du skriver.
                        Fas est et ab hoste doceri.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          OB er interreseret i NJ, men Nicolaj Jørgensen kigger efter udlandet
                          Jeg synes, at det kunne blive en spændende case med NJ i OB. Jeg er klar over at det kan blive fugl eller fisk.

                          Men forestil dig, at vi lander ham. Sidste kamp i mesterskabsrunden er mod fck. Han scorer for os og fck bliver ikke mestre

                          Et så stort navn ville også være godt for os, det vil vise at vi stadig kan tiltrække store navn; ligesom det ville give et boost i salg af trøjer mm og flere på stadion

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                            Jeg synes, at det kunne blive en spændende case med NJ i OB. Jeg er klar over at det kan blive fugl eller fisk.

                            Men forestil dig, at vi lander ham. Sidste kamp i mesterskabsrunden er mod fck. Han scorer for os og fck bliver ikke mestre

                            Et så stort navn ville også være godt for os, det vil vise at vi stadig kan tiltrække store navn; ligesom det ville give et boost i salg af trøjer mm og flere på stadion
                            Der lægges også meget vægt på, at han har sagt han kun vil spille for FCK.

                            Men alle kan vel blive klogere - Selv folk med forkærlighed for FC Lalandia.
                            Fas est et ab hoste doceri.

                            Comment


                              Jeg begynder og frygte at vi ikke lander Manneh.. synes ikke det er et godt tegn der går så længe.
                              men forhåbentligt har Bjørn andre i kikkerten.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                                Jeg synes, at det kunne blive en spændende case med NJ i OB. Jeg er klar over at det kan blive fugl eller fisk.

                                Men forestil dig, at vi lander ham. Sidste kamp i mesterskabsrunden er mod fck. Han scorer for os og fck bliver ikke mestre

                                Et så stort navn ville også være godt for os, det vil vise at vi stadig kan tiltrække store navn; ligesom det ville give et boost i salg af trøjer mm og flere på stadion
                                Det er bare ikke rigtigt det, der skal være prioriteten pt. Vi sælger allerede flere billetter og trøjer end resultaterne berettiger. Hvis det skal være bæredygtigt skal vi forbedre os på banen, og jeg er personligt meget i tvivl om NJ kan gøre det i den tilstand, han længe har været i. Det ville i hvert fald være et sats, og formentlig ikke et helt billigt et, og der ville jeg nok foretrække, at man bruger pengene på noget lidt mere "sikkert", også selvom jeg anerkender at den potentielle gevinst ved NJ, hvis han finder niveau og holder sig skadesfri, kunne være ganske stor.

                                Comment

                                Working...
                                X