Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Altså den der med, at Bjørn vil købe "jebali/tverskov-niveau", det er fint. Men i praksis tror jeg det bliver svært. I hvert fald at ramme hver gang.

    Hvor gammel er Eske.? 23-24.?
    Jeg har nu en forestilling om, at han godt kunne spille kanterne i vores system, men niveauet er formentlig ikke højt nok, det indrømmer jeg.

    Det er også mere den romantiske tanke om, hvis han kom hjem, fik chancen, modsat sidst han var her, og slog igennem.
    Og så kan han næsten ikke have mindre slutprodukt end Sabbi.
    Julius er 23 år .. han havde udfordringer med at tilspille sig en fast plads i Haderslev så den ligger vel ikke lige "til højrebenet" at han skulle være i kikkerten. Ang. hans slutprodukt har det vel også været hans udfordring og om han er mere træfsikker end Sabbi er jeg i tvivl om. Hvis BW synes det er godt og realistisk må det selvf. stå til troende at han har en rimelig chance hvis det skulle ske.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Altså den der med, at Bjørn vil købe "jebali/tverskov-niveau", det er fint. Men i praksis tror jeg det bliver svært. I hvert fald at ramme hver gang.

      Hvor gammel er Eske.? 23-24.?
      Jeg har nu en forestilling om, at han godt kunne spille kanterne i vores system, men niveauet er formentlig ikke højt nok, det indrømmer jeg.

      Det er også mere den romantiske tanke om, hvis han kom hjem, fik chancen, modsat sidst han var her, og slog igennem.
      Og så kan han næsten ikke have mindre slutprodukt end Sabbi.
      Han er 23. Og har vel scoret mindre mål i hele sin senior karriere end Sabbi har denne sæson… Det siger ikke så lidt.
      Så jo. Han har mindre slutprodukt og har ikke Sabbis “klasse”

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Julius er 23 år .. han havde udfordringer med at tilspille sig en fast plads i Haderslev så den ligger vel ikke lige "til højrebenet" at han skulle være i kikkerten. Ang. hans slutprodukt har det vel også været hans udfordring og om han er mere træfsikker end Sabbi er jeg i tvivl om. Hvis BW synes det er godt og realistisk må det selvf. stå til troende at han har en rimelig chance hvis det skulle ske.
        Tror nu heller ikke det sker. Det ville formentlig høre under den sentimentalitet som Bjørn mener vi skal væk fra.

        Og vil da lige understrege, han skal jo ikke retur, hvis han ikke kan forstærke os. Vi skal fremad

        Comment


          Hvad med en SK fra FCM ?

          Ved godt der er lidt attitude for AA/BW at arbejde med, men er det ikke den type vi mangler i front ? Lader til, at han har gjort det godt i Belgien.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Hvad med en SK fra FCM ?

            Ved godt der er lidt attitude for AA/BW at arbejde med, men er det ikke den type vi mangler i front ? Lader til, at han har gjort det godt i Belgien.
            Total ude for vores rækkevidde. Ingen grund til at spekulere i ham overhovedet. Men kan bifalde ambitions niveauet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Total ude for vores rækkevidde. Ingen grund til at spekulere i ham overhovedet. Men kan bifalde ambitions niveauet
              Hvis det er "ambitionsniveauet" blandt nogle herinde kan de kun ende med at blive skuffede.

              Comment


                Han er selvfølgelig helt urealistisk.

                Og tak for det.

                Alt det der med at hente ‘Jebali-kvalitet’. Lad os nu se. Tror mange bliver skuffede.

                Comment


                  SK?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                    SK?
                    Sory Kaba formoder jeg. Kunne måske blive en god duo med ham og Kefing - de er begge fra Conakry i Guinea.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Han er selvfølgelig helt urealistisk.

                      Og tak for det.

                      Alt det der med at hente ‘Jebali-kvalitet’. Lad os nu se. Tror mange bliver skuffede.
                      Enig. Det er lidt en floskel. Nye profiler må i hvert fald gerne være hurtigere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Han er selvfølgelig helt urealistisk.

                        Og tak for det.

                        Alt det der med at hente ‘Jebali-kvalitet’. Lad os nu se. Tror mange bliver skuffede.
                        Så er kejseren afsløret. Kløve, AK, Ludvigsen, KL, Opondo og den gruppe flytter intet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Han er 23. Og har vel scoret mindre mål i hele sin senior karriere end Sabbi har denne sæson… Det siger ikke så lidt.
                          Så jo. Han har mindre slutprodukt og har ikke Sabbis “klasse”
                          Det gode ved Julius er at mange kan se sig selv i ham, da vi heller ikke har scoret i superligaen nogensinde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

                            Sory Kaba formoder jeg. Kunne måske blive en god duo med ham og Kefing - de er begge fra Conakry i Guinea.
                            Sory Kaba sker ikke. Leuven havde en option på 15 mil. Det smider OB aldrig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Hvad med en SK fra FCM ?

                              Ved godt der er lidt attitude for AA/BW at arbejde med, men er det ikke den type vi mangler i front ? Lader til, at han har gjort det godt i Belgien.
                              Selv hvis vi var kommet i Europa ville det være urealistisk.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                [QUOTE=Jungledyret;n298822]Han er selvfølgelig helt urealistisk.

                                Og tak for det.

                                Alt det der med at hente ‘Jebali-kvalitet’. Lad os nu se. Tror mange bliver skuffede.

                                Mener niveauet var sådan HVIS vi vandt pokalen og fik flere penge at arbejde med…..nu er det så desværre helt op til Thorborg hvor mange penge der skal tilføres truppen

                                Comment

                                Working...
                                X