Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ved man hvad det er der fik/får talenterne til at vælge OB fra i forhold til FCK, BIF eller Herning?
    Den internationale opmærksomhed er vel bare større i FCK end den er i Ådalen. Jeg tror egentlig ikke der er en voldsom stor forskel i fht. træning og klubambitioner osv. Populært sagt er "den samlede pakke" måske bare 5 gram bedre.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Ved man hvad det er der fik/får talenterne til at vælge OB fra i forhold til FCK, BIF eller Herning?
      Tror ikke det er økonomien. Det er nok mere fremtidsudsigterne og udviklingsmulighederne som midtbane spiller og angriber. Der må vi jo bare sige at FCK har flere navne til at sælge drømmene til de unge der håber på SL og udlandet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Tror ikke det er økonomien. Det er nok mere fremtidsudsigterne og udviklingsmulighederne som midtbane spiller og angriber. Der må vi jo bare sige at FCK har flere navne til at sælge drømmene til de unge der håber på SL og udlandet
        Tænker heller ikke det er økonomi der gør det, derfor spurgte jeg for det må være muligt for os at gøre noget for at mindske lysten hos de bedste for at søge væk.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Den internationale opmærksomhed er vel bare større i FCK end den er i Ådalen. Jeg tror egentlig ikke der er en voldsom stor forskel i fht. træning og klubambitioner osv. Populært sagt er "den samlede pakke" måske bare 5 gram bedre.
          Ja det er klart der skal mere end 7. 8. 9. pladser til at øge opmærksomheden. Også derfor de får 15 mill for en spiller på niveau med dem vi får 4 mill for
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Tænker heller ikke det er økonomi der gør det, derfor spurgte jeg for det må være muligt for os at gøre noget for at mindske lysten hos de bedste for at søge væk.
            Det tror jeg bestemt også vi gør så som bedre faciliteter, flere trænere og trænings baner samt vise at spillere her i klubben har en god chance for at blive solgt til udlandet eller blive superliga spiller. Det sidste skal der nok arbejdes lidt på.
            Også at vi spiller med om U medaljer hvert år

            Men man kan jo nok ikke lykkedes 100%. Lige nu er Mikkel Søfeldt en af de hotteste i sin årgang. Men det er jo langt fra en garanti for noget som helst

            Comment


              HSV opgiver at hente OC pga prisen melder Hamburger Abendblatt.

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-christensen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                HSV opgiver at hente OC pga prisen melder Hamburger Abendblatt.

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-christensen
                Fint at vi kræver en ordentlig pris og går ikke i knæene.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Fint at vi kræver en ordentlig pris og går ikke i knæene.
                  Uhhhh jeg er ambivalent her. Jeg vil så gerne have OC afsted. Han fortjener en stor karriere i udlandet. Men vi kommer helt sikkert til at mærke det sportsligt. Han er en klassemålmand. Jeg syntes nu også at 15 mill er mange penge. Kan så ikke bare sige 17 mill og 20% ved videresalg?
                  22,5 mill er rigtig mange penge for en målmand og det tvivler jeg på at vi får


                  Er godt nok spændt på om Wessels allerede er inde over på konsulent basis og styrer det bag kulisserne

                  Comment


                    OC om evt skifte. Han tager det helt roligt

                    https://fyens.dk/artikel/oliver-chri...pers-pragtkamp

                    Comment


                      Kæmpe BIF udsalg. Vildt hvis vi ikke ender over dem i år

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lg-af-anfoerer

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Uhhhh jeg er ambivalent her. Jeg vil så gerne have OC afsted. Han fortjener en stor karriere i udlandet. Men vi kommer helt sikkert til at mærke det sportsligt. Han er en klassemålmand. Jeg syntes nu også at 15 mill er mange penge. Kan så ikke bare sige 17 mill og 20% ved videresalg?
                        22,5 mill er rigtig mange penge for en målmand og det tvivler jeg på at vi får


                        Er godt nok spændt på om Wessels allerede er inde over på konsulent basis og styrer det bag kulisserne
                        Han er ung og har lang tid for en kæmpe karriere. Lad ham blive Superligaens bedste målmand i denne sæson, rykke endnu tættere til landsholdet og så skriver han en endnu større kontrakt med en bedre klub end HSV - til Olivers og OBs fordel. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kæmpe BIF udsalg. Vildt hvis vi ikke ender over dem i år

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lg-af-anfoerer
                          Har vi også sagt mange gange om fcn … og samme sportschef …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Alm siger at vi nok finder OBs nye 1. Keeper internt hvis OC sælges. Ganske forventet

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-trods-rygter/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Han er ung og har lang tid for en kæmpe karriere. Lad ham blive Superligaens bedste målmand i denne sæson, rykke endnu tættere til landsholdet og så skriver han en endnu større kontrakt med en bedre klub end HSV - til Olivers og OBs fordel. :-)
                              Hvis du kunne garantere dette ville jeg sige ja
                              Men det ville godt nok ikke være sjovt hvis OC skiftede gratis fordi vi ikke kan få forlænget.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvis du kunne garantere dette ville jeg sige ja
                                Men det ville godt nok ikke være sjovt hvis OC skiftede gratis fordi vi ikke kan få forlænget.
                                Det er en og knægt ned stribet blod. Så enten han bringer penge til klubben eller klubben til toppen, bedst begge! :-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X