Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ser Christian Sørensen igen for Viborg. Han er bestemt ikke dårligere end Jørgen. Deter ærgerligt at man ikke har øje for den slags, men i stedet køber en dyr ogikke overbevisende nordmand.
    Bortset fra speed, så tror jeg CS overstråler Jørgen på de fleste parameter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Ser Christian Sørensen igen for Viborg. Han er bestemt ikke dårligere end Jørgen. Deter ærgerligt at man ikke har øje for den slags, men i stedet køber en dyr ogikke overbevisende nordmand.
      Bortset fra speed, så tror jeg CS overstråler Jørgen på de fleste parameter.
      29 år. Kan kaste lange indkast, sparker næsten alle frispark på modstanders banehalvdel. Men vil han være en forstærkning? Har min tvivl, og derfor: Nej tak.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

        29 år. Kan kaste lange indkast, sparker næsten alle frispark på modstanders banehalvdel. Men vil han være en forstærkning? Har min tvivl, og derfor: Nej tak.
        Som skrevet skulle han være hentet i stedet for Jørgen. En billigere løsning, og lokal. De sparede penge kunne være brugt på XX

        Comment


          Så scorede han også. Også mærkeligt at SIF holdt nullet igen for forsvarsspillet er ikke imponerende og Viborg var bedst i 40 minutter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Som skrevet skulle han være hentet i stedet for Jørgen. En billigere løsning, og lokal. De sparede penge kunne være brugt på XX
            Jeg giver dig ret. Jeg ville også hellere have haft christian fremfor Jørgen. Mest fordi Jørgen er for dyr til det niveau han præsterer på.

            Når det er sagt, mon så ikke ledelsen/hemme havde hørt for at hente en 28/29 årig back fra 1. division, som er et tidligere talent i klubben. Kritikken kunne lyde, at scouting netværket ikke var eksisterende. Og at der ikke var nogen ambitioner.

            Nu hentede vi fra det eksotiske Amerika. Dog dyrt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Som skrevet skulle han være hentet i stedet for Jørgen. En billigere løsning, og lokal. De sparede penge kunne være brugt på XX
              Misforstod dit første indlæg. Sorry.
              Og så er vi ikke uenige.

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...em-til-danmark

                Kan vi stadig kaldes en top klub???

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...em-til-danmark

                  Kan vi stadig kaldes en top klub???
                  Øøøh nej.

                  Fcm, Randers, agf eller bif

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Ser Christian Sørensen igen for Viborg. Han er bestemt ikke dårligere end Jørgen. Deter ærgerligt at man ikke har øje for den slags, men i stedet køber en dyr ogikke overbevisende nordmand.
                    Bortset fra speed, så tror jeg CS overstråler Jørgen på de fleste parameter.
                    Det er godt nok nemt at være bagklog. Dengang man hentede Jørgen havde Christian Sørensen knap fået 10 kampe på VB - Skulle OB havde taget chancen dengang?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                      Det er godt nok nemt at være bagklog. Dengang man hentede Jørgen havde Christian Sørensen knap fået 10 kampe på VB - Skulle OB havde taget chancen dengang?
                      Enig. Lidt ala hvad jeg skrev i post 1475.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...em-til-danmark

                        Kan vi stadig kaldes en top klub???
                        Topklub, mja måske. Tophold, ikke i nærheden.
                        Det er stor forskel på de to ting.

                        Comment


                          Hvad med Kasper Jørgensen fra Lyngby som højre back?
                          21 år. Har spillet på FCN U19, og Brøndby U19, samt et par kampe på Diverse U-landshold.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                            Hvad med Kasper Jørgensen fra Lyngby som højre back?
                            21 år. Har spillet på FCN U19, og Brøndby U19, samt et par kampe på Diverse U-landshold.
                            Kender absolut intet til manden, men det lyder unægteligt spændende.
                            Jeg tror dog ikke vi leder efter noget til højre back. (Mærkeligt nok)
                            og mon ikke også han hurtigt koster et par millioner. Det tror jeg ikke vi kommer til at give for nogle spillere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Kender absolut intet til manden, men det lyder unægteligt spændende.
                              Jeg tror dog ikke vi leder efter noget til højre back. (Mærkeligt nok)
                              og mon ikke også han hurtigt koster et par millioner. Det tror jeg ikke vi kommer til at give for nogle spillere
                              Det er jeg helt sikker på vi gør inden for en kort tidshorisont

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det er jeg helt sikker på vi gør inden for en kort tidshorisont
                                Gæt eller viden?

                                Comment

                                Working...
                                X