Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Total og aldeles uenig med dig i dine betragtninger i sidste afsnit. Skulle du, mod min forventning, få ret, bøjer jeg mig for dit argument. Hverken mere eller mindre, men håber så også til gengæld, du gør det samme, hvis mit bud bliver realiteten..!
    Hvad er dit bud?

    Comment


      Man kunne jo håbe på at Brøndby holdte sig til sin strategi denne gang, og ikke ville give en transfersum for en spiller over 28 som JT er..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
        Man kunne jo håbe på at Brøndby holdte sig til sin strategi denne gang, og ikke ville give en transfersum for en spiller over 28 som JT er..
        Ja! To gram sjælefred, tak :-D

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Maxsø tæt på skifte til Rusland. Er det denne gang de lykkedes med at vriste Tverskov fra os eller vil han kun til udlandet?
          De betaler ikke transfers for spillere over 26 i BIF. Så nej..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Hvad er dit bud?
            Uenig i dit bud og jeg HAR stor tiltro til den nye ledelse, at når, og HVIS, der skal udskiftes, bliver det med fuld kompetente erstatninger, og ikke nedværdigende eksempler fra Fåborg, som du beskriver...!

            Comment


              Jeg tror ikke at man skal være nervøs for JT skifter i det her transfervindue, han er først kampklar om 2-3 uger og når han kommer tilbage er han ikke i form, så mon ikke han tidligst skifter til vinter, alt efter hvordan han spiller i efteråret .

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Ja, det hele ramlede sammen i Herning da JT ikke kunne spille..........
                Det gjorde det heldigvis ikke. Men hvis vi skal være helt ærlige er det centrale forsvar måske noget af det nemmeste sted at forstærke holdet. I min verden er det kun Tverskov der har lidt klasse. KL imponerer mig ikke.
                Men det er så også det sted vi har mest talent på vej så det er nok heller ikke her vi ser forstækninger. Jeg føler bare at hvis havde en klassespiller ved siden af Tverskov kunne det blive rigtig godt.
                En Kolinger i VB var stærkt medvirkende til at de blev oppe. BIF var aldrig blevet mestre uden Marxsø. Randers var ikke nået Top 6 uden Marxen osv osv

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
                  Jeg tror ikke at man skal være nervøs for JT skifter i det her transfervindue, han er først kampklar om 2-3 uger og når han kommer tilbage er han ikke i form, så mon ikke han tidligst skifter til vinter, alt efter hvordan han spiller i efteråret .
                  Han skifter ingen steder i dette vindue. Enig. Men det er ved at være tiden for ham. Og for OB hvis de vil have lidt millioner

                  Comment


                    Så blev AGF 11-15 mill kroner fattigere

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...k-venstreback/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                      Uenig i dit bud og jeg HAR stor tiltro til den nye ledelse, at når, og HVIS, der skal udskiftes, bliver det med fuld kompetente erstatninger, og ikke nedværdigende eksempler fra Fåborg, som du beskriver...!
                      Men det kan vi godt aftale. Hvis Tverskov skifter så er min påstand at vi ikke kommer til at erstatte Tverskov 1 - 1, du påstår at det gør vi.

                      ​​​​​​Så kører vi sæsonen ud og så tager vi statsne fra hvem vi nu har erstattet Tverskov med og holder dem op mod JT stats.

                      ​​​​​​Hvis de tal er lige gode, så skal jeg nok æde mine ord, det vil jeg gerne love.
                      ​​​​



                      ​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så blev AGF 11-15 mill kroner fattigere

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...k-venstreback/
                        Ja, de har penge nok i Århus, de han vel næsten brugt 25 mio i dette transfervindue. Jeg sad lige og så lidt youtube på ham og det er selvfølgelig svært at bedømme ham helt der ud fra, men man kan da godt se han har potentiale, det virker dog til at være nogle niveauer under det Højer præsterede i de seneste sæsoner. Han har kun spillet 3 kampe i denne sæson, pga. en skade.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
                          Man kunne jo håbe på at Brøndby holdte sig til sin strategi denne gang, og ikke ville give en transfersum for en spiller over 28 som JT er..
                          Vidste jeg faktisk ikke. Så er han nok ikke aktuel for dem. Man kan bare drage en del paralleller mellem dem som type, og når nu de tidligere har vist interesse, så fandt jeg det lige så nærliggende.
                          Jeg er nok bare så bange for at miste JT at jeg ser spøgelser alle vegne

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så blev AGF 11-15 mill kroner fattigere

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...k-venstreback/
                            Han er spændende, men det er edderbankme også mange penge og bruge. De mener det derovre i Aarhus.

                            Jeg tror så også at vi banker dem på talentudviklingen.

                            ​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Vidste jeg faktisk ikke. Så er han nok ikke aktuel for dem. Man kan bare drage en del paralleller mellem dem som type, og når nu de tidligere har vist interesse, så fandt jeg det lige så nærliggende.
                              Jeg er nok bare så bange for at miste JT at jeg ser spøgelser alle vegne
                              Jeg forstår din bekymring, det ville være et kæmpe tab, men når det så er sagt, har vi også bevist at vi godt kan vinde uden ham. Det skal dog ikke ændre på, at det vil gøre meget ondt at se ham skifte til en anden klub i superligaen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det gjorde det heldigvis ikke. Men hvis vi skal være helt ærlige er det centrale forsvar måske noget af det nemmeste sted at forstærke holdet. I min verden er det kun Tverskov der har lidt klasse. KL imponerer mig ikke.
                                Men det er så også det sted vi har mest talent på vej så det er nok heller ikke her vi ser forstækninger. Jeg føler bare at hvis havde en klassespiller ved siden af Tverskov kunne det blive rigtig godt.
                                En Kolinger i VB var stærkt medvirkende til at de blev oppe. BIF var aldrig blevet mestre uden Marxsø. Randers var ikke nået Top 6 uden Marxen osv osv
                                Det er også der FCN har valgt at prioritere at have noget erfaring med Kian Hansen.

                                ​​​​Centralforsvaret og en ordentlig 6'er det kommer man langt med.

                                Bare se Danmark til EM.

                                Comment

                                Working...
                                X