Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Sander Svendsen bliver i det norske da lejeaftalen er forlænget
    Trist man ikke kan få ham afsat permanent

    Comment


      Mærkelig sag med Sander. Men mon ikke OB har forsøgt (og lykkedes med?) at få bedre vilkår i lejeaftalen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Altså, de der endeløse link-delinger, uden kommentarer...
        kunne du ikke knytte et par linjer om din pointe. Tror de fleste herinde er bekendt med både bold og tipsbladet. Især en dag som i dag.

        Just saying
        Fair nok .. det var bare en staus på OB i forhold til andre klubber .. ikke at det ikke er tydeligt at OB er knapt så aktive i dette vindue ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
          Mærkelig sag med Sander. Men mon ikke OB har forsøgt (og lykkedes med?) at få bedre vilkår i lejeaftalen.
          Tror mere man har forsøgt til det sidste at få ham solgt i stedet. Og det kan man åbenbart ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
            Mærkelig sag med Sander. Men mon ikke OB har forsøgt (og lykkedes med?) at få bedre vilkår i lejeaftalen.
            Tror da helt sikkert vi har gjort hvad der kunne for at få ham solgt, men vi må være for grådige eller også er Odd for fattige. Om ikke andet er det i hvert fald bare godt han ikke fanges hos os, hvor udsigten til spilletid er lang

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Tror da helt sikkert vi har gjort hvad der kunne for at få ham solgt, men vi må være for grådige eller også er Odd for fattige. Om ikke andet er det i hvert fald bare godt han ikke fanges hos os, hvor udsigten til spilletid er lang
              Så må de jo slippe Ruud i et halvt år som kompensation
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Albert Kotsis Kontrakt Akademi 30.06.2024
                Robin Østrøm forlænget kontrakt 30.06.2024
                Jonathan Khemdee Rykket op 30.06.2022
                Mathias Brems Rykket op 30.06.2023 Oliver Lund Kontraktudløb
                Sander Svendsen Retur fra leje Sander Svendsen Udlejet
                Daniel Obbekjær Retur fra leje
                Oliver Christensen Solgt til Berlin
                Janus Drachmann Kontrakt ophævet (ACH(
                Rasmus Nissen Udlejet til Kolding
                Svein Gudjohnson Kontraktudløb

                Ikke en eneste reel tilgang samt 2-3 faste startere har forladt klubben .. + en fuldtidsskadet højre back ... nogen er ikke sin opgave voksen..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Albert Kotsis Kontrakt Akademi 30.06.2024
                  Robin Østrøm forlænget kontrakt 30.06.2024
                  Jonathan Khemdee Rykket op 30.06.2022
                  Mathias Brems Rykket op 30.06.2023 Oliver Lund Kontraktudløb
                  Sander Svendsen Retur fra leje Sander Svendsen Udlejet
                  Daniel Obbekjær Retur fra leje
                  Oliver Christensen Solgt til Berlin
                  Janus Drachmann Kontrakt ophævet (ACH(
                  Rasmus Nissen Udlejet til Kolding
                  Svein Gudjohnson Kontraktudløb
                  Ikke en eneste reel tilgang samt 2-3 faste startere har forladt klubben .. + en fuldtidsskadet højre back ... nogen er ikke sin opgave voksen..
                  Og en angriber ude hele sæsonen med korsbåndet.

                  Hvis MH udtaler i morgen at vi kommer forstærket ud af vinduet får jeg seriøst en hjerneblødning

                  Og Khemdee har også kontrakt til 30/6-2023

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Og en angriber ude hele sæsonen med korsbåndet.

                    Hvis MH udtaler i morgen at vi kommer forstærket ud af vinduet får jeg seriøst en hjerneblødning

                    Og Khemdee har også kontrakt til 30/6-2023
                    Det her er jo totalt håbløst, når man taler om Top-6 (... og ser andre klubbers ageren i dette vindue)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Det her er jo totalt håbløst, når man taler om Top-6 (... og ser andre klubbers ageren i dette vindue)
                      Vi må se hvad der sker idag

                      Jeg syntes da heller ikke at vi er vanvittig svækket da de spillere der forlader os(minus OC) ikke gjorde det vilde for os. Men har det bare 2% betydning kan det være forskellen mellem nedrykning og forblivelse i superligaen. Top 6 gider jeg ikke engang diskutere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Fair nok .. det var bare en staus på OB i forhold til andre klubber .. ikke at det ikke er tydeligt at OB er knapt så aktive i dette vindue ..
                        Helt fint. Tak for pointe

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Albert Kotsis Kontrakt Akademi 30.06.2024
                          Robin Østrøm forlænget kontrakt 30.06.2024
                          Jonathan Khemdee Rykket op 30.06.2022
                          Mathias Brems Rykket op 30.06.2023 Oliver Lund Kontraktudløb
                          Sander Svendsen Retur fra leje Sander Svendsen Udlejet
                          Daniel Obbekjær Retur fra leje
                          Oliver Christensen Solgt til Berlin
                          Janus Drachmann Kontrakt ophævet (ACH(
                          Rasmus Nissen Udlejet til Kolding
                          Svein Gudjohnson Kontraktudløb

                          Ikke en eneste reel tilgang samt 2-3 faste startere har forladt klubben .. + en fuldtidsskadet højre back ... nogen er ikke sin opgave voksen..
                          2-3 faste startere er der vist trods alt at stramme den. OC er den eneste faste starter, der har forladt klubben og lige der synes jeg, det er helt i orden, vi ikke henter en erstatning. Problemet er i mine øjne ikke at vi er svækkede, men at vi ikke er forstærkede på de par nøglepositioner, hvor det længe har været tydeligt, at vi har mangler, og at truppen er næsten lige så skævt sammensat nu, som den var inden vinduet gik i gang.
                          Den største fejl i vinduet er imo, at man ikke betalte det, det ville koste at hentede BW ind med det samme, så han kunne nå at sætte sit præg eller i det allermindste udstikke en retning, som han kan følge op på i vintertransfervinduet. Nu skal han formentlig lige føle alting an, når han kommer til til vinter og så har vi reelt set smidt to transfervinduer ud af vinduet, når man nu tydeligvis - og sikkert fornuftigt nok - ikke giver Hemme den helt store frihed til at handle.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Vi må se hvad der sker idag

                            Jeg syntes da heller ikke at vi er vanvittig svækket da de spillere der forlader os(minus OC) ikke gjorde det vilde for os. Men har det bare 2% betydning kan det være forskellen mellem nedrykning og forblivelse i superligaen. Top 6 gider jeg ikke engang diskutere
                            Måske er vi ikke svækket (men bestemt heller ikke forstærket for at leve op til målsætningen), men synes bare klubberne omkring os, er mere aktive i at justere deres spillertrups i forhold til deres ambitioner.

                            Comment


                              Lidt live Update fra træning på stadion

                              Ryan træner mere og mere med. Bliv ikke overrasket hvis han er klar til indhop kort efter landsholdspausen

                              Fenger ikke tilstede. Skulle være småskadet. Han har interview med SF senere

                              Jebali skadet
                              Last edited by fmprOB; 31-08-2021, 09:55.

                              Comment


                                Jeg forventer sgu ikke noget i dag. Jeg håber da på forstærkninger, helt klart, men tvivler virkelig på, at det lykkes os at hente noget ind. Flere vinduer i træk har vi nu hørt på, at man er tilfreds med truppen, og trods resultaterne modsiger dette jf. vores målsætning, så er jeg efterhånden blevet overbevist om, at man rent faktisk synes man har en slagkraftig trup, som man er tilfreds med. Er det bekymrende? Ja for mig er det, men tilsyneladende ikke for dem med daglig gang i organisationen.

                                Kommer jeg alligevel til at sidde klistret til transfervinduets (BT) livedækning hele aftenen? Ja, det gør jeg sgu nok. Man er vel naiv :)

                                Comment

                                Working...
                                X