Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Uhhhh jeg er ambivalent her. Jeg vil så gerne have OC afsted. Han fortjener en stor karriere i udlandet. Men vi kommer helt sikkert til at mærke det sportsligt. Han er en klassemålmand. Jeg syntes nu også at 15 mill er mange penge. Kan så ikke bare sige 17 mill og 20% ved videresalg?
    22,5 mill er rigtig mange penge for en målmand og det tvivler jeg på at vi får


    Er godt nok spændt på om Wessels allerede er inde over på konsulent basis og styrer det bag kulisserne
    De to mio. Euro, normal videresalgsklausul og så må de smide en højreback oveni

    Kender ham ikke .. https://www.transfermarkt.com/jan-gy...spieler/192840
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Vi kunne godt byde Christian Sørensen velkommen tilbage. Han slår bedre bolde end Jørgen og han tager ikke de blunder som den gode nordmand alt for ofte tager.
      det er muligvis ikke en direkte opgradering, men det løser problemet på VB, når Jørgen er ude.
      Ikke så længe Jørgen er i klubben. For han skal spille hvis han kan, grundet løn og 'prestige'
      Hvis man fik afskibbet Jørgen, så ville jeg synes det var fint. Men nok mest for det romantiske i det.

      Kender ikke chr. Sørensens kontraktforhold, meeen mon ikke viborg ville kræve en pæn sum for ham.
      synes vb ser ok ud som den er, og jeg håber at brems får nogle kampe i løbet af efteråret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Ikke så længe Jørgen er i klubben. For han skal spille hvis han kan, grundet løn og 'prestige'
        Hvis man fik afskibbet Jørgen, så ville jeg synes det var fint. Men nok mest for det romantiske i det.

        Kender ikke chr. Sørensens kontraktforhold, meeen mon ikke viborg ville kræve en pæn sum for ham.
        synes vb ser ok ud som den er, og jeg håber at brems får nogle kampe i løbet af efteråret.
        Vi kunne jo evt forsøge næste sommer når VFF forhåbentlig er rykket ned. Så er han billigere, vi ved om Brems skal satses på og Jørgen har kun 1 år tilbage.
        I år tror jeg heller ikke på det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Vi kunne godt byde Christian Sørensen velkommen tilbage. Han slår bedre bolde end Jørgen og han tager ikke de blunder som den gode nordmand alt for ofte tager.
          det er muligvis ikke en direkte opgradering, men det løser problemet på VB, når Jørgen er ude.
          Jeg kan godt se den fine tanke i at en tidligere spiller kommer tilbage, men Christian Sørensen er 28 næsten 29 og er lige rykket op med Viborg efter mange sæsoner i 1 division. Han er vel på toppen af hans karriere, så han er ikke interesseret i sidde på bænken, han vil spille fast hver gang, og det kan han i Viborg, så hvis han skulle skifte bliver det nok først om et år, hvis Viborg er rykket ned.
          Hvis der skal noget ind til venstre back, så jeg hellere at man hentede en omkring de 20 år eventuelt i 1 division, og så lejede Brems ud så han kunne få noget kamptræning på senior niveau, eller bare satsede på Brems, det kommer an på hvad hans niveau er nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Vi kunne jo evt forsøge næste sommer når VFF forhåbentlig er rykket ned. Så er han billigere, vi ved om Brems skal satses på og Jørgen har kun 1 år tilbage.
            I år tror jeg heller ikke på det
            Har han ikke 3 kontrakter

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Vi kunne jo evt forsøge næste sommer når VFF forhåbentlig er rykket ned. Så er han billigere, vi ved om Brems skal satses på og Jørgen har kun 1 år tilbage.
              I år tror jeg heller ikke på det
              Tja, lidt mange ubekendte. Jeg ser hellere lidt fokus på hb, når nu vi alligevel ikke kommer af med Jørgen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Tja, lidt mange ubekendte. Jeg ser hellere lidt fokus på hb, når nu vi alligevel ikke kommer af med Jørgen.
                På højre har vi da i det mindste 2 muligheder med noget der minder om superligaklasse. 3 hvis vi står dybt med AJA som mulighed. I venstre side har vi Skjelvik samt en helt uprøvet Brems der ligner en der mangler noget fysik for bare at kunne træne som fuldtidsproff. Thats it.
                Jeg syntes venstre side virker mere skrøbelig samtidig med at jeg ikke finder Skjelvik vanvittig dygtig. Der er jo 5 anonyme kampe for 1 god

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  På højre har vi da i det mindste 2 muligheder med noget der minder om superligaklasse. 3 hvis vi står dybt med AJA som mulighed. I venstre side har vi Skjelvik samt en helt uprøvet Brems der ligner en der mangler noget fysik for bare at kunne træne som fuldtidsproff. Thats it.
                  Jeg syntes venstre side virker mere skrøbelig samtidig med at jeg ikke finder Skjelvik vanvittig dygtig. Der er jo 5 anonyme kampe for 1 god
                  Hans hjørne er katastrofale, selvom en enkelt heldigt gik i kassen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    På højre har vi da i det mindste 2 muligheder med noget der minder om superligaklasse. 3 hvis vi står dybt med AJA som mulighed. I venstre side har vi Skjelvik samt en helt uprøvet Brems der ligner en der mangler noget fysik for bare at kunne træne som fuldtidsproff. Thats it.
                    Jeg syntes venstre side virker mere skrøbelig samtidig med at jeg ikke finder Skjelvik vanvittig dygtig. Der er jo 5 anonyme kampe for 1 god
                    Jeg er enig, jeg kan sagtens se begrundelsen for hvorfor at nogle syntes der skal hentes en ny højre back, men jeg syntes også vi har to der kan være med på niveauet. Vi er mere udsatte hvis Jørgen bliver skadet, Øström kan selvfølgelig spille venstre back, men ikke på det samme niveau som højre back. Men hvis der skulle hentes en venstre back syntes jeg det skulle være en omkring de 20 år som kunne spilles langsomt ind med Jørgen som første valg, og så kunne man leje Brems ud, f.eks til Middelfart så kan kunne få noget senior erfaring.

                    Comment


                      Må sige jeg synes det er lidt absurd, hvis man giver Brems en kontrakt og så ikke giver ham chancen den dag Jørgen ikke er til rådighed. Man giver vel for fanden ikke en kontrakt bare for signalværdien. Det er selvfølgelig noget bøvl hvis han er skadet, og kan han ikke få bugt med det er situationen en anden, men ellers skal han da have chancen, hvis vi skal være tro imod konceptet.

                      På hb synes jeg til gengæld situationen er en anden. Det er ganske få måneder siden man fik kommunikeret at Østrøm skal udvikles mhp. på at blive central midterforsvarer. Siden Alm kom til har det så mere lignet han er reserve til hb, men det skal vel ikke tolkes som andet end en nødløsning fordi vi ikke har andre og der ikke er kommunikeret mere ud?
                      ​​​​​​Derfor synes jeg det er højeste prioritet at få hentet et supplement til hb. Ellers må man se at få lejet Brems ud til et divisionshold, så han kan udvikle sig og få lejet et alternativ til Jørgen. Men som decideret signing synes jeg det er vigtigst at få hentet en hb. Også for Østrøms skyld, da jeg ikke levner ham en chance for at blive superligaback med de forcer han har og mangler på samme som back
                      ​​​​​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Må sige jeg synes det er lidt absurd, hvis man giver Brems en kontrakt og så ikke giver ham chancen den dag Jørgen ikke er til rådighed. Man giver vel for fanden ikke en kontrakt bare for signalværdien. Det er selvfølgelig noget bøvl hvis han er skadet, og kan han ikke få bugt med det er situationen en anden, men ellers skal han da have chancen, hvis vi skal være tro imod konceptet.

                        På hb synes jeg til gengæld situationen er en anden. Det er ganske få måneder siden man fik kommunikeret at Østrøm skal udvikles mhp. på at blive central midterforsvarer. Siden Alm kom til har det så mere lignet han er reserve til hb, men det skal vel ikke tolkes som andet end en nødløsning fordi vi ikke har andre og der ikke er kommunikeret mere ud?
                        ​​​​​​Derfor synes jeg det er højeste prioritet at få hentet et supplement til hb. Ellers må man se at få lejet Brems ud til et divisionshold, så han kan udvikle sig og få lejet et alternativ til Jørgen. Men som decideret signing synes jeg det er vigtigst at få hentet en hb. Også for Østrøms skyld, da jeg ikke levner ham en chance for at blive superligaback med de forcer han har og mangler på samme som back
                        ​​​​​​
                        Principilt enig og jeg har jo også før været inde på at det vil være mod den nye strategi om talenternes vej til holdet at tilføre spillere som grundlæggende ikke er bedre spillere, men bare mere rutinerede. Den er måske lidt variabel i retning af at der til tider kan ses åbenlyse fodboldfaglige kvaliteter, men også noget fysisk mangel som der så kan satses på sker i et par år hvor man løbende vurderer om udviklingen er god nok til at forlænge yderligere ... måske. Ellers vil jeg gerne medgi' at det ser lidt underligt ud.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Må sige jeg synes det er lidt absurd, hvis man giver Brems en kontrakt og så ikke giver ham chancen den dag Jørgen ikke er til rådighed. Man giver vel for fanden ikke en kontrakt bare for signalværdien. Det er selvfølgelig noget bøvl hvis han er skadet, og kan han ikke få bugt med det er situationen en anden, men ellers skal han da have chancen, hvis vi skal være tro imod konceptet.

                          På hb synes jeg til gengæld situationen er en anden. Det er ganske få måneder siden man fik kommunikeret at Østrøm skal udvikles mhp. på at blive central midterforsvarer. Siden Alm kom til har det så mere lignet han er reserve til hb, men det skal vel ikke tolkes som andet end en nødløsning fordi vi ikke har andre og der ikke er kommunikeret mere ud?
                          ​​​​​​Derfor synes jeg det er højeste prioritet at få hentet et supplement til hb. Ellers må man se at få lejet Brems ud til et divisionshold, så han kan udvikle sig og få lejet et alternativ til Jørgen. Men som decideret signing synes jeg det er vigtigst at få hentet en hb. Også for Østrøms skyld, da jeg ikke levner ham en chance for at blive superligaback med de forcer han har og mangler på samme som back
                          ​​​​​​
                          De fleste af de her 2 års kontrakter er simpelthen fordi at man er i tvivl. Meget i tvivl. Så derfor får de 1 år til at lære af leve som proff og få kroppen i orden og 1 år til at komme ind omkring truppen. Så man kan godt være tvivlende over for om det er at være utro mod konceptet hvis fx Brems ikke spiller i det tilfælde at Jørgen er skadet. Det behøver det nødvendigvis ikke at være. De skal også være klar. Bare se på de 1,5 kampe at Obbekjær fik. Tror ikke det hjalp ham synderligt på den lange bane at blive så udstillet.
                          Jeg tror personligt ikke at Brems er klar. Han har godt nok ikke trænet meget efter han kom tilbage fra U19 ferie som var midt i SL opstarten. Det har ikke været vildt mange træningspas han har været med i

                          Jeg er enig i at Østrøm nok ikke er fremtidens HB i OB. Men syntes altså han gør det godt generelt når han får chancen. Og lige nu vil han ikke få spilletid som centerback. Så det kan da kun være mere udviklende at spille højreback næsten hver gang end at få splinter i røven. Jeg er helt sikker på at han er i betragtning til CF næste sæson når AJA forlader os. Men han skal lige have lagt en del muskler på først

                          Hvis en backside skal forstærkes er det klart venstre IMO

                          Comment


                            "Problemet" med Østrøm som stopper er også at fejl på den position har tendens til at koste mål.

                            Hausner i AGF er et symbol på hvor svært det kan være at spille en ung spiller ind der. De har så også valgt at gøre ham til anfører, nu skal han bænkes for formudsving.

                            ​​​
                            ​​​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              "Problemet" med Østrøm som stopper er også at fejl på den position har tendens til at koste mål.

                              Hausner i AGF er et symbol på hvor svært det kan være at spille en ung spiller ind der. De har så også valgt at gøre ham til anfører, nu skal han bænkes for formudsving.

                              ​​​
                              ​​​​​​
                              Han har godt nok lavet mange fejl. Det er helt vildt. Men i sidste ende er det BIF det har været dyrest for. Ikke AGF

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Han har godt nok lavet mange fejl. Det er helt vildt. Men i sidste ende er det BIF det har været dyrest for. Ikke AGF
                                Det er helt vildt og det koster bare på point kontoen når han laver fejl. Det er bestemt en situation man skal skrive sig bag øret i Odense. Samtidigt så skal Robin jo spilles ind, men han er også 3 år yngre end Hausner.
                                ​​​​

                                ​​​​​

                                ​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X