Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    De må da gerne sælge ham inden vi skal møde dem

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...et-paa-skifte/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Mere en mulighed end så meget andet ..

      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...hallur-hansson
      Håber naturligvis på noget endnu bedre eller at både JJ og Aron holder sig skadesfri og at Ibrahmagic udvikler sig til en superligastjerne på OB midtbanen, men når det er sagt, så kan jeg sgu meget godt lide en type som Hallur Hansson. Der er noget god gammeldags fight og power i den mand. Men som nævnt så har jeg da et håb om at OB arbejder på noget endnu bedre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Håber naturligvis på noget endnu bedre eller at både JJ og Aron holder sig skadesfri og at Ibrahmagic udvikler sig til en superligastjerne på OB midtbanen, men når det er sagt, så kan jeg sgu meget godt lide en type som Hallur Hansson. Der er noget god gammeldags fight og power i den mand. Men som nævnt så har jeg da et håb om at OB arbejder på noget endnu bedre.
        Jeg er meget mere fan af at vi bruger vores penge på at finde et par unge i udlandet og måske bruger millionerne på dette. Nogle på 18-20 år ala Prica fra Aab, Emil Holm fra SDJ osv. Tvivler på at vi er interessante for mange etablerede spillere der har et niveau over dem vi har i forvejen.
        Nogle der er pt er bedre end de andre unge vi har, som kan komme tæt på start 11 og blive salgsopjekter. Det er tydeligt det BIF har gang i. De går efter at styrke sig selv på den lange bane. Så er det nok ikke alle der slår igennem. Men bare nogle af dem gør

        Vi har rigeligt af spillere sidst i 20`erne der ikke gør den vilde forskel

        Comment


          Daniel Høgh bænket hos FCM til fordel for en brasilianer, der har trænet med i knap 2 uger. Det skal dog siges, at han har været overbevisende.

          Comment


            Ifølge Transfermarkt.de er Oliver Christensens transfer til HSV død. Hamborgs træner Walter satser på Heuer Fernandes som første målmand og i tillæg er HSV ikke villig til at betale mere end 2 Millioner Euro. Det er lidt synd for Oliver hvis det ikke er en del af pokerspillet mellem de to klubber, omvendt er jeg lykkelig at han forhåbentlig bliver længere i OB. Hvem ved, der kan jo også komme andre bud i løbet af transfervinduet og 2 millioner er definitiv ikke nok for en målmand af hans kaliber.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Ifølge Transfermarkt.de er Oliver Christensens transfer til HSV død. Hamborgs træner Walter satser på Heuer Fernandes som første målmand og i tillæg er HSV ikke villig til at betale mere end 2 Millioner Euro. Det er lidt synd for Oliver hvis det ikke er en del af pokerspillet mellem de to klubber, omvendt er jeg lykkelig at han forhåbentlig bliver længere i OB. Hvem ved, der kan jo også komme andre bud i løbet af transfervinduet og 2 millioner er definitiv ikke nok for en målmand af hans kaliber.
              Åhhh alle de sjove og dejlige rygter Nogle melder om afgørende forhandlinger og andre om at den er død. Man kan kun elske denne agurk tid

              https://www.transfermarkt.de/zu-teue...ew/news/389887
              Last edited by fmprOB; 24-07-2021, 19:23.

              Comment


                Jeg kunne godt unde ham at Atalanta lige meldte sig på banen. Fed klub med Joakim Mæhle i truppen og så har de lige solgt deres målmand til Tottenham.

                Comment


                  Maxsø tæt på skifte til Rusland. Er det denne gang de lykkedes med at vriste Tverskov fra os eller vil han kun til udlandet?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Maxsø tæt på skifte til Rusland. Er det denne gang de lykkedes med at vriste Tverskov fra os eller vil han kun til udlandet?
                    Jeg tænkte godt på det, da jeg læste at de var ved at sælge maxsø, kraftedeme noget lort hvis Tverskov smutter, så ser vi virkelig tynde ud i centerforsvaret. Det er heller ikke til at få øje på noget der realistisk ville være det samme eller bedre.

                    ​​​​

                    Comment


                      Jeg håber vi bliver reddet af at JT havde en formnedgang i sidste sæson. Ellers så henter den der ledelse en eller anden dørmand fra Faaborg egnen ind, fordi han ikke har nogle fortænder og den slags fodbold var virkelig effektivt i 1993.

                      ​​​​​​Alt imens man har pisset Daniel Høegh væk til Herning og Tingager tuller rundt over Aarhus.

                      ​​​​Puha jeg bliver vred bare over at tænke på det her scenarie. Lort.

                      ​​

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Jeg håber vi bliver reddet af at JT havde en formnedgang i sidste sæson. Ellers så henter den der ledelse en eller anden dørmand fra Faaborg egnen ind, fordi han ikke har nogle fortænder og den slags fodbold var virkelig effektivt i 1993.

                        ​​​​​​Alt imens man har pisset Daniel Høegh væk til Herning og Tingager tuller rundt over Aarhus.

                        ​​​​Puha jeg bliver vred bare over at tænke på det her scenarie. Lort.

                        ​​
                        Jeg synes, du bør moderere dine udtalelser om ledelsens evner..! Du har intet at have disse dybt mærkelige, fordrukne udtalelser i.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Jeg synes, du bør moderere dine udtalelser om ledelsens evner..! Du har intet at have disse dybt mærkelige, fordrukne udtalelser i.
                          Jeg vil da gerne medgive at der findes kompetencer i ledelsesgruppen, der sker nogle positive ting rundt omkring klubben. Sportsdirektør, salg af OC, talenter der får spilletid etc.

                          Det ændrer bare ikke på at vi ikke kan erstatte JT og vi har ikke fået forlænget hans kontrakt så han ryger til en direkte konkurrent og det gør han for peanuts og det er en dårlig måde at drive forretning på.

                          Jeg ville eddermame gerne se OBs shortlist til at erstatte JT. Skal vi vædde med at det bliver et eller andet ordentligt lokum der ikke kan finde ud af at læse spillet og positionere sig ordentligt, så han bliver ned til at pløje plænen op i den ene glidende tackling efter den anden? Og så kan det da godt være at der sidder nogle sponsorer og klapper over det, det er stadig dårlig fodbold.

                          ​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Jeg vil da gerne medgive at der findes kompetencer i ledelsesgruppen, der sker nogle positive ting rundt omkring klubben. Sportsdirektør, salg af OC, talenter der får spilletid etc.

                            Det ændrer bare ikke på at vi ikke kan erstatte JT og vi har ikke fået forlænget hans kontrakt så han ryger til en direkte konkurrent og det gør han for peanuts og det er en dårlig måde at drive forretning på.

                            Jeg ville eddermame gerne se OBs shortlist til at erstatte JT. Skal vi vædde med at det bliver et eller andet ordentligt lokum der ikke kan finde ud af at læse spillet og positionere sig ordentligt, så han bliver ned til at pløje plænen op i den ene glidende tackling efter den anden? Og så kan det da godt være at der sidder nogle sponsorer og klapper over det, det er stadig dårlig fodbold.

                            ​​​​​
                            Ja, det hele ramlede sammen i Herning da JT ikke kunne spille..........

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Jeg vil da gerne medgive at der findes kompetencer i ledelsesgruppen, der sker nogle positive ting rundt omkring klubben. Sportsdirektør, salg af OC, talenter der får spilletid etc.

                              Det ændrer bare ikke på at vi ikke kan erstatte JT og vi har ikke fået forlænget hans kontrakt så han ryger til en direkte konkurrent og det gør han for peanuts og det er en dårlig måde at drive forretning på.

                              Jeg ville eddermame gerne se OBs shortlist til at erstatte JT. Skal vi vædde med at det bliver et eller andet ordentligt lokum der ikke kan finde ud af at læse spillet og positionere sig ordentligt, så han bliver ned til at pløje plænen op i den ene glidende tackling efter den anden? Og så kan det da godt være at der sidder nogle sponsorer og klapper over det, det er stadig dårlig fodbold.

                              ​​​​​
                              Total og aldeles uenig med dig i dine betragtninger i sidste afsnit. Skulle du, mod min forventning, få ret, bøjer jeg mig for dit argument. Hverken mere eller mindre, men håber så også til gengæld, du gør det samme, hvis mit bud bliver realiteten..!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Ja, det hele ramlede sammen i Herning da JT ikke kunne spille..........
                                Nej, det gjorde det ikke. Det ændrer bare ikke på at JT stadig, modregnet hans formnedgang sidste år, er vores bedste forsvarsspiller, det er også derfor vinder holdet fra sidste år kunne være interesseret i ham.

                                Hvem ser du som en bedre forsvarsspiller end JT i vores trup?



                                Comment

                                Working...
                                X