Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er en og knægt ned stribet blod. Så enten han bringer penge til klubben eller klubben til toppen, bedst begge! :-)
    Jeg ville sove mere roligt hvis han skrev en ny kontrakt til 2026

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg ville sove mere roligt hvis han skrev en ny kontrakt til 2026
      Ja. Det ville være klasse!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Alm siger at vi nok finder OBs nye 1. Keeper internt hvis OC sælges. Ganske forventet

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-trods-rygter/
        Det må vel så betyde, at de anser HC som værende klar til at overtage nu, for Mandé er i hvert fald ikke i nærheden af at være god nok til at blive fast 1. valg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Det må vel så betyde, at de anser HC som værende klar til at overtage nu, for Mandé er i hvert fald ikke i nærheden af at være god nok til at blive fast 1. valg.
          Ser desværre ikke sådan ud. Hvis OC ikke sælges burde Alstrup få SL kontrakt og så bør HC lejes ud til højest mulig hylde. Godt nok er det svært at leje en målmand ud men han trænger til spilletid for at udvikle sig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ser desværre ikke sådan ud. Hvis OC ikke sælges burde Alstrup få SL kontrakt og så bør HC lejes ud til højest mulig hylde. Godt nok er det svært at leje en målmand ud men han trænger til spilletid for at udvikle sig
            Jeg nægter simpelthen at tro på, at vi satser på Mandé. Hvis ikke Bernat er klar, så er det jo ikke så svært, lav en aftale med Gryte, så er det problem løst indtil en af de unge er klar.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Jeg nægter simpelthen at tro på, at vi satser på Mandé. Hvis ikke Bernat er klar, så er det jo ikke så svært, lav en aftale med Gryte, så er det problem løst indtil en af de unge er klar.
              Nujj hvor lyder det nemt! Bum det er da bare det vi gør

              For det første tror jeg ikke at Gryte gider tilbage. Men dit gæt er lige så godt som mit.
              Men jeg tror seriøst på at vi henter Alstrup op og kører videre indtil andet er bevist. Helt forkert beslutning hvis du spørger mig. Men tror det bliver scenariet. DE bliver sidestillet og skal kæmpe om det. Og HC skal nok få chancer

              Men jeg er da kommet rigtig meget i tvivl om vi har evnerne til at få solgt OC. Så det er nok hypotetisk

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Nujj hvor lyder det nemt! Bum det er da bare det vi gør

                For det første tror jeg ikke at Gryte gider tilbage. Men dit gæt er lige så godt som mit.
                Men jeg tror seriøst på at vi henter Alstrup op og kører videre indtil andet er bevist. Helt forkert beslutning hvis du spørger mig. Men tror det bliver scenariet. DE bliver sidestillet og skal kæmpe om det. Og HC skal nok få chancer

                Men jeg er da kommet rigtig meget i tvivl om vi har evnerne til at få solgt OC. Så det er nok hypotetisk
                Jeg tror tværtimod, at Gryte sagtens kunne være interesseret. Han har åbenlyst ikke en fremtid i FCK og skal væk, og FCK er interesseret at komme af med ham og ved godt, at de ikke rigtigt kan forlange det store. Gryte har kone og 3 børn der allesammen er født i Danmark, så han er jo ikke den mest flytbare, og jeg tror ikke at han er typen der slæber familien ned til en eller anden cirkusklub på Cypern, hvor man ikke er sikker på at få sin løn og man alligevel kan være færdig indenfor et år. Det er vel også lidt sigende, at han tog FCK i stedet for et "eventyr" i udlandet, han har helt sikkert haft muligheden for at tage.

                Det er spekulation, men hvis Gryte og konen prioriterer at skulle bo i Danmark eller Norge, og måske endda blive boende hvor de gør nu, så ligger OB jo lige til højrebenet.

                At satse på en så ung målmand som Alstrup lyder ikke særligt OBsk, men det vil da være et spændende eksperiment.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Jeg tror tværtimod, at Gryte sagtens kunne være interesseret. Han har åbenlyst ikke en fremtid i FCK og skal væk, og FCK er interesseret at komme af med ham og ved godt, at de ikke rigtigt kan forlange det store. Gryte har kone og 3 børn der allesammen er født i Danmark, så han er jo ikke den mest flytbare, og jeg tror ikke at han er typen der slæber familien ned til en eller anden cirkusklub på Cypern, hvor man ikke er sikker på at få sin løn og man alligevel kan være færdig indenfor et år. Det er vel også lidt sigende, at han tog FCK i stedet for et "eventyr" i udlandet, han har helt sikkert haft muligheden for at tage.

                  Det er spekulation, men hvis Gryte og konen prioriterer at skulle bo i Danmark eller Norge, og måske endda blive boende hvor de gør nu, så ligger OB jo lige til højrebenet.

                  At satse på en så ung målmand som Alstrup lyder ikke særligt OBsk, men det vil da være et spændende eksperiment.
                  Vi må se. Jeg håber at HC bliver 1. Målmand. Men hvis en kyndig træner som Bjerring(som jeg har dyb respekt for) vurderer at Mandé er bedre en HC, ja så har vi sgu et problem. For han er præcis den type målmand jeg ikke bryder mig om. Spektakulære redninger for så at lave noget fuldstændig åndssvagt der koster os point flere kampe pr sæson.

                  I en klub som OB hvor vi har tradition for at uddanne fantastiske målmænd er det næsten vores pligt altid at have minimum 2 homegrown målmænd i truppen og her må der gerne være en purung målmand imellem hvis man vurderer at han har det der skal til. Så det er ikke et eksperiment. Det er det nye OB.
                  Fyld truppen med unge billige talenter så der er råd til flere store dyre stjerner. Det bliver så BWs job at finde de rigtige.

                  Comment


                    Jeg tror heller ikke at vi henter Gryte tilbage, men derimod satser på Bernat som første valg. Det skal ikke undre mig hvis Gryte finder en anden klub i Danmark, det kunne være Aab, Randers eller Vejle hvis en af deres første målmænd ryger. Som jeg ser det ville det være at gå imod strategien med at kigge internt først, hvis vi henter Gryte tilbage.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
                      Jeg tror heller ikke at vi henter Gryte tilbage, men derimod satser på Bernat som første valg. Det skal ikke undre mig hvis Gryte finder en anden klub i Danmark, det kunne være Aab, Randers eller Vejle hvis en af deres første målmænd ryger. Som jeg ser det ville det være at gå imod strategien med at kigge internt først, hvis vi henter Gryte tilbage.
                      Hvis vi satser på Bernat som 1. Valg hvorfor vælger man så Mandé som 2. Målmand pt?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Hvis vi satser på Bernat som 1. Valg hvorfor vælger man så Mandé som 2. Målmand pt?
                        Jeg syntes også det virker meget mærkeligt, men jeg har meget svært ved at se at Mandé skulle blive første målmand, det er heller ikke længe siden at Bernat forlængede sin kontakt. Hvis man ikke ville satse på ham, hvorfor så forlænge aftalen, hvis man har et lige så stort talent i Alstrup? :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                          Jeg syntes også det virker meget mærkeligt, men jeg har meget svært ved at se at Mandé skulle blive første målmand, det er heller ikke længe siden at Bernat forlængede sin kontakt. Hvis man ikke ville satse på ham, hvorfor så forlænge aftalen, hvis man har et lige så stort talent i Alstrup? :)
                          Mange spørgsmål og få svar

                          Comment


                            Jeg er af den holdning, at skal få skudt OC af til en god pris. Jeg tror godt han kan nå det i dette vindue endnu.
                            Derefter ville jeg ønske man gav Bernat chancen.

                            Men jeg tror mest på man forsøger sig med mandé som 1. Keeps og Bernat som 2.
                            ​​​​​Traditionelt set har den ældste med den højeste løn spillet i OB. Det skulle man så ændre nu med strategien. Lad os nu se

                            Mandé er helt sikkert en god fyr og god trupspiller. Men ham som 1. målmand vil give kaotiske tilstande og pointtab.

                            Comment


                              Det er okay hvis vi ikke får skudt OC af i det her vindue. Så forlænger vi bare kontakten.

                              Så skal der bare forlænges med JJ, Tverskov og Fenger også.

                              Så har det været et lækkert transfer vindue.

                              Oliver skal nok komme til udlandet, det er jeg slet ikke i tvivl om og han har stadig ikke taget det gyldne bur i SL.

                              Det er fint at lade Almstrup og HC konkurrere om hvem der skal tage over efter Oliver, Mandé er trupfyld.

                              Comment


                                Vi kunne godt byde Christian Sørensen velkommen tilbage. Han slår bedre bolde end Jørgen og han tager ikke de blunder som den gode nordmand alt for ofte tager.
                                det er muligvis ikke en direkte opgradering, men det løser problemet på VB, når Jørgen er ude.

                                Comment

                                Working...
                                X