Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
    Jeg tænker at aftenens kamp var Jacob Michelsens sidste. Henter man Peter Sørensen ind? henter man Lars Olsen ind? Alex Zorniger? Bo Henriksen ? eller tager Henrik Hansen over? Glem alt om udvikling, top6 og hvad der ellers fables om. Det brænder, og der skal en brandslukker på, det er nytteløst at fortsætte på denne måde.
    Arh tror du det.? Det tror jeg virkelig ikke. Jeg tror hemme og Thorborg kører vanlig stil - foretag et absolut minimum og ingen udtalelser i pressen. Når man har truffet den hovedløse beslutning at beholde en dead man walking, kan man ikke ændre det efter første kamp.

    vi kan SAGTENS rykke ned efter min mening. Tror bare man i ledelsen lukker øjnene og håber det bedste.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Arh tror du det.? Det tror jeg virkelig ikke. Jeg tror hemme og Thorborg kører vanlig stil - foretag et absolut minimum og ingen udtalelser i pressen. Når man har truffet den hovedløse beslutning at beholde en dead man walking, kan man ikke ændre det efter første kamp.

      vi kan SAGTENS rykke ned efter min mening. Tror bare man i ledelsen lukker øjnene og håber det bedste.
      Hemme har sejlet rundt og ikke fået nogen af kandidaterne på ønskelisten.
      Han er rykket direkte i fængsel og har ikke modtaget penge over start. Han kan sidde i cellen og håbe der falder en uventet træner ned via en agent.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Hemme har sejlet rundt og ikke fået nogen af kandidaterne på ønskelisten.
        Han er rykket direkte i fængsel og har ikke modtaget penge over start. Han kan sidde i cellen og håbe der falder en uventet træner ned via en agent.
        Er bange for du har ret. Frygter OB ikke aner hvem de skal ansætte som træner.
        "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Hemme har sejlet rundt og ikke fået nogen af kandidaterne på ønskelisten.
          Han er rykket direkte i fængsel og har ikke modtaget penge over start. Han kan sidde i cellen og håbe der falder en uventet træner ned via en agent.
          Nogenlunde hvad jeg sagde, bare lidt mere metaforisk

          Comment


            [QUOTE=Lennon;n272829

            vi kan SAGTENS rykke ned efter min mening.[/QUOTE]

            Jep. Meget enig. Som jeg har skrevet i en tråd andetsteds, så er det her forår i min optik IKKE gratis, men derimod GRAVALVORLIGT. Vores bundniveau er så ufatteligt lavt (meget fint illustreret i går) at vi sagtens kan sammensætte en stime med dårlige resultater. Og ja så har Horsens og Lyngbys pointhøst hidtil i sæsonen været grotesk lav. Men fodbold er bare et underfundigt spil, og nogle gange skal der altså ikke mere til en den succesoplevelse, som Lyngby eksempelvis fik i går, til at man kan få vendt skuden.

            ...jeg går med bange anelser foråret i møde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg

              Jep. Meget enig. Som jeg har skrevet i en tråd andetsteds, så er det her forår i min optik IKKE gratis, men derimod GRAVALVORLIGT. Vores bundniveau er så ufatteligt lavt (meget fint illustreret i går) at vi sagtens kan sammensætte en stime med dårlige resultater. Og ja så har Horsens og Lyngbys pointhøst hidtil i sæsonen været grotesk lav. Men fodbold er bare et underfundigt spil, og nogle gange skal der altså ikke mere til en den succesoplevelse, som Lyngby eksempelvis fik i går, til at man kan få vendt skuden.

              ...jeg går med bange anelser foråret i møde.
              Ja. Håber heller ikke man regner dette forår for gratis.som jeg ser det er der to hold vi kan slå i denne superliga. Og vi tabte til et af de to hold i går.
              synes dog trods alt truppen er for stærk til at rykke ned, men derfor kan det jo godt ske.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg

                Jep. Meget enig. Som jeg har skrevet i en tråd andetsteds, så er det her forår i min optik IKKE gratis, men derimod GRAVALVORLIGT. Vores bundniveau er så ufatteligt lavt (meget fint illustreret i går) at vi sagtens kan sammensætte en stime med dårlige resultater. Og ja så har Horsens og Lyngbys pointhøst hidtil i sæsonen været grotesk lav. Men fodbold er bare et underfundigt spil, og nogle gange skal der altså ikke mere til en den succesoplevelse, som Lyngby eksempelvis fik i går, til at man kan få vendt skuden.

                ...jeg går med bange anelser foråret i møde.
                Lyngby kan godt begynde at skrabe point sammen nu (det ser godt ud med Torp og Warming er også lovende), men de skal overraske mod en af de store for at nærme sig OB.
                Horsens kan jeg ikke se kommer til at gøre noget, de vil faktisk også spille med bolden nu, men materialet er så ringe at det alligevel ikke bliver til noget.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Nogle som har læst denne og vil berette om der er noget kød på den artikel?

                  https://fyens.dk/artikel/kommentar-j...r-ballade-i-ob

                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Nogle som har læst denne og vil berette om der er noget kød på den artikel?

                    https://fyens.dk/artikel/kommentar-j...r-ballade-i-ob
                    Ikke en skid. De gætter bare.

                    Rigtig forfærdelig click bait-artikel faktisk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Ikke en skid. De gætter bare.

                      Rigtig forfærdelig click bait-artikel faktisk.
                      Tak. Vel helt som ventet, regnede ikke med at de for alvor ville turde at påpege OB’s problemer.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Ja. Håber heller ikke man regner dette forår for gratis.som jeg ser det er der to hold vi kan slå i denne superliga. Og vi tabte til et af de to hold i går.
                        synes dog trods alt truppen er for stærk til at rykke ned, men derfor kan det jo godt ske.
                        Så længe Lyngby og Horsens ikke har givet op, så er det muligt at lave en "Randers". De interne 6 points kampe skal vi minimum have 1 point i. Får vi det så tvivler jeg på at de hente os. Jeg tror heller ikke Vejle skal vide sig for sikre. De har spændende profiler, men også nogle 1. division spillere på holdkortet.

                        Comment


                          Så faldt den i hak, og giver vel mening.

                          Hans Henrik Andreassen

                          Udsagnet om at man vil øge stabiliteten står han vel inde for?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Så faldt den i hak, og giver vel mening.

                            Hans Henrik Andreassen

                            Udsagnet om at man vil øge stabiliteten står han vel inde for?
                            ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                              Så faldt den i hak, og giver vel mening.

                              Hans Henrik Andreassen

                              Udsagnet om at man vil øge stabiliteten står han vel inde for?
                              Hvad i alverden fabler du om?

                              Comment


                                Tåkrummende kamp optakts interview med Michelsen. Hvor længe skal vi mon køre i den rille.

                                Comment

                                Working...
                                X