Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Den magt har en transitionstræner vel næppe. Der er jo både en cheftræner, en sportschef og en teknisk chef, som alle har et vidst kendskab til spilleren, der vel helt logisk træffer sådan en beslutning. Mig bekendt blev Harboe også kun hevet tilbage, fordi at han skulle være med til at køre mesterskabet hjem for U19, og går vi tilbage til dengang han fik sin seniorkontrakt, var han helt klart også en af de mere spændende spillere.

    Hvis jeg skal være polemisk, tænker jeg mere at man kunne spekulere i, om der måske er nogle der er utilfredse med den manglende udvikling som der har været hos folk som bl.a. Eskesen, Frøkjær, Fenger, Obbekjær, som jo alle så lovende ud på et tidspunkt. Det kan næppe tørres af på transitionstræneren, men der kan jo godt have været nogle diskusioner og nogle uenigheder om villigheden til at satse på nogle af de her spillere og give dem spilletid, som måske har ført til den her beslutning.
    Hørt af omveje, så har Patrick Harboe af flere omgange forsøgt at mødes med klubben for at snakke fremtid. Flere gange blev det skubbet.
    Så “brændte” MH ham af... eller rettere han havde “glemt” deres aftale, hvor de havde aftalt at møde i Ådalen ... dernæst så blev han vist tilbudt en løn der nærmest var til grin...

    Så som jeg høre det, så har Patrick Harboe opgivet en fornuftig snak med klubben. Det er virkelig bekymrende, når man høre og læser den manglende ledelse. Tag dog ansvar

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

      Hørt af omveje, så har Patrick Harboe af flere omgange forsøgt at mødes med klubben for at snakke fremtid. Flere gange blev det skubbet.
      Så “brændte” MH ham af... eller rettere han havde “glemt” deres aftale, hvor de havde aftalt at møde i Ådalen ... dernæst så blev han vist tilbudt en løn der nærmest var til grin...

      Så som jeg høre det, så har Patrick Harboe opgivet en fornuftig snak med klubben. Det er virkelig bekymrende, når man høre og læser den manglende ledelse. Tag dog ansvar
      Rystende læsning....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

        Hørt af omveje, så har Patrick Harboe af flere omgange forsøgt at mødes med klubben for at snakke fremtid. Flere gange blev det skubbet.
        Så “brændte” MH ham af... eller rettere han havde “glemt” deres aftale, hvor de havde aftalt at møde i Ådalen ... dernæst så blev han vist tilbudt en løn der nærmest var til grin...

        Så som jeg høre det, så har Patrick Harboe opgivet en fornuftig snak med klubben. Det er virkelig bekymrende, når man høre og læser den manglende ledelse. Tag dog ansvar
        Meget bekymrende må man sige. Gad vide hvad MH fordriver tiden med, nu når det tilsyneladende ikke er på at optimere truppen, ansætte en ny træner eller at snakke med nøglemedarbejdere?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

          Hørt af omveje, så har Patrick Harboe af flere omgange forsøgt at mødes med klubben for at snakke fremtid. Flere gange blev det skubbet.
          Så “brændte” MH ham af... eller rettere han havde “glemt” deres aftale, hvor de havde aftalt at møde i Ådalen ... dernæst så blev han vist tilbudt en løn der nærmest var til grin...

          Så som jeg høre det, så har Patrick Harboe opgivet en fornuftig snak med klubben. Det er virkelig bekymrende, når man høre og læser den manglende ledelse. Tag dog ansvar
          Hvis det er sandt så er det skandaløst.
          Så må man ikke forholde sig til medarbejdere. Hvad sker der i OB? Hvad prøver Hemmingsen der? Den håndtering i hensigt af JM var allerede fuldstændigt rystende. Og nu det her? Det lyder mere og mere som om ham mangler fuldstændigt en acceptabel lederskab og medarbejderpleje og om man har tabt en sund kultur på de indre linjer.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Det er helt symptomatisk.

            Andre klubber udvider hele tiden deres stab. Det er vejen til succes, og det er langt vigtigere - og billigere - end om man henter den ene eller anden spiller.

            FCK har helt omstruktureret deres stab. AaB har netop henter ny mentaltræner. OB gør intet af det her, og derfor sker der intet i OB.

            OB drives som en amatøragtig familieklub, hvor man gør tingene som for 20 år siden.

            Comment


              Har lige fundet det her interview Obstruktion lavede med Patrick Harboe kun to måneder siden og synes der tales allerede ret meget om kontraktsituationen og fremtiden. Patrick lyder som en meget god fyr og ved ikke om jeg overfortolker det men det lyder lidt som om der var allerede dertid til mindst en del usikkerhed for Patrick om hvordan OB stod til ham:
              http://obstruktion.dk/2891-2/
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Vi ryger ikke ud i år. Men næste sæson kan det se anderledes ud, hvis der ikke kommer andre boller på suppen. Og jeg fristes til at skrive: et paradigmeskifte.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Det er helt symptomatisk.

                  Andre klubber udvider hele tiden deres stab. Det er vejen til succes, og det er langt vigtigere - og billigere - end om man henter den ene eller anden spiller.

                  FCK har helt omstruktureret deres stab. AaB har netop henter ny mentaltræner. OB gør intet af det her, og derfor sker der intet i OB.

                  OB drives som en amatøragtig familieklub, hvor man gør tingene som for 20 år siden.
                  Jeg kan sagtens følge din frustration og bekymring, men vi ved jo ikke hvad der bliver hentet ind til staben den kommende tid. Det kan jo være at nogle af de folk som er sendt videre bliver udskiftet med nogle som klubben vurdere er bedre. Så vidt jeg kan se er der ansat en ny kommunikationschef (Rasmus Nejstgaard( som afløser for Bansøe og Mads Holm er blevet talentchef og lur mig om der ikke snart præsenteres en afløse for Harboe. Jeg tror ikke hverken Hemmingsen, Hermansen, Enrico eller Thorborg bare sidder og triller tommelfingre. Det kan også være vores kommende cheftræner kommer med nogle idéer til, hvordan staben omkring førsteholdet kan sammensættes og hvordan koblingen til akademiet mm. kan optimeres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Jeg kan sagtens følge din frustration og bekymring, men vi ved jo ikke hvad der bliver hentet ind til staben den kommende tid. Det kan jo være at nogle af de folk som er sendt videre bliver udskiftet med nogle som klubben vurdere er bedre. Så vidt jeg kan se er der ansat en ny kommunikationschef (Rasmus Nejstgaard( som afløser for Bansøe og Mads Holm er blevet talentchef og lur mig om der ikke snart præsenteres en afløse for Harboe. Jeg tror ikke hverken Hemmingsen, Hermansen, Enrico eller Thorborg bare sidder og triller tommelfingre. Det kan også være vores kommende cheftræner kommer med nogle idéer til, hvordan staben omkring førsteholdet kan sammensættes og hvordan koblingen til akademiet mm. kan optimeres.
                    Jeg synes også der er indikationer af der virkelig sker noget i Ådalen disse dage. Det tyder samtidig på at Patrick Harboe ikke skal være en del af den videre færd, men derfor skal man selvfølgelig behandle ham ordentligt, såfremt det er rigtigt man har tilsidesat aftaler med ham.
                    Det er selvfølgelig frustrerende vi ikke får en skid afvide og så skal høre rygter om at tidligere medarbejdere smækker med døren, JM finder ud af vi har kigget efter hans afløser i et halvt år og alt det. Lige nu kan OB bare ikke lukke mere op for den del af posen omkring trænerpositionerne, fordi vi endnu ikke har fundet en cheftræner fra sommer og det er alfa og omega ift. hvordan staben omkring ham skal se ud.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Jeg kan sagtens følge din frustration og bekymring, men vi ved jo ikke hvad der bliver hentet ind til staben den kommende tid. Det kan jo være at nogle af de folk som er sendt videre bliver udskiftet med nogle som klubben vurdere er bedre. Så vidt jeg kan se er der ansat en ny kommunikationschef (Rasmus Nejstgaard( som afløser for Bansøe og Mads Holm er blevet talentchef og lur mig om der ikke snart præsenteres en afløse for Harboe. Jeg tror ikke hverken Hemmingsen, Hermansen, Enrico eller Thorborg bare sidder og triller tommelfingre. Det kan også være vores kommende cheftræner kommer med nogle idéer til, hvordan staben omkring førsteholdet kan sammensættes og hvordan koblingen til akademiet mm. kan optimeres.
                      Beklager men mine erfaringer med OB igennem de sidste 10 år gør jeg tvivler....

                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        “Jeg synes også der er indikationer af der virkelig sker noget i Ådalen disse dage.”

                        Jeg ser slet ikke de indikationer.

                        Lad os håbe, jeg ser forkert.

                        Comment


                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-vaeret-sager

                          Det er ellers fra en spiller, som har fået godt med spilletid.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-vaeret-sager

                            Det er ellers fra en spiller, som har fået godt med spilletid.
                            "men der har været nogle sager uden, at jeg ønsker at gå i detaljer med det, siger Frøkjær"
                            Så skulle han bare holde kæft. F*ck, jeg hader denne intetsigende måde af mudderkast hvor man bare sætter spekulationer i gang og skaber dårlig stemning.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              "men der har været nogle sager uden, at jeg ønsker at gå i detaljer med det, siger Frøkjær"
                              Så skulle han bare holde kæft. F*ck, jeg hader denne intetsigende måde af mudderkast hvor man bare sætter spekulationer i gang og skaber dårlig stemning.
                              Enig det er simpelthen for amatøragtigt især hvis der intet ondt imellem dem er nu, hvorfor fanden i helvede så bringe det frem?.... det er en ommer Frø...

                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                                Enig det er simpelthen for amatøragtigt især hvis der intet ondt imellem dem er nu, hvorfor fanden i helvede så bringe det frem?.... det er en ommer Frø...
                                Ja. Torskedumt og ærgerligt. Han fik startpladser da præstationerne var ikke til det åbenbart fordi JM ville hjælpe ham at komme i gang igen. Og han takker på den måde. Det er illojalt. En henstilling i form af en bænksætning ville ikke ærgrer mig.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X