Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    "men der har været nogle sager uden, at jeg ønsker at gå i detaljer med det, siger Frøkjær"
    Så skulle han bare holde kæft. F*ck, jeg hader denne intetsigende måde af mudderkast hvor man bare sætter spekulationer i gang og skaber dårlig stemning.
    Han har jo en stor mund og fansene elsker ham for det når han siger det rigtige ... i hans optik siger han nok ikke noget forkert og tager jo både forbehold og er ukonkret ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Han har jo en stor mund og fansene elsker ham for det når han siger det rigtige ... i hans optik siger han nok ikke noget forkert og tager jo både forbehold og er ukonkret ...
      Og lige det sidste kan jeg ikke lide: at kaste lidt mudder uden at blive konkret, at tænde dermed spekulationer og ondt stemning. Hvis jeg har problemer med nogen så udtaler det direkte og til den person jeg har en konflikt med. Men at kaste noget på den måde ud i offentligheden, det er usmageligt.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Frø er ikke som fodboldspillere er flest. Det er nu meget fint, da de fleste fodboldspillere fremtræder uhyre uinteressante.

        Så må man tage de små skæverter med.

        Der er større problemer i Ådalen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Frø er ikke som fodboldspillere er flest. Det er nu meget fint, da de fleste fodboldspillere fremtræder uhyre uinteressante.

          Så må man tage de små skæverter med.

          Der er større problemer i Ådalen.
          Tænkte lige over det i forbindelse med VM i håndbold, det er bare meget mindre poleret og det er sgu rart ... det er så cirka det eneste jeg synes bedre om ved håndbold, altså det her med udøvernes ikke helt så polerede optræden.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Tænkte lige over det i forbindelse med VM i håndbold, det er bare meget mindre poleret og det er sgu rart ... det er så cirka det eneste jeg synes bedre om ved håndbold, altså det her med udøvernes ikke helt så polerede optræden.
            Håndboldspillere lever ikke i en boble på samme måde og økonomien er langt mindre, så de uddanner sig i højere grad og færdes i flere miljøer.

            Fodboldspillere er ulidelige. Men det er verdens bedste sport, så hvad kan man gøre ;).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Og lige det sidste kan jeg ikke lide: at kaste lidt mudder uden at blive konkret, at tænde dermed spekulationer og ondt stemning. Hvis jeg har problemer med nogen så udtaler det direkte og til den person jeg har en konflikt med. Men at kaste noget på den måde ud i offentligheden, det er usmageligt.
              Tror nu også at det er håndteret direkte med JM og som sagt overstået nu. Vi kender jo ikke konteksten svaret kommer i. Er der spurgt direkte til hvordan han har det med at JM er træner men ikke skal være det så ... virker ikke som Frø skulle have noget ud mellem sidebenene ....
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Frø er ikke som fodboldspillere er flest. Det er nu meget fint, da de fleste fodboldspillere fremtræder uhyre uinteressante.

                Så må man tage de små skæverter med.

                Der er større problemer i Ådalen.
                Der har du ret.
                Og selvfølgelig er det kedeligt med alle de strømlinede spiller og udtalelser men forfriskende med mere klare og direkte udtalelser. Men det er ja hverken klar eller direkte at tale om ominøse "sager". Det ville være forfriskende for eksempel at høre at der var tider hvor træneren krævede måske andre ting på banen fra ham end han selv så som sine bedste og at sætte det i forhold til hans udvikling som fodboldspiller. Men denne spekulative "sager", nååå det er usmageligt (og bringer os ja næsten i nærhed af me-too-debatten.;-)).
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Tror nu også at det er håndteret direkte med JM og som sagt overstået nu. Vi kender jo ikke konteksten svaret kommer i. Er der spurgt direkte til hvordan han har det med at JM er træner men ikke skal være det så ... virker ikke som Frø skulle have noget ud mellem sidebenene ....
                  Selvfølgeligt er der muligheden at der blev noget forfalsket eller rivet ud af sammenhængen. Men særligt sandsynligt er det vel ikke. Tror hvis han havde sagt noget mere konkret så havde de vel skrivet det, det ville ja være meget interessant at skrive om.
                  Kan bare ikke lide det at sætte spekulationer i gang på den måde og synes han skulle koncentrere sig mere på at levere på banen igen på et bedre niveau end sidst i efteråret. Men han er en ung mand og ikke den helt sædvanlige type som fodboldspiller, så fred med det.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    https://fyens.dk/artikel/frøkjær-er-...ige-kvaliteter

                    der er lidt mere kontekst på den originale artikel som bold citere. Jeg kan ikke rigtigt hidse mig op over Frø’ udtalelser. Han bliver spurgt direkte til hans forhold til JM og svare som han altid gør og som jeg elsker ham for at svare. Er det smart at smide nogle bramfri sætninger som der helt sikker kan tolkes og koges suppe på? Nej det er det nok ikke. Men så er det også det. Det gode ved en spiller som Frø er at når han siger at der ikke er nogle problemer mellem dem nu, så tror jeg godt man kan man tage det for gode vare.

                    Imo. langt mere kontroversielt at boldbanerne igen igen får en sviner, ligesom hans hint om det taktiske skifte vi har set siden Okosun kom til kan tolkes på flere måder.
                    Last edited by stonebear; 02-02-2021, 21:47.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      https://fyens.dk/artikel/frøkjær-er-...ige-kvaliteter

                      der er lidt mere kontekst på den originale artikel som bold citere. Jeg kan ikke rigtigt hidse mig op over Frø’ udtalelser. Han bliver spurgt direkte til hans forhold til JM og svare som han altid gør og som jeg elsker ham for at svare. Er det smart at smide nogle bramfri sætninger som der helt sikker kan tolkes og koges suppe på? Nej det er det nok ikke. Men så er det også det. Det gode ved en spiller som Frø er at når han siger at der ikke er nogle problemer mellem dem nu, så tror jeg godt man kan man tage det for gode vare.

                      Imo. langt mere kontroversielt at boldbanerne igen igen får en sviner, ligesom hans hint om det taktiske skifte vi har set siden Okosun kom til kan tolkes på flere måder.
                      Jeg er enig. Banerne virker som det største problem, men undre mig ikke hvis man lige sparefe det sidste i stedet for at få noget kvalitet.

                      Comment


                        Kopieret fra Frøens Twitter her til aften:

                        Jeg er ung og skal lære at ting lyder anderledes i hovedet på en selv, kontra på skrift. På ingen Jeg er ung og skal lære at ting lyder anderledes i hovedet på en selv, kontra på skrift. På ingen måde min mening at stille spørgsmålstegn ved Jakobs menneskelige egenskaber. Overhovedet. Jeg undskylder mange gange og tager ved lære af det.måde min mening at stille spørgsmålstegn ved Jakobs menneskelige egenskaber. Overhovedet. Jeg undskylder mange gange og tager ved lære af det.

                        og så kan der vist ikke koges mere suppe på den sag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg
                          Kopieret fra Frøens Twitter her til aften:

                          Jeg er ung og skal lære at ting lyder anderledes i hovedet på en selv, kontra på skrift. På ingen Jeg er ung og skal lære at ting lyder anderledes i hovedet på en selv, kontra på skrift. På ingen måde min mening at stille spørgsmålstegn ved Jakobs menneskelige egenskaber. Overhovedet. Jeg undskylder mange gange og tager ved lære af det.måde min mening at stille spørgsmålstegn ved Jakobs menneskelige egenskaber. Overhovedet. Jeg undskylder mange gange og tager ved lære af det.

                          og så kan der vist ikke koges mere suppe på den sag
                          Tænker han har haft en venlig samtale eller 2 idag med Hemmingsen eller JM selv. Kan egentlig godt lide at han er så lige ud af posen. Men denne her var ikke så smart.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-vaeret-sager

                            Det er ellers fra en spiller, som har fået godt med spilletid.
                            Hvorfor skriver man Mads Frøkær er en profil. Holdet blev stærkere da han blev sat af, og lavede resultater. OB skal ikke ligge nede i nærheden af nedrykning, pga at der er folk som ham der er en-vejs spillere, og er nul værd når det ikke virker offensivt. Hvis han skal spille fremme på det hold, så skal der komme mål fra ham, det gør der ikke. Han skal bidrage.......

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              Hvorfor skriver man Mads Frøkær er en profil. Holdet blev stærkere da han blev sat af, og lavede resultater. OB skal ikke ligge nede i nærheden af nedrykning, pga at der er folk som ham der er en-vejs spillere, og er nul værd når det ikke virker offensivt. Hvis han skal spille fremme på det hold, så skal der komme mål fra ham, det gør der ikke. Han skal bidrage.......
                              Hvis du så fodbold i foråret tænker jeg at du vil vide hvorfor han bliver beskrevet som en profil..... Jesper Lindstrøm fik også jævnligt hug af BIF fans i løbet af hans første sæson. Nu er han så en kæmpe profil og nok deres næste store salg. Man kan ikke få det hele - fair nok hvis man hellere vil se på Lieder etc., men så skal man også klappe i om at man ønsker at se flere fra akademiet gøre sig til på førsteholdet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Hvis du så fodbold i foråret tænker jeg at du vil vide hvorfor han bliver beskrevet som en profil..... Jesper Lindstrøm fik også jævnligt hug af BIF fans i løbet af hans første sæson. Nu er han så en kæmpe profil og nok deres næste store salg. Man kan ikke få det hele - fair nok hvis man hellere vil se på Lieder etc., men så skal man også klappe i om at man ønsker at se flere fra akademiet gøre sig til på førsteholdet.
                                Oliver/Bernat
                                Okkels. Larsen. Vestergaard. Brems.
                                Breum. JJT. Tarik. Frøkjær.
                                Fenger/Nissen. Hyllegaard.


                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X