Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Lad os se når sæsonen er færdig. Jeg synes ikke at en ligegyldig 6. plads gør det til en god beslutning at holde på Michelsen, det er ikke en 6. plads vi kan bruge til en skid når vi starter op igen til sommer, andet end udmålt i tv-penge. Og ingen ved jo, om en ny træner ikke ville kunne have gjort det samme eller bedre. Hvis vi skal stole på klubben, så er truppen jo rigeligt god til top 6, så det skulle den kompetente kandidat de finder vel nok kunne leve op til.
    Enig men så er der trukket en streg, JM og har klubben har indfriet målsætningen og der er ikke så meget mere at spille for, for OB kommer ikke i top4.

    Har ikke styr på mulighederne for at spille europæisk men de er vel større ved at blive nr. 7 frem for 5-6 og pokalen ser svær ud selvom FCM halter lidt med skader og karantæner ..

    Kunne åbne op for at få en ny træner til slutspillet ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Enig men så er der trukket en streg, JM og har klubben har indfriet målsætningen og der er ikke så meget mere at spille for, for OB kommer ikke i top4.

      Har ikke styr på mulighederne for at spille europæisk men de er vel større ved at blive nr. 7 frem for 5-6 og pokalen ser svær ud selvom FCM halter lidt med skader og karantæner ..

      Kunne åbne op for at få en ny træner til slutspillet ..
      Ole Tobiasen kan lige nå det. Ville passe meget godt lige at få nogle måneder inden det går løs igen

      Umiddelbart kunne en 5. Plads i år godt give en plads i Conference league hvis bare FCM,AGF,BIF vinder pokal turneringen. Vi kommer vel i euroleague hvis vi selv vinder den. Så lige i år med Randers videre er der faktisk større chance end ved at satse på et langt nedrykningsspil med playoff

      Comment


        Ole Tobiasen ville være klasse imo!
        Har gjort det super i Almere, selvom De p.t. er inde i en dårlig periode. Og hans fortid som ungdomstræner i 3 forskellige klubber, taler ihvertfald ikke imod at han vil gøre brug af vores talentfulde masse.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
          Ole Tobiasen ville være klasse imo!
          Har gjort det super i Almere, selvom De p.t. er inde i en dårlig periode. Og hans fortid som ungdomstræner i 3 forskellige klubber, taler ihvertfald ikke imod at han vil gøre brug af vores talentfulde masse.
          Absolut en spændende mulighed. Det er dog lidt underligt hvorfor han blev sparket ud i seneste job.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Absolut en spændende mulighed. Det er dog lidt underligt hvorfor han blev sparket ud i seneste job.
            Ja det kan jeg heller ikke helt lure. Synes det er lidt drastisk hvis det er pga 4 nederlag i de seneste 5 kampe, når man har in mente at De ligger super godt til i toppen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Absolut en spændende mulighed. Det er dog lidt underligt hvorfor han blev sparket ud i seneste job.
              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...olland/8493277

              Manglende opbakning .. hvis han ikke er god i modgang og omgivelserne ikke kan se at han kan vende det så ..

              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...olland/8493277

                Manglende opbakning .. hvis han ikke er god i modgang og omgivelserne ikke kan se at han kan vende det så ..
                "Efter forskellige samtaler med spillere, personale og klubledelse er det fastslået, at der mangler støtte til yderligere samarbejde"
                Lyder som om han tabte omklædningsrummet.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...olland/8493277

                  Manglende opbakning .. hvis han ikke er god i modgang og omgivelserne ikke kan se at han kan vende det så ..
                  Der er nogle ting omkring hans ophævelse der virker lidt underlig.

                  Efter hvad jeg kan læse mig frem til i den hollandske presse - er han i februar blevet tilbudt en kontrakt forlængelse, som Tobiasen-lejren ikke valgte at tage imod, og kort tid efter blev tilbuddet trukket tilbage af klubben i fornærmelse.

                  Klubben siger selv de fik nogle signaler, de blev nød til at tage alvorlige - og så kan man jo spekulerer lidt i, at han allerede er set i Ådalen.

                  Ifølge den lokale presse er det en højst overraskende afskedigelse, som måske ikke skyldes et tabt omklædningsrum når alt kommer til alt Man har ikke fyret ham - men ophævet hans kontrakt, der en forskel.

                  Jeg tror vi er kommet tættere på en afklaring i aften omkring vores kommende træner - og jeg tænker ikke det er et tosset valg umiddelbart
                  Last edited by StevenG; 05-03-2021, 23:28.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                    Der er nogle ting omkring hans fyring der virker lidt underlig.

                    Efter hvad jeg kan læse mig frem til i den hollandske presse - er han i februar blevet tilbudt en kontrakt forlængelse, som Tobiasen-lejren ikke valgte at tage imod, og kort tid efter blev tilbuddet trukket tilbage af klubben i fornærmelse.

                    Klubben siger selv de fik nogle signaler, de blev nød til at tage alvorlige - og så kan man jo spekulerer lidt i, at han allerede er set i Ådalen.

                    Ifølge den lokale presse er det en højst overraskende afskedigelse, som måske ikke skyldes et tabt omklædningsrum når alt kommer til alt

                    Jeg tror vi er kommet tættere på en afklaring i aften omkring vores kommende træner - og jeg tænker ikke det er et tosset valg umiddelbart

                    Comment


                      Hvis man skulle være blevet lidt nysgerrig på Tobiasen, er dette en ganske udmærket artikel at læse lidt på

                      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...es-af-atletico

                      Comment


                        https://www.transfermarkt.com/ole-to.../trainer/27237

                        skulle foretrække 1-4-3-3
                        Last edited by Plum; 05-03-2021, 23:38.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                          Hvis man skulle være blevet lidt nysgerrig på Tobiasen, er dette en ganske udmærket artikel at læse lidt på

                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...es-af-atletico
                          Lyder meget spændende og det kunne meget god passe til det Henne beskrev som spillestilen vi vil have i OB.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                            Der er nogle ting omkring hans fyring der virker lidt underlig.

                            Efter hvad jeg kan læse mig frem til i den hollandske presse - er han i februar blevet tilbudt en kontrakt forlængelse, som Tobiasen-lejren ikke valgte at tage imod, og kort tid efter blev tilbuddet trukket tilbage af klubben i fornærmelse.

                            Klubben siger selv de fik nogle signaler, de blev nød til at tage alvorlige - og så kan man jo spekulerer lidt i, at han allerede er set i Ådalen.

                            Ifølge den lokale presse er det en højst overraskende afskedigelse, som måske ikke skyldes et tabt omklædningsrum når alt kommer til alt

                            Jeg tror vi er kommet tættere på en afklaring i aften omkring vores kommende træner - og jeg tænker ikke det er et tosset valg umiddelbart
                            Hvorfor tror du vi skulle være kommet tættere på en afklaring omkring vores kommende træner i aften?. Er der noget du ved eller er det bare et gæt?.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Det vil også øge vores chancer, hvis vi må stille med 13 mand, så håber han får trumfet det igennem hvis han kommer til OB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                                Hvorfor tror du vi skulle være kommet tættere på en afklaring omkring vores kommende træner i aften?. Er der noget du ved eller er det bare et gæt?.
                                Han har fået ophævet sin kontrakt igår, og er sammen med Thorborg i Ådalen her til aften - lugter det ikke af vi er kommet lidt tættere på en afklaring synes du?

                                Comment

                                Working...
                                X