Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Jeg tror stadig Ole Tobiasen er i spil og jeg fornemmer også lidt på Almere Fans at de efterfølgende mente at klubben var lidt hurtige på aftrækkeren. Den nye træner har heller ikke leveret bedre end Ole T.

    Ole T: 2.04 efter 24 kamp
    Nye træner: 1.91 efter 11 kampe.
    Mener også Elias Sørensen, deres angriber på leje fra Newcastle, var ude og sige noget lignende i et interview for nogle uger siden..

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Spændende om Ole Tobiasen stadig er i spil.
    Jeg tror stadig Ole Tobiasen er i spil og jeg fornemmer også lidt på Almere Fans at de efterfølgende mente at klubben var lidt hurtige på aftrækkeren. Den nye træner har heller ikke leveret bedre end Ole T.

    Ole T: 2.04 efter 24 kamp
    Nye træner: 1.91 efter 11 kampe.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Man ved inderst inde godt at det umuligt kommer til at ske, men alligevel bliver man nervøs hver gang en eller anden åndssvag rundgangstræner bliver ledig på markedet

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...r-kristjansson


    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Spændende om Ole Tobiasen stadig er i spil.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Mon OB tjekker referance? Det er der ikke meget der tyder på historisk set.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Helt ærligt. Det er også bad style af Markusson at komme ud med sådan noget i offentligheden. Og det bliver ja helt vildt med den her udtalelse: "Men i sidste ende var det faktisk han, der valgte at afbryde samtalerne, fordi vi ikke kunne møde ham økonomisk, fortæller Max Markusson."
    Lyder som en billig måde at hævne sig fordi Gustafsson fravalgte de.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Referencerne var ikke gode nok...

    OB-træneremne afviste IFK: For høje krav (bold.dk)

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Forventninger som de endda har stillet til sig selv vel og mærke.
    Ledelsen med NT i spidsen, den daværende træner, MH, spillerne selv og nogle af eksperterne ja faktisk alle andre end os fans som Drachmann rettede sit skyts imod.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
    Gad egentligt godt at kalde MH ud til en fenerbache og buhe ham ad banen hvis han reagerer. Han må smage sin egen forrykte medicin. Det er simpelthen SÅ ulækkert, hvad der foregår i vores klub.
    Selvom jeg heller ikke er fan af al hans ageren, så synes jeg det er for tidligt til den slags.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Den vattede mentalitet udstillede vores anfører meget godt da han for ikke så længe siden klynkede over at der var en smule forventninger til dem.
    Forventninger som de endda har stillet til sig selv vel og mærke.

    Leave a comment:


  • Ganjaoux
    replied
    Gad egentligt godt at kalde MH ud til en fenerbache og buhe ham ad banen hvis han reagerer. Han må smage sin egen forrykte medicin. Det er simpelthen SÅ ulækkert, hvad der foregår i vores klub.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Svært ar ændre en kultur via de laveste i hirakiet.

    Det er de rutinerede der skal have OB dna.
    Er bange for at de unge bare tilegner sig de ældres kultur.
    Enig men hvis man nu kunne skifte lejesvendene ud med unge af egen avl så de ville være flest …

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Synes generelt at PC har en pointe omkring, hvad der skal til for at begå sig i moderne fodbold, når man ikke har 100-200 mil budget:
    - Det handler lidt mere om typer, tror jeg. Hvordan kan vi skabe et mere dynamisk og vildt - uden at det skal lyde primitivt - spil (fra eb.dk)

    Jeg har savnet denne vildskab fra OBs side i årevis. Holdet spiller på 90% ind til man kommer bagud. Så skruer man lidt op. Igen tydeligt i kampen i søndags. Pludselig kommer vi forrest i duellerne, fordi vi VIL vinde dem. Den mentalitet skal der til HELE TIDEN, hvis man vil i top 6 med de midler der er til rådighed.

    Det er mig en gåde, at det ikke er lykkedes at rekruttere og træne holdets mentalitet i den retning i omkring 10 år nu. Vi så noget af det i første halvleg mod Lyngby, hvor alle investerede og vi arbejdede som et hold. Men hvornår har vi sidst set det som det generelle udtryk fra OBs side en hel kamp?

    Men endnu mere bekymrende er det, at man har dyre Jørgen og Sabi-typer i mange år endnu. Spillere som i min optik ikke har det der skal til for at vi kan spille den nødvendige powerfodbold.

    Jeg frygter for de næste 5 år. Kan OB holde til 5 år mere i top 7-10?
    Den vattede mentalitet udstillede vores anfører meget godt da han for ikke så længe siden klynkede over at der var en smule forventninger til dem.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Svært ar ændre en kultur via de laveste i hirakiet.

    Det er de rutinerede der skal have OB dna.
    Er bange for at de unge bare tilegner sig de ældres kultur.
    Enig. Godt skrevet. Bare fordi man kommer nede fra akademiet med lidt OB DNA er det ikke sikkert det manifesterer sig, hvis kulturen er en hel anden blandt dem højere oppe i hierakiet

    Leave a comment:

Working...
X