Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

    Er også noget nervøs håber ikke på Peter Sørensen måske har han allerede et nyt job da han ikke har ønsket at forlænge , og det kunne meget vel være OB

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    For mange af os er det sikkert i højere grad personen RIddersholm end hans reelle trænerprofil, der gør ham svær at sluge som en af favoritterne. Personligt ville jeg i hvert fald have det meget svært med ham, selvom jeg erkender, at han tidligere har været god til at bringe talenter i spil samtidig med at han har opnået resultater. AGF-forløbet skæmmer dog lidt, og OB på nuværende er vel måske i virkeligheden meget sammenlignelig med, hvor AGF var, da han tog over der.t
    Peter Sørensens opsigelse giver mig altså også nervøse trækninger. Kan slet ikke se, at han ville være den rette mand for os, men det hindrer jo desværre ikke at MH og NT kan have set sig lune på ham.
    Er også noget nervøs håber ikke på Peter Sørensen måske har han allerede noget da han ikke har ønsket at forlænge, og det kunne meget vel være OB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Resultat træner
    Resultat orienteret så

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Håber og tror ikke på Peter Sørensen. Jeg har i øvrigt hørt fra en Sønderjyske kilde at Glenn har fået tilbudt en træner kontrakt i OB, håber dog heller ikke at han fristes.
    Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
    Jeg kan da godt mærke at jeg som den eneste godt kunne tænke mig Glen Riddersholm i OB. Han har om noget arbejdet med det, som OB efterspørger
    For mange af os er det sikkert i højere grad personen RIddersholm end hans reelle trænerprofil, der gør ham svær at sluge som en af favoritterne. Personligt ville jeg i hvert fald have det meget svært med ham, selvom jeg erkender, at han tidligere har været god til at bringe talenter i spil samtidig med at han har opnået resultater. AGF-forløbet skæmmer dog lidt, og OB på nuværende er vel måske i virkeligheden meget sammenlignelig med, hvor AGF var, da han tog over der.

    Peter Sørensens opsigelse giver mig altså også nervøse trækninger. Kan slet ikke se, at han ville være den rette mand for os, men det hindrer jo desværre ikke at MH og NT kan have set sig lune på ham.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Jeg kan da godt mærke at jeg som den eneste godt kunne tænke mig Glen Riddersholm i OB. Han har om noget arbejdet med det, som OB efterspørger

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han siger heldigvis alle de rigtige ting. Han er ikke akademi,proces og udviklingstræner. Han er resultat træner. Allerede dette burde diskvalificere ham
    Ellers spiller man fallit i OB
    Resultat træner

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Håber og tror ikke på Peter Sørensen. Jeg har i øvrigt hørt fra en Sønderjyske kilde at Glenn har fået tilbudt en træner kontrakt i OB, håber dog heller ikke at han fristes.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Han siger heldigvis alle de rigtige ting. Han er ikke akademi,proces og udviklingstræner. Han er resultat træner. Allerede dette burde diskvalificere ham
    Ellers spiller man fallit i OB

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Jeg har tidligere foreslået Capellas som et træner emne, han spiller jo også samme opstilling som nu, jeg tror det kunne blive et godt valg.
    OMG. Peter Sørensen stopper i Hobro straks, så han skal ikke, som i ALDRIG, gøre sig tanker om et job i OB. MH skal heller ikke få tanken

    Leave a comment:


  • OB Zurich
    replied
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-op-i-hobro/
    Ryster lidt i bukserne over denne nyhed....håber ikke vi tager ham

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Du har garanteret ret, jeg synes bare han virker som en interessant trænerprofil og som nuværende u21 landstræner for DK har han da erfaring med unge spillere på landsholds og seniorniveau.
    Hvem ville så passe bedre ind i den spillestil som du siger der er blevet luftet vi skal praktisere?.
    Jeg har tidligere foreslået Capellas som et træner emne, han spiller jo også samme opstilling som nu, jeg tror det kunne blive et godt valg.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Vi skal selvfølgelig ikke hente hverken HHA eller Carsten Hemmingsen som ny cheftræner, men hvorfor er det præcis at sådanne navne i det hele taget bliver slynget ud på forum, tror du i ramme alvor at de er inde i billedet?

    Jeg er personligt langt mere bekymret for at MH bliver fristet af en totalt uprøvet ungdomstræner som Capellas, hvem der er alt for mange ubekendte ved. Det kan da godt ske at han er en usleben diamant, men det er bare ikke tiden til at OB skal prøve sig med en lotto kupon i cheftrænerstolen imo., derudover kan jeg ikke se at han skulle passe specielt godt ind i den spillestil som der er blevet luftet lidt at vi skal til at praktisere.
    Du har garanteret ret, jeg synes bare han virker som en interessant trænerprofil og som nuværende u21 landstræner for DK har han da erfaring med unge spillere på landsholds og seniorniveau.
    Hvem ville så passe bedre ind i den spillestil som du siger der er blevet luftet vi skal praktisere?.

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg

    Men han er ikke fra OBs andedam....og Ja jeg anser ham fra et noget højere lag end HHA....og så er han ikke dansker, vi skal have nytænkning i Ådalen, og det får vi altså ikke med HHA, Carsten Hemmingsen eller lignende. Ved godt at Højer også har spille i bl.a. OB, men ham sætter jeg også højere end CH og HHA
    Vi skal selvfølgelig ikke hente hverken HHA eller Carsten Hemmingsen som ny cheftræner, men hvorfor er det præcis at sådanne navne i det hele taget bliver slynget ud på forum, tror du i ramme alvor at de er inde i billedet?

    Jeg er personligt langt mere bekymret for at MH bliver fristet af en totalt uprøvet ungdomstræner som Capellas, hvem der er alt for mange ubekendte ved. Det kan da godt ske at han er en usleben diamant, men det er bare ikke tiden til at OB skal prøve sig med en lotto kupon i cheftrænerstolen imo., derudover kan jeg ikke se at han skulle passe specielt godt ind i den spillestil som der er blevet luftet lidt at vi skal til at praktisere.

    Leave a comment:


  • allanribe
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Er Capellas en træner fra et meget højere leje end HHA? Ud over dansk u21 har han stået i spidsen for Brøndbys u17 og ellers har han udelukkende været assistent. Han har aldrig stået i spidsen for en seniortrup så selvom han kan lyde spændende er han da i den grad et ubeskrevet blad.
    Men han er ikke fra OBs andedam....og Ja jeg anser ham fra et noget højere lag end HHA....og så er han ikke dansker, vi skal have nytænkning i Ådalen, og det får vi altså ikke med HHA, Carsten Hemmingsen eller lignende. Ved godt at Højer også har spille i bl.a. OB, men ham sætter jeg også højere end CH og HHA

    Leave a comment:

Working...
X