Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michelsen/Træner Fremtid
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Kunne jo være i noget assistent rolle. Nægter at tro på at det er snakke om cheftræner posten
Spørgsmålet er vel om OB i det hele taget er i stand til at hente fra en højere hylde? Jeg kunne godt se det fungere med ham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Man bestemmer selv sin tro på hvad der sker, der er ingen klovne på dette forum i min optik, kun folk der søger information der giver mening i OB.
Jeg ved Hemmingsen har ført samtaler med Hans Henrik, og jeg ved de er pot og pande.......så jeg lægger vel bare tingene sammen.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Hemmengsen har også talt med hans frisør. Derfor forventer jeg ikke der står en træner med en saks i hånden til næste træning.
Leave a comment:
-
Man bestemmer selv sin tro på hvad der sker, der er ingen klovne på dette forum i min optik, kun folk der søger information der giver mening i OB.
Jeg ved Hemmingsen har ført samtaler med Hans Henrik, og jeg ved de er pot og pande.......så jeg lægger vel bare tingene sammen.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
I går gav du udtryk for, at den næsten var sikker. Jeg ville nok være lidt skeptisk ved ham der har fodret dig det rygte. Jeg tror slet ikke han har lovlig licens til at være cheftræner i Superligaen. Men jeg skal da nok lægge mig fladt ned og sige, at jeg er en klovn, hvis det viser sig at være rigtigt.
Leave a comment:
-
Et rygte, men ved ikke rigtig hvad jeg skal sige. Hans Henrik er jo uprøvet, men det er der jo mange i OB der er........
Leave a comment:
-
HHA = hvis du så mener Henrik Hansen, så har de lige solgt/eller sat deres hus i Odense til salg. Og HHA var faktisk Hans Henrik Andersen
Leave a comment:
-
Leave a comment: