Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Det har han ikke, de er alle lukket ned pt pga virus. Men selvom han havde, så tror jeg ikke du skal være nervøs i den retning.
    Mener at Okosun blev klippet

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kunne jo være i noget assistent rolle. Nægter at tro på at det er snakke om cheftræner posten
    Muligvis, jeg ved bare han er meget dygtig. Han har vel også den DNA der skal til for at løfte OB, han er vist 42 år nu, hvilket vel er en god alder.
    Spørgsmålet er vel om OB i det hele taget er i stand til at hente fra en højere hylde? Jeg kunne godt se det fungere med ham.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Man bestemmer selv sin tro på hvad der sker, der er ingen klovne på dette forum i min optik, kun folk der søger information der giver mening i OB.
    Jeg ved Hemmingsen har ført samtaler med Hans Henrik, og jeg ved de er pot og pande.......så jeg lægger vel bare tingene sammen.
    Kunne jo være i noget assistent rolle. Nægter at tro på at det er snakke om cheftræner posten

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Nej, Hans Henrik Andreassen og ikke Andersen.....
    Enig = stavefejl. Sorry

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Hemmengsen har også talt med hans frisør. Derfor forventer jeg ikke der står en træner med en saks i hånden til næste træning.
    Det har han ikke, de er alle lukket ned pt pga virus. Men selvom han havde, så tror jeg ikke du skal være nervøs i den retning.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Man bestemmer selv sin tro på hvad der sker, der er ingen klovne på dette forum i min optik, kun folk der søger information der giver mening i OB.
    Jeg ved Hemmingsen har ført samtaler med Hans Henrik, og jeg ved de er pot og pande.......så jeg lægger vel bare tingene sammen.
    Hemmengsen har også talt med hans frisør. Derfor forventer jeg ikke der står en træner med en saks i hånden til næste træning.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Man bestemmer selv sin tro på hvad der sker, der er ingen klovne på dette forum i min optik, kun folk der søger information der giver mening i OB.
    Jeg ved Hemmingsen har ført samtaler med Hans Henrik, og jeg ved de er pot og pande.......så jeg lægger vel bare tingene sammen.
    Ok. Det lyder helt vildt i mine ører må jeg sige, men respekt hvis det er viser sig at ende med ham.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    I går gav du udtryk for, at den næsten var sikker. Jeg ville nok være lidt skeptisk ved ham der har fodret dig det rygte. Jeg tror slet ikke han har lovlig licens til at være cheftræner i Superligaen. Men jeg skal da nok lægge mig fladt ned og sige, at jeg er en klovn, hvis det viser sig at være rigtigt.
    Man bestemmer selv sin tro på hvad der sker, der er ingen klovne på dette forum i min optik, kun folk der søger information der giver mening i OB.
    Jeg ved Hemmingsen har ført samtaler med Hans Henrik, og jeg ved de er pot og pande.......så jeg lægger vel bare tingene sammen.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Et rygte, men ved ikke rigtig hvad jeg skal sige. Hans Henrik er jo uprøvet, men det er der jo mange i OB der er........
    I går gav du udtryk for, at den næsten var sikker. Jeg ville nok være lidt skeptisk ved ham der har fodret dig det rygte. Jeg tror slet ikke han har lovlig licens til at være cheftræner i Superligaen. Men jeg skal da nok lægge mig fladt ned og sige, at jeg er en klovn, hvis det viser sig at være rigtigt.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
    HHA = hvis du så mener Henrik Hansen, så har de lige solgt/eller sat deres hus i Odense til salg. Og HHA var faktisk Hans Henrik Andersen
    Nej, Hans Henrik Andreassen og ikke Andersen.....

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    rygte eller ønske?
    Et rygte, men ved ikke rigtig hvad jeg skal sige. Hans Henrik er jo uprøvet, men det er der jo mange i OB der er........

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    HHA = hvis du så mener Henrik Hansen, så har de lige solgt/eller sat deres hus i Odense til salg. Og HHA var faktisk Hans Henrik Andersen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    HHA bliver ny OB-chef.
    rygte eller ønske?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    HHA bliver ny OB-chef.
    Chef som i cheftræner? Har han overhovedet licens til det eller nogen erfaring? Du er sikker på, at du ikke har hørt forkert, og det bare er HH som i Henrik Hansen der menes?
    Last edited by Sheed; 08-02-2021, 15:24.

    Leave a comment:


  • jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Hvad i alverden fabler du om?
    HHA bliver ny OB-chef.

    Leave a comment:

Working...
X