Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michelsen/Træner Fremtid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg

    Den ide er slet ikke så langt ude i hampen, når man tænker sig om og kigger med udviklingsbrillerne på, så vil det give god mening.

    Det er klart et seriøst og fornuftig bud. Der skal ruskes op i OB og når man ikke vil med JM, så skal man en hylde op, og derfor, som mange også peger på, skal der noget helt nyt ind, og helst ikke nogle af "dem vi kender". Tror også man er på bar bund, nu hvor NF forlængede i Bøf

    Frygter HHA, Carsten Hemmingsen og i de leje der, hvilket vil udstille hvor inkompetente ledelsen i Ådalen vitterligt er.
    Er Capellas en træner fra et meget højere leje end HHA? Ud over dansk u21 har han stået i spidsen for Brøndbys u17 og ellers har han udelukkende været assistent. Han har aldrig stået i spidsen for en seniortrup så selvom han kan lyde spændende er han da i den grad et ubeskrevet blad.

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg



    Frygter HHA, Carsten Hemmingsen og i de leje der, hvilket vil udstille hvor inkompetente ledelsen i Ådalen vitterligt er.
    Ja, det er den store frygt. At MH og den øvrige ledelse siger, at nu har de fundet den uslebne diamant, som alle andre har overset, men som kan føre OB helt til tops (og, vedkommende er også en ret billig løsning).

    Leave a comment:


  • allanribe
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Fik lige en tanke vedr. mulig kommende trænerteam i OB:
    Vores U21 landstræner Albert Capellas har kontraktudløb med DBU til sommer, måske han kunne være interesseret i at prøve sig af som cheftræner i en superligaklub (OB ?) bonusinfo: Steffen Højer er assistenttræner for Capellas på u21 landsholdet og har også kontraktudløb til sommer så han kunne måske i samme forbindelse lokkes “ hjem” til OB.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/land...oeler-mig-klar
    Den ide er slet ikke så langt ude i hampen, når man tænker sig om og kigger med udviklingsbrillerne på, så vil det give god mening.

    Det er klart et seriøst og fornuftig bud. Der skal ruskes op i OB og når man ikke vil med JM, så skal man en hylde op, og derfor, som mange også peger på, skal der noget helt nyt ind, og helst ikke nogle af "dem vi kender". Tror også man er på bar bund, nu hvor NF forlængede i Bøf

    Frygter HHA, Carsten Hemmingsen og i de leje der, hvilket vil udstille hvor inkompetente ledelsen i Ådalen vitterligt er.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg er rystet i mine grundvolde hvis man bare i 1 sek har overvejet HHA til cheftræner posten. Det vil være topmål af inkompetence fra Hemmingsens side og jeg håber virkelig at det max kunne være snakke om special træner eller lign
    Fik lige en tanke vedr. mulig kommende trænerteam i OB:
    Vores U21 landstræner Albert Capellas har kontraktudløb med DBU til sommer, måske han kunne være interesseret i at prøve sig af som cheftræner i en superligaklub (OB ?) bonusinfo: Steffen Højer er assistenttræner for Capellas på u21 landsholdet og har også kontraktudløb til sommer så han kunne måske i samme forbindelse lokkes “ hjem” til OB.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/land...oeler-mig-klar

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

    For mig rangerer HHA på linje med Nedergaard og andre klublegender, så jeg ville ikke kunne bære hvis han blev træner her og blamerede sig.
    Ok - på lige linje med Nedergaard synes jeg er skudt forbi. Nedergaard var jo lokal dreng der gik hele vejen fra U-hold til 1. hold i OB. Derefter u'landet, og retur til OB igen. HHA var her vel i 6 sæsoner, '07-'13 så vidt jeg husker og havde ganske givet go' og stor betydning for OB. For mig rangerer Nedergaard under Lars Høgh, på linje med Allan Hansen, Per P og mange andre klubkoryfæer. Derefter kan HHA måske trænge sig på. Jeg tror ikke på HHA som træner for et SL-hold, og slet ikke OB.


    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg er rystet i mine grundvolde hvis man bare i 1 sek har overvejet HHA til cheftræner posten. Det vil være topmål af inkompetence fra Hemmingsens side og jeg håber virkelig at det max kunne være snakke om special træner eller lign
    For mig rangerer HHA på linje med Nedergaard og andre klublegender, så jeg ville ikke kunne bære hvis han blev træner her og blamerede sig.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han er helt sikkert et emne til at blive træner efter den kommende hvis han stadig udvikler og skaber succes
    Han ville passe perfekt: ung, succesfuldt, fynbo og tilknyttet til OB og klubbens talentudvikling, Tonny beskriver ham derudover som taktisk idérig og meget dedikeret. Og hvem ved. Tror stadig at de gik efter Nils Frederiksen og står der nu med tomme hænder. Så ikke helt umuligt at man opgraderer KE i sommeren. Det ville sikker virke lidt mærkeligt i offentligheden. Men det er OB. Og hvis jeg tænker om Skjelviks tre forlængelser så er Hemmingsen åbenbart ret ligeglad med indtrykket han gør der... ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ikke i 2021 men i fremtiden er det vel godt muligt, især med en strategi om at udvikle og bruge mere unge talenter i superligaholdet:
    "Så vi ved, at Kim har de samme værdier, som vi arbejder ud fra i OB, og han er meget dus med de værdier. Derudover er han en udviklingens mand, der hele tiden er opdateret på de nyeste trends indenfor trænerverdenen."
    Han er helt sikkert et emne til at blive træner efter den kommende hvis han stadig udvikler og skaber succes

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så kan vi vist godt strege Engstrøm som cheftræner emne i OB

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tre-aa...9-cheftraener/
    Ikke i 2021 men i fremtiden er det vel godt muligt, især med en strategi om at udvikle og bruge mere unge talenter i superligaholdet:
    "Så vi ved, at Kim har de samme værdier, som vi arbejder ud fra i OB, og han er meget dus med de værdier. Derudover er han en udviklingens mand, der hele tiden er opdateret på de nyeste trends indenfor trænerverdenen."

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Har han nogensinde været nævnt?
    Han har været foreslået af mange herinde og også af nogle i SFÅ. En succesfuld U19 træner skal vel altid være et emne i OB syntes jeg

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så kan vi vist godt strege Engstrøm som cheftræner emne i OB

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tre-aa...9-cheftraener/
    Har han nogensinde været nævnt?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så kan vi vist godt strege Engstrøm som cheftræner emne i OB

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tre-aa...9-cheftraener/

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Nye ejere, nye ambitioner...

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Selvom Patrick Harboe egentlig skulle fortsætte resten af denne måned efter hans opsigelse i OB, har han allerede nu haft sin sidste arbejdsdag i klubben.

    http://obstruktion.dk/patrick-harboe...bejdsdag-i-ob/
    Han fortsætter i Esbjerg.
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...straener-i-ob/

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Selvom Patrick Harboe egentlig skulle fortsætte resten af denne måned efter hans opsigelse i OB, har han allerede nu haft sin sidste arbejdsdag i klubben.

    http://obstruktion.dk/patrick-harboe...bejdsdag-i-ob/
    Lugter ikke lige af det mest venskablige brud mellem de 2 parter

    Leave a comment:

Working...
X