Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Hvad der er, eller ikke er af intern kommunikation kan jo være svært at afgøre for os udenforstående. Hemmingsen siger at de har talt med ham løbende. Hvad vil det lige sige? har de holdt møder hver uge, bare for lige at nævne, at der ikke er noget nyt? Oliver siger (ligesom Harboe), at der slet ikke har været nogen dialog. Hvad betyder det så? Man må jo næsten gå ud fra, de mødes på arbejde hver dag.
Synes egenlig ikke Oliver siger noget specielt, udover at han har haft brug for en afklaring, om den har de ikke kunnet give ham, og så han valgt at søge videre.
Det er vel forståeligt nok.
Hvis ikke det har at gøre med elendig økonomi, hvad kan så være grunden til, at de siger "vi kan ikke nu, men måske senere" ? - Der er jo ikke ret meget "senere"
Vidste iøvrigt ikke, vi havde fået en erstatning for Harboe. (Det er så mig, der ikke har fulgt ordentligt med). Du ved også meget mere om klubbens setup, end jeg.
Men hvad tror du/I, så er årsagen til, at vi ikke lige kan forlænge nu, men muligvis senere ? Jeg synes ikke, det giver mening
Comment