Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Pas på ikke at lave den samme fejl, som alle lavede i sidste sæson, da de overvurderede dem, fordi at Sønderjyske hentede nogle navne som folk kender og som var gode engang, men som er halvafdankede nu. Hassan, Albæk og Banggaard har jo som gruppe været gigantiske flops og slet ikke været profiler. Føler mig heller ikke overbevist om, at MDH bliver en stor profil, jeg kan se flere bekymrende tegn.
    Havde den også i baghovedet da jeg skrev det

    Men jeg kaldte på forhånd for Banggaard for et flop og Hassen over the top sidste sommer.
    Det var kun Albæk jeg var gerne ville have haft til OB og så roste jeg deres evne til at samle en trup rigtig hurtigt inden sæsonen gik igang

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det er da i det mindste tæt på udlandet når det nu ikke lykkedes. Jeg er pænt tilfreds med OB ikke var interesseret.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        De er ved at have samlet nogle okay spillere og så tror jeg de i højere grad end os henter folk til
        en bestemt spillestil og opstilling.

        På spørgsmålet om at vælge Jørgen eller Marc så syntes jeg det er afhængig af om vi skal spille 4-4-2 eller 3-5-2, jeg syntes klart Jørgen ser bedst ud som wb i 3-5-2 end som klassisk back i 4-4-2. I en 4-4-2 ville jeg klart foretrække Marc, i en 3-5-2 hælder jeg en smule til Jørgen men med det forbehold at vi ikke har set ham ordenligt an mod de gode modstandere i ligaen.
        Netop fordi vi veksler mellem de 2 systemer ville jeg foretrække MDH da han scorer okay højt i begge systemer mens Jørgen kun er god i det ene

        Comment


          Ser ud til at Aab satser udenlandsk og ungt

          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ventus/8242776

          Comment


            Aab henter endnu en 18 årig. Denne gang i Røde Stjerne

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...roede-stjerne/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Aab henter endnu en 18 årig. Denne gang i Røde Stjerne

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...roede-stjerne/
              Der var engang aab selv havde en masse talenter. Nu må de hente dem i udlandet. Hvor sølle.
              Jeg synes det er langt federe at spille med fenger/Frøkjær osv.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Der var engang aab selv havde en masse talenter. Nu må de hente dem i udlandet. Hvor sølle.
                Jeg synes det er langt federe at spille med fenger/Frøkjær osv.
                Så set enig, selvom de nævnte ikke er fra vores Ø.
                Men hvis man er til en intertional turnering og fatter interesde for en spiller så er det bedre han kommer til Odense end Herning eller kbh.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Der var engang aab selv havde en masse talenter. Nu må de hente dem i udlandet. Hvor sølle.
                  Jeg synes det er langt federe at spille med fenger/Frøkjær osv.
                  Så du sviner AaB for at hente talenter udefra og roser samtidig OB for navngivne talenter der også er hentet udefra!? Det er sgu et af de større selvmål længe set.

                  Og det bliver ikke mindre af, at du påstår, at AaB ikke har nogle talenter længere. De har solgt talenter for 40 MILLIONER KRONER bare i 2020. Jeg tør ikke engang at gætte på, hvor mange år vi skal lægge sammen, før at vi rammer et samlet beløb på 40 millioner som OB har solgt talenter for. Derudover kan jeg oplyse om, at de har en Mathias Ross gående, som spillede over 20 kampe i sidste sæson, de har Klitten-tvillingerne der også spillede et to-cifret antal kampe, de havde Tengstedt som AGF lige har hapset, de har Abou Ali der lavede 11 kasser i 1. division på udleje, bare for at nævne nogle af dem.

                  Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være sølle at hente udenlandske talenter ind. Ud fra den logik, så er det sølle, at vi hentede Østrøm. Det kan jeg ikke følge. Om de spillere de har hentet er gode nok må tiden vise, men at øge konkurrencen blandt talenterne og tilføje spillere der kan udvikle sig, som de selv kan være med til at forme og potentielt kan lave en god forretning på, det kan jeg virkelig ikke se det forkerte i, tværtimod. Og det er ikke et svaghedstegn for AaBs ungdomsarbejde og et bevis på, at OB er bedre kørende, for det er OB næppe. De fleste vil sikkert pege på, at AaB stadig er bedst på den front, af indlysende årsager.
                  Last edited by Sheed; 11-08-2020, 17:30.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Så du sviner AaB for at hente talenter udefra og roser samtidig OB for navngivne talenter der også er hentet udefra!? Det er sgu et af de større selvmål længe set.

                    Og det bliver ikke mindre af, at du påstår, at AaB ikke har nogle talenter længere. De har solgt talenter for 40 MILLIONER KRONER bare i 2020. Jeg tør ikke engang at gætte på, hvor mange år vi skal lægge sammen, før at vi rammer et samlet beløb på 40 millioner som OB har solgt talenter for. Derudover kan jeg oplyse om, at de har en Mathias Ross gående, som spillede over 20 kampe i sidste sæson, de har Klitten-tvillingerne der også spillede et to-cifret antal kampe, de havde Tengstedt som AGF lige har hapset, de har Abou Ali der lavede 11 kasser i 1. division på udleje, bare for at nævne nogle af dem.

                    Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være sølle at hente udenlandske talenter ind. Ud fra den logik, så er det sølle, at vi hentede Østrøm. Det kan jeg ikke følge. Om de spillere de har hentet er gode nok må tiden vise, men at øge konkurrencen blandt talenterne og tilføje spillere der kan udvikle sig, som de selv kan være med til at forme og potentielt kan lave en god forretning på, det kan jeg virkelig ikke se det forkerte i, tværtimod. Og det er ikke et svaghedstegn for AaBs ungdomsarbejde og et bevis på, at OB er bedre kørende, for det er OB næppe. De fleste vil sikkert pege på, at AaB stadig er bedst på den front, af indlysende årsager.
                    Ali har ikke niveau til top 6. Tengsted gik gratis til en større klub. Ross og klitten brødrene, ja det hedder de. Bum bum ... nok ikke nogen der kommer til at brænde ligaen af.
                    Så du kan ikke se forskel på at hente unge til akademiet i Roskilde og B93 eller hente nogen udlændinge fra en tilfældig liga?
                    Nej aab har definitivt et par halvårlige årgange i u - rækkerne. Det er faktisk fakta.
                    Som tingene ser ud pt ville jeg ikke bytte ungdomsafdeling med aab. OB er da også rangeret højere på nyeste liste fra foråret.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Ali har ikke niveau til top 6. Tengsted gik gratis til en større klub. Ross og klitten brødrene, ja det hedder de. Bum bum ... nok ikke nogen der kommer til at brænde ligaen af.
                      Så du kan ikke se forskel på at hente unge til akademiet i Roskilde og B93 eller hente nogen udlændinge fra en tilfældig liga?
                      Nej aab har definitivt et par halvårlige årgange i u - rækkerne. Det er faktisk fakta.
                      Som tingene ser ud pt ville jeg ikke bytte ungdomsafdeling med aab. OB er da også rangeret højere på nyeste liste fra foråret.
                      Vi er måske ved at overhale dem, på ungdomsfronten men de har vundet DM med mange lokale drenge og har solgt langt mere og bedre end os.
                      At de så ændre strategi og tager nye folk ind er vel ret fornuftigt fordi verden ændre sig. Er det ikke det vi brokkers os over, at OB bekæmper fejl ved at gentage dem.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Så du sviner AaB for at hente talenter udefra og roser samtidig OB for navngivne talenter der også er hentet udefra!? Det er sgu et af de større selvmål længe set.

                        Og det bliver ikke mindre af, at du påstår, at AaB ikke har nogle talenter længere. De har solgt talenter for 40 MILLIONER KRONER bare i 2020. Jeg tør ikke engang at gætte på, hvor mange år vi skal lægge sammen, før at vi rammer et samlet beløb på 40 millioner som OB har solgt talenter for. Derudover kan jeg oplyse om, at de har en Mathias Ross gående, som spillede over 20 kampe i sidste sæson, de har Klitten-tvillingerne der også spillede et to-cifret antal kampe, de havde Tengstedt som AGF lige har hapset, de har Abou Ali der lavede 11 kasser i 1. division på udleje, bare for at nævne nogle af dem.

                        Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være sølle at hente udenlandske talenter ind. Ud fra den logik, så er det sølle, at vi hentede Østrøm. Det kan jeg ikke følge. Om de spillere de har hentet er gode nok må tiden vise, men at øge konkurrencen blandt talenterne og tilføje spillere der kan udvikle sig, som de selv kan være med til at forme og potentielt kan lave en god forretning på, det kan jeg virkelig ikke se det forkerte i, tværtimod. Og det er ikke et svaghedstegn for AaBs ungdomsarbejde og et bevis på, at OB er bedre kørende, for det er OB næppe. De fleste vil sikkert pege på, at AaB stadig er bedst på den front, af indlysende årsager.
                        Meget enig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Vi er måske ved at overhale dem, på ungdomsfronten men de har vundet DM med mange lokale drenge og har solgt langt mere og bedre end os.
                          At de så ændre strategi og tager nye folk ind er vel ret fornuftigt fordi verden ændre sig. Er det ikke det vi brokkers os over, at OB bekæmper fejl ved at gentage dem.
                          Skal lige forstå dig ret. Du ser altså hellere OB køber en masse udlændinge i stedet for at bruge fra akademiet? Fordi verden ændre sig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Skal lige forstå dig ret. Du ser altså hellere OB køber en masse udlændinge i stedet for at bruge fra akademiet? Fordi verden ændre sig.
                            At man satser på unge fra sit eget akademi skal vel ikke stå i vejen for at man henter unge fra udlandet. Måske specielt på pladser hvor man selv hænger lidt på nogle årgange
                            Tiden vil vise om det er den rigtige strategi. Men jeg ville da nødigt have undværet Frøkjær,Jørgensen,Østrøm og Fenger

                            Men jeg er enig i at bare fordi de kommer fra udlandet er ikke et kvalitets stempel i sig selv

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Skal lige forstå dig ret. Du ser altså hellere OB køber en masse udlændinge i stedet for at bruge fra akademiet? Fordi verden ændre sig.
                              Nej slet ikke, men siger det er klogt at Aab bruger viden/netværk. Vi har været gode til at spotte på Sjælland. Men falder vi over en spændende spiller uden dansk passå håber jeg vi får ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                At man satser på unge fra sit eget akademi skal vel ikke stå i vejen for at man henter unge fra udlandet. Måske specielt på pladser hvor man selv hænger lidt på nogle årgange
                                Tiden vil vise om det er den rigtige strategi. Men jeg ville da nødigt have undværet Frøkjær,Jørgensen,Østrøm og Fenger

                                Men jeg er enig i at bare fordi de kommer fra udlandet er ikke et kvalitets stempel i sig selv
                                Men selvom man er mørk kan man godt have en lys fremtid
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X