Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I bør alle høre Ståles interview. Det han fortæller nu er råddent i FCK er PRÆCIS det der er galt i OB. PRÆCIST DET SAMME!!

    Stadig fedt at høre ham flæbe lidt men tror han rammer sømmet på hovedet mht når bestyrelsemedlemmer og rigmænd prøver at drive et fodbold fra kontor stolen

    Comment


      Jeg tænker det samme. Bortset fra at der stadig er et helt andet set-up i FCK trods elendig ledelse. Er sikker på det er endnu værre i OB. Undrer mig over at jeg overhovedet gider følge klubben for at være ærlig. Ledelsen hænger mig langt id af halsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Jeg tænker det samme. Bortset fra at der stadig er et helt andet set-up i FCK trods elendig ledelse. Er sikker på det er endnu værre i OB. Undrer mig over at jeg overhovedet gider følge klubben for at være ærlig. Ledelsen hænger mig langt id af halsen.
        Jeg har haft de samme tanker idag. Har spist mega mange tudekiks efter kampen og kom der en med en OB vaccine idag havde jeg nok taget den. Der er bare så meget lort i denne stribede lagkage med lidt kagecreme på toppen at jeg snart får det dårligt
        Last edited by fmprOB; 22-11-2020, 22:43.

        Comment


          Det er et tankevækkende interview ja. Og som jeg har sagt mange gange:

          1) Vi skal ikke bare bukke og skrabe, fordi at Thorborg m.fl. har været villige til at smide penge i klubben. Hvis de ikke havde gjort det havde andre, og OB er så stor en klub og kulturinstitution på Fyn og i Danmark, at den nok skulle overleve. Måske på lidt lavere blus end nu, men potentielt også i tættere forbindelse med fans og lokalmiljø, end den bizarre fremmedgørelse og distancering af egne fans man har bedrevet i årevis.

          2) Fordi at man har tjent penge på at sælge vaskemaskiner, termostater eller hvad ved jeg, så er der absolut ingen grund til, at vi bare skal have blind tiltro til, at man har evner og forstand til at drive en fodboldklub. FCK sammenligningen er lidt skræmmende, for OB er om nogen klubben der er styret af jakkesættene fra erhvervslivet, hvor man tager beslutningskraft og magt væk fra folk med fodboldkompetencer, og hvor der eksisterer en rygklapperkultur, hvor man ikke tager imod ideer fra folk udefra.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er et tankevækkende interview ja. Og som jeg har sagt mange gange:

            1) Vi skal ikke bare bukke og skrabe, fordi at Thorborg m.fl. har været villige til at smide penge i klubben. Hvis de ikke havde gjort det havde andre, og OB er så stor en klub og kulturinstitution på Fyn og i Danmark, at den nok skulle overleve. Måske på lidt lavere blus end nu, men potentielt også i tættere forbindelse med fans og lokalmiljø, end den bizarre fremmedgørelse og distancering af egne fans man har bedrevet i årevis.

            2) Fordi at man har tjent penge på at sælge vaskemaskiner, termostater eller hvad ved jeg, så er der absolut ingen grund til, at vi bare skal have blind tiltro til, at man har evner og forstand til at drive en fodboldklub. FCK sammenligningen er lidt skræmmende, for OB er om nogen klubben der er styret af jakkesættene fra erhvervslivet, hvor man tager beslutningskraft og magt væk fra folk med fodboldkompetencer, og hvor der eksisterer en rygklapperkultur, hvor man ikke tager imod ideer fra folk udefra.
            Sad også og så interviewet med Ståle i går, og der kan drages RIGTIG mange paraleller til dér, der foregår i Odense, desværre. Jeg tror virkelig vi er en FCK light, hvad angår setuppet uden for banen, og det er jeg ret sikker på er en gigantisk fejl. Jakkesæt, der ikke har nogen fodboldfaglig viden, skal kunne hjælpe med at drive organisationen som helhed, men de skal ikke stå i spidsen for de sportslige beslutninger - simpelthen fordi det er uden for deres kompetenceområde. Man bliver sgu lidt trist af at overvære den klub, man holder så meget af og har brugt så meget tid på, har kurs direkte i den forkerte retning. Hvis der bare var nogen, der kunne skrige deres frustrationer ind i hovedet på Niels og resten af ledelsen - så kunne man da i det mindste sige, at man havde prøvet at gøre noget.

            Comment


              Troede han var blevet opereret

              https://fyens.dk/artikel/max-fenger-færdig-for-i-år

              Comment


                Randers foran i Parken.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Randers foran i Parken.
                  Det trøster lidt. Måske OB og FCK kan rykke sammen ned næste år - så kan det være at de respektive ejerkredsen finder andre sidehobbys... ;)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Randers foran i Parken.
                    Ok Fck er heldige. Godt de har fået Zanka, han er altid god for nogle fejl

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Ok Fck er heldige. Godt de har fået Zanka, han er altid god for nogle fejl
                      Der kostede han så lige et mål. Hold kæft hvor er han overvurderet.

                      Comment


                        Så taber FCK. Hvad er det fedt.
                        Og chapeau til hestene, de trak sig ikke tilbage efter føringen, tværtimod, de stressede FCK videre pressede til dels højt og kom til bolderobringer ved FCKs egen felt.
                        Hvorfor kan vi det ikke? Hvorfor lader vi os presse fra et kedeligt SE-hold til sidst og giver sejren ud af hænderne? Hvad mangler vi? Mod? Tiltro? Rutine? Coolness?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Man bliver helt glad for OB og Jacob Michelsen når man ser klip fra fck- Randers. Er du vimmer hvor er fck i krise. Fryd fryd.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Så taber FCK. Hvad er det fedt.
                            Og chapeau til hestene, de trak sig ikke tilbage efter føringen, tværtimod, de stressede FCK videre pressede til dels højt og kom til bolderobringer ved FCKs egen felt.
                            Hvorfor kan vi det ikke? Hvorfor lader vi os presse fra et kedeligt SE-hold til sidst og giver sejren ud af hænderne? Hvad mangler vi? Mod? Tiltro? Rutine? Coolness?
                            Oliver Lund × 11 det kaldes vindermentalitet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Man bliver helt glad for OB og Jacob Michelsen når man ser klip fra fck- Randers. Er du vimmer hvor er fck i krise. Fryd fryd.
                              Vi taber stadig 100% i parken om nogle uger

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Vi taber stadig 100% i parken om nogle uger
                                Ja selvfølgelig. Nogle skal sætte gang i det hold.

                                Comment

                                Working...
                                X