Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    X er vel det bedste resultat vi kunne få. Godt vi lige holder afstand til Lyngby, mens vi stadig har snor i AaB.
    Js selvom det er svært st se os blive nummer 7.omvendt så er Aab, Haderslev og Vejle ikke flyvende. Vi kan håber på at vi skal møde Randers hvis vi kan blive 7er, men ligaen er godt nok tynd.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Js selvom det er svært st se os blive nummer 7.omvendt så er Aab, Haderslev og Vejle ikke flyvende. Vi kan håber på at vi skal møde Randers hvis vi kan blive 7er, men ligaen er godt nok tynd.
      At Lyngby pt. Vel er et af de bedste hold i HELE ligaen, siger vist alt om niveauet. Men nej, ingen ud over LFC er flyvende, og de har ikke engang fået noget ud af det.

      Comment


        Gad vide hvad der er sket med Kevin Tsiembe? Har altid glædet mig over, når han var i startopstillingen for Lyngby mod OB, da han tit var god for en dyr fejl eller to. Nu har han dog virkelig lagt på og er blevet stabil. Dertil er han hurtig, blodsikker og fysisk stærk. Havde ikke noget i mod at se ham i OB, men han er desværre nok allerede blevet for dyr.

        Og det er i øvrigt vanvittigt imponerende trænerarbejde fra Carit Falck. Han har virkelig fået godt spil og gåpåmod ind i et ellers slagent Lyngby hold.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
          Gad vide hvad der er sket med Kevin Tsiembe? Har altid glædet mig over, når han var i startopstillingen for Lyngby mod OB, da han tit var god for en dyr fejl eller to. Nu har han dog virkelig lagt på og er blevet stabil. Dertil er han hurtig, blodsikker og fysisk stærk. Havde ikke noget i mod at se ham i OB, men han er desværre nok allerede blevet for dyr.

          Og det er i øvrigt vanvittigt imponerende trænerarbejde fra Carit Falck. Han har virkelig fået godt spil og gåpåmod ind i et ellers slagent Lyngby hold.
          CF som ny OB træner ville jeg ikke være ked af og han bruger jo ungdommen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            CF som ny OB træner ville jeg ikke være ked af og han bruger jo ungdommen
            De dyder Lyngby udviser er i hvert fald mere eller mindre præcis sådan jeg gerne vil se OB spille - han er virkelig interessant!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              De dyder Lyngby udviser er i hvert fald mere eller mindre præcis sådan jeg gerne vil se OB spille - han er virkelig interessant!
              Enig. Vildt de ikke førte 4-0 ved halvleg. De spiller vanvittig godt og har minimum 3 ting vi stort set ikke har

              1) Fart i alt hvad de laver
              2) Blod dryppende vilje/gejst
              3) Folk der rent faktisk kan sparke til en bold

              Lyngby ender over os. I hørte det her først. Sikkert som penge i banken

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Enig. Vildt de ikke førte 4-0 ved halvleg. De spiller vanvittig godt og har minimum 3 ting vi stort set ikke har

                1) Fart i alt hvad de laver
                2) Blod dryppende vilje/gejst
                3) Folk der rent faktisk kan sparke til en bold

                Lyngby ender over os. I hørte det her først. Sikkert som penge i banken
                Hvis du så kampen kunne aab nemt også have scoret et par mål i 1 halvleg.. Men det passer nok ikke ind i manges billede om at "Lyngby er gode og OB er dårlige"

                Lyngby gør ikke rent bord over de næste kampe, og ender ikke over OB. I hørte det her først. Sikkert som penge i banken.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  De dyder Lyngby udviser er i hvert fald mere eller mindre præcis sådan jeg gerne vil se OB spille - han er virkelig interessant!
                  Enig i at Lyngby ser dynamiske ud og de har også nogle interessante unge spillere og det er da ikke utænkeligt at Carit Falck er på Gaardes træneriste.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

                    Hvis du så kampen kunne aab nemt også have scoret et par mål i 1 halvleg.. Men det passer nok ikke ind i manges billede om at "Lyngby er gode og OB er dårlige"

                    Lyngby gør ikke rent bord over de næste kampe, og ender ikke over OB. I hørte det her først. Sikkert som penge i banken.
                    Jeg er enig så langt som at Aab også havde store chancer, men 4-2 havde ikke være ufortjent eller umuligt hvis Emil Nielsen var bare en smule træfsikker.
                    Det mentale betyder meget, og svært at vide om feks. Sønderjyske får en sejr og kommer igang - det samme gælder os, selvom vi er dårlige til at sætte stimer sammen.
                    Horsens kan få stor indflydelse. De overlever ikke, men de hold der taber point til dem kan kommer til at mangle disse point.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

                      Hvis du så kampen kunne aab nemt også have scoret et par mål i 1 halvleg.. Men det passer nok ikke ind i manges billede om at "Lyngby er gode og OB er dårlige"

                      Lyngby gør ikke rent bord over de næste kampe, og ender ikke over OB. I hørte det her først. Sikkert som penge i banken.
                      Magge forstår hvad jeg mener. Forlanger ikke du gør

                      Men syntes kun Aab(hvad jeg så) havde en på ydersiden af stolpen i 1. Halvleg som bekendt ikke er inde for målrammen

                      Comment


                        Alle kan danse en sommer og det eneste Carit Falch foreløbigt har bevist er, at han kan tage et Lyngby-hold der havde 5 point op til nedrykningsstregen da han overtog dem, til nu at have 6 point op til stregen og spille noget fin fodbold. Det er TOTALT USERIØST overhovedet at diskutere ham som træneremne i OB, han har jo absolut intet bevist endnu.

                        Han har været ungdomstræner i nogle mindre sjællandske klubber og i Litauen. Så har han så rykket Brønshøj, som han overtog fra Bo Henriksen, ned med et brag fra 1. division, hvor de gik fra 53 point i sæsonen før til kun 23 point under ham, hvorefter han røg ud igen. Historien var som jeg har hørt det også, at han slet ikke var klar til at overtage et voksent omklædningsrum dengang, og ikke var i nærheden af at kunne fylde Bo Henriksens sko ud. Så har han trænet et bundhold på Cypern i godt et års tid, og nu trænet Lyngby i 16 kampe med et pointsnit på 1,25 til følge, med et hold der fik 1,12 i sidste sæson.

                        Hvis det er nok til at blive OB-cheftræner i 2021, så bliver jeg for alvor bekymret for retningen i den her klub. Lad os snakkes ved om 1½-2 år, når han måske til den tid har vist over en længere periode med Lyngby at han er dygtig, så kunne han være et fint emne, men på nuværende tidspunkt bør han ikke være i nærheden af nogle lister.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Enig i at Lyngby ser dynamiske ud og de har også nogle interessante unge spillere og det er da ikke utænkeligt at Carit Falck er på Gaardes træneriste.
                          Som jeg forstår det, så er det Gaarde & Co.'s opgave at afsøge UDEN for landets grænser, da man selv har styr på det segment. Om man så rent faktisk har det, er jo så et godt spørgsmål.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Alle kan danse en sommer og det eneste Carit Falch foreløbigt har bevist er, at han kan tage et Lyngby-hold der havde 5 point op til nedrykningsstregen da han overtog dem, til nu at have 6 point op til stregen og spille noget fin fodbold. Det er TOTALT USERIØST overhovedet at diskutere ham som træneremne i OB, han har jo absolut intet bevist endnu.

                            Han har været ungdomstræner i nogle mindre sjællandske klubber og i Litauen. Så har han så rykket Brønshøj, som han overtog fra Bo Henriksen, ned med et brag fra 1. division, hvor de gik fra 53 point i sæsonen før til kun 23 point under ham, hvorefter han røg ud igen. Historien var som jeg har hørt det også, at han slet ikke var klar til at overtage et voksent omklædningsrum dengang, og ikke var i nærheden af at kunne fylde Bo Henriksens sko ud. Så har han trænet et bundhold på Cypern i godt et års tid, og nu trænet Lyngby i 16 kampe med et pointsnit på 1,25 til følge, med et hold der fik 1,12 i sidste sæson.

                            Hvis det er nok til at blive OB-cheftræner i 2021, så bliver jeg for alvor bekymret for retningen i den her klub. Lad os snakkes ved om 1½-2 år, når han måske til den tid har vist over en længere periode med Lyngby at han er dygtig, så kunne han være et fint emne, men på nuværende tidspunkt bør han ikke være i nærheden af nogle lister.
                            Bingo! Der er desuden alverden til forskel i at være træner i Lyngby og i Odense. Det er ikke et job for alle Superliga-trænere, og typer som Carit Falch og f.eks. Bo Henriksen er jeg ret sikker på hører bedst hjemme i en klub uden for store ambitioner.

                            Comment


                              Oliver Lund spiller ikke for OB efter denne sæson. Det har vi snakket med ham om, ligesom vi også snakker lidt om hele forløbet omkring hans dialog med klubben.

                              http://obstruktion.dk/oliver-lund-fo...derlig-proces/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                                Oliver Lund spiller ikke for OB efter denne sæson. Det har vi snakket med ham om, ligesom vi også snakker lidt om hele forløbet omkring hans dialog med klubben.

                                http://obstruktion.dk/oliver-lund-fo...derlig-proces/
                                Det er ikke kønt Hemme. Han burde forlænget have givet OL besked og sagt tak for en god indstilling

                                Comment

                                Working...
                                X