Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja den havde jeg hørt. Og man kan da helt sikkert læse teksten på væggen. Men at det lige skulle være GF...
    Byt med David Nielsen til OB
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Byt med David Nielsen til OB
      Øhh jo tak. Men hvis de ville have 7,5 mill for PC koster det nok 15 mill at købe David fri

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        “Klassisk cirkler fans til forsvar for klubben i pressede situationer, når kritikken udefra tager til”.

        Klassisk aner EB ikke en skid om hvad der røre sig i fankredse uden for København.
        Den studsede jeg også over. Det er jo det samme når alle på Facebook æder Bo Henriksens kritik råt, når det er offentlig kendt, specielt i OB-kredse, at han er gode venner med Michelsen og vidst ikke har det bedste forhold til nogle af dem der skal finde den næste træner. Det er på grænsen til det useriøse.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          “Klassisk cirkler fans til forsvar for klubben i pressede situationer, når kritikken udefra tager til”.

          Klassisk aner EB ikke en skid om hvad der røre sig i fankredse uden for København.
          Jeg tror du skal læse linien i sammenhæng med den ovenfor;

          "En blog på OB-fansiden Stemmer fra Ådalen forsøger at anlægge den positive vinkel på OB’s trænerfyring og konsekvenserne af den."

          De skriver jo at bloggen "forsvarer" OB, hvilket er en normal reaktion, når nogle udefra kritiserer klubben.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jeg tror du skal læse linien i sammenhæng med den ovenfor;

            "En blog på OB-fansiden Stemmer fra Ådalen forsøger at anlægge den positive vinkel på OB’s trænerfyring og konsekvenserne af den."

            De skriver jo at bloggen "forsvarer" OB, hvilket er en normal reaktion, når nogle udefra kritiserer klubben.
            Jeg er helt med på at det er med udgangspunkt i bloggen at de skriver som de gør. Det jeg himler lidt med øjnene over er at EB læser et positivt fanmedie og bruger det til at generaliserer hvordan fans som automatreaktion på udefrakommende kritik forsvarer klubben. EB har tilsyneladende ikke den mindste fornemmelse for hvor fansne står, og har stået i meget lang tid, i forhold til OB ledelsen og dennes ageren.

            Nu er dagspressen endelig, med flere års forsinkelse, begyndt at få øjnene op for at der er noget galoperende galt i OB, men det har OB fans jo skreget på i ekstremt lang tid. For mig får det bare lidt karakter af at aviserne pludselig kappes om hvem der er først til at “breake” de mange problemer som omgærde OB, selvom det i virkelig lang tid nærmest ikke har kunnet være mere tydeligt for selv den mest fladpandende journalist, hvis denne ellers evnede og stille lidt skarpt på en provins klub.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

              Jeg er helt med på at det er med udgangspunkt i bloggen at de skriver som de gør. Det jeg himler lidt med øjnene over er at EB læser et positivt fanmedie og bruger det til at generaliserer hvordan fans som automatreaktion på udefrakommende kritik forsvarer klubben. EB har tilsyneladende ikke den mindste fornemmelse for hvor fansne står, og har stået i meget lang tid, i forhold til OB ledelsen og dennes ageren.

              Nu er dagspressen endelig, med flere års forsinkelse, begyndt at få øjnene op for at der er noget galoperende galt i OB, men det har OB fans jo skreget på i ekstremt lang tid. For mig får det bare lidt karakter af at aviserne pludselig kappes om hvem der er først til at “breake” de mange problemer som omgærde OB, selvom det i virkelig lang tid nærmest ikke har kunnet være mere tydeligt for selv den mest fladpandende journalist, hvis denne ellers evnede og stille lidt skarpt på en provins klub.
              Okay, vi læser det bare på to forskellige måder... selv om jeg bestemt forstår, hvad du mener

              Comment


                Rasmus Nissen kommet i klemme i OB

                https://fyens.dk/artikel/danmarksmes...-sidespor-i-ob


                Og hør lige denne Hemmingsen sætnings perle

                - Det er udfordrende for os, at reserveligaen ikke afvikles. Det bøvler vi lidt med, men det kan vi løse. Det ser jeg ingen problemer i. Vi vil hjælpe alle spillere til at nå et højere niveau, og det hjælper spilleren, hvis han kan kæmpe sig ind på holdet, siger manager Michael Hemmingsen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Rasmus Nissen kommet i klemme i OB

                  https://fyens.dk/artikel/danmarksmes...-sidespor-i-ob


                  Og hør lige denne Hemmingsen sætnings perle

                  - Det er udfordrende for os, at reserveligaen ikke afvikles. Det bøvler vi lidt med, men det kan vi løse. Det ser jeg ingen problemer i. Vi vil hjælpe alle spillere til at nå et højere niveau, og det hjælper spilleren, hvis han kan kæmpe sig ind på holdet, siger manager Michael Hemmingsen.
                  Jeg flækkede højlydt af grin midt i putningen af de små da jeg læste det guldkorn

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Jeg flækkede højlydt af grin midt i putningen af de små da jeg læste det guldkorn
                    Hvis de ikke snart vågner op i ledelsen og indser at vi bliver til grin med ham her bag roret er de simpelthen ikke deres job værdige.
                    Giv nu den mand et job hvor han absolut aldrig udtaler sig til pressen nogensinde igen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Rasmus Nissen kommet i klemme i OB

                      https://fyens.dk/artikel/danmarksmes...-sidespor-i-ob


                      Og hør lige denne Hemmingsen sætnings perle

                      - Det er udfordrende for os, at reserveligaen ikke afvikles. Det bøvler vi lidt med, men det kan vi løse. Det ser jeg ingen problemer i. Vi vil hjælpe alle spillere til at nå et højere niveau, og det hjælper spilleren, hvis han kan kæmpe sig ind på holdet, siger manager Michael Hemmingsen.

                      Jeg syntes ikke det største problem er at vi har, er en sprogspasser som Manager / Sportschef..........

                      Det største problem er hvordan en klub som OB, Michael Hemmingsen / Tony Hermansen kan tage så meget fejl at man vælger at lave en kontrakt i sommer vinduet, med en ung spiller for at 6 måneder senere fortæller ham at han ikke kan bruges og ikke er ønsket.
                      At en ung mand uden anden forklaring end "du kommer ikke til at få spilletid" får at vide at han skal flytte omklædning fra superligaen til U19, og der efter bliver sat til at træne med U17, er skandaløst !. At OB, ikke ønsker at hjælpe med en udlejning af en ung spiller, hvor han kan få spilletid og udvikle sig, er skandaløst !.
                      At OB ikke ønsker at ophæve hans kontrakt, hvis de skal betale for de 18 måneder der tilbage er skandaløst.

                      Det OB, Hemmingsen og Hermansen forsøger at hjælpe Rasmus Nissen med er ikke at blive en bedre fodboldspiller, tvært imod forsøger de at knække en ung mand, ved at fryse ham ud, så han får ophævet sin kontrakt uden kompentation. Det er i bund og grund ganske usmageligt..

                      Jeg syntes måske at det er ved at være tid til at nogen får øjenene op for hvordan vi behandler alt for mange unge spillere som OB, ikke kan / vil bruge. Det virker som om at holdningen er, at de helst ikke skal spille fodbold et andet sted. Det ville jo være forfærdeligt hvis de fik succes.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg


                        Jeg syntes ikke det største problem er at vi har, er en sprogspasser som Manager / Sportschef..........

                        Det største problem er hvordan en klub som OB, Michael Hemmingsen / Tony Hermansen kan tage så meget fejl at man vælger at lave en kontrakt i sommer vinduet, med en ung spiller for at 6 måneder senere fortæller ham at han ikke kan bruges og ikke er ønsket.
                        At en ung mand uden anden forklaring end "du kommer ikke til at få spilletid" får at vide at han skal flytte omklædning fra superligaen til U19, og der efter bliver sat til at træne med U17, er skandaløst !. At OB, ikke ønsker at hjælpe med en udlejning af en ung spiller, hvor han kan få spilletid og udvikle sig, er skandaløst !.
                        At OB ikke ønsker at ophæve hans kontrakt, hvis de skal betale for de 18 måneder der tilbage er skandaløst.

                        Det OB, Hemmingsen og Hermansen forsøger at hjælpe Rasmus Nissen med er ikke at blive en bedre fodboldspiller, tvært imod forsøger de at knække en ung mand, ved at fryse ham ud, så han får ophævet sin kontrakt uden kompentation. Det er i bund og grund ganske usmageligt..

                        Jeg syntes måske at det er ved at være tid til at nogen får øjenene op for hvordan vi behandler alt for mange unge spillere som OB, ikke kan / vil bruge. Det virker som om at holdningen er, at de helst ikke skal spille fodbold et andet sted. Det ville jo være forfærdeligt hvis de fik succes.
                        Jeg har haft mange af de samme tanker efter jeg læste det. Men kender vi den egentlige baggrund bag degraderingen? Kunne der være sket noget der har medført dette? Det hele lyder bare mystisk

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg har haft mange af de samme tanker efter jeg læste det. Men kender vi den egentlige baggrund bag degraderingen? Kunne der være sket noget der har medført dette? Det hele lyder bare mystisk
                          Desværre har jeg min information fra en yderst pålidlig kilde. Og i de år jeg har fulgt med i akademi fodbold i OB ( ca. 8 år) har jeg desværre set den negative udvikling over for spillere man ikke kan bruge. Rasmus Nissens historie topper dog alt hvad jeg nogensinde har oplevet....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg


                            Jeg syntes ikke det største problem er at vi har, er en sprogspasser som Manager / Sportschef..........

                            Det største problem er hvordan en klub som OB, Michael Hemmingsen / Tony Hermansen kan tage så meget fejl at man vælger at lave en kontrakt i sommer vinduet, med en ung spiller for at 6 måneder senere fortæller ham at han ikke kan bruges og ikke er ønsket.
                            At en ung mand uden anden forklaring end "du kommer ikke til at få spilletid" får at vide at han skal flytte omklædning fra superligaen til U19, og der efter bliver sat til at træne med U17, er skandaløst !. At OB, ikke ønsker at hjælpe med en udlejning af en ung spiller, hvor han kan få spilletid og udvikle sig, er skandaløst !.
                            At OB ikke ønsker at ophæve hans kontrakt, hvis de skal betale for de 18 måneder der tilbage er skandaløst.

                            Det OB, Hemmingsen og Hermansen forsøger at hjælpe Rasmus Nissen med er ikke at blive en bedre fodboldspiller, tvært imod forsøger de at knække en ung mand, ved at fryse ham ud, så han får ophævet sin kontrakt uden kompentation. Det er i bund og grund ganske usmageligt..

                            Jeg syntes måske at det er ved at være tid til at nogen får øjenene op for hvordan vi behandler alt for mange unge spillere som OB, ikke kan / vil bruge. Det virker som om at holdningen er, at de helst ikke skal spille fodbold et andet sted. Det ville jo være forfærdeligt hvis de fik succes.
                            Jeg tænker umiddelbart at Nissen ville have spillet både på reserveholdet og i youth league hvis ikke det havde været for covid, så ekstremt uheldig timing er desværre også bare en ikke ubetydelig faktor som klubben trods alt ikke kan lastes for. Dog lyder det på dit indlæg som om du ved nogle ting om Nissens situation som jeg ihvertfald ikke gør, og hvis det er som du ridser det op er det i den grad beskæmmende! Hvis ikke Nissen har en fremtid i OB så skal klubben naturligvis gøre alt hvad de overhovedet kan for at hjælpe ham bedst muligt videre. Alt andet vil være usmageligt og en direkte hån mod øens hold samarbejdet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg

                              Desværre har jeg min information fra en yderst pålidlig kilde. Og i de år jeg har fulgt med i akademi fodbold i OB ( ca. 8 år) har jeg desværre set den negative udvikling over for spillere man ikke kan bruge. Rasmus Nissens historie topper dog alt hvad jeg nogensinde har oplevet....
                              Ja det lød også som om at du havde lidt indsider på denne her. Det lyder helt sikkert som en hård omgang for Rasmus hvis han ud af det blå bare har fået at vide han skulle pakke sine ting. For mig lyder det altså som om at der ligger noget andet bag også

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Justfan Se indlæg


                                Jeg syntes ikke det største problem er at vi har, er en sprogspasser som Manager / Sportschef..........

                                Det største problem er hvordan en klub som OB, Michael Hemmingsen / Tony Hermansen kan tage så meget fejl at man vælger at lave en kontrakt i sommer vinduet, med en ung spiller for at 6 måneder senere fortæller ham at han ikke kan bruges og ikke er ønsket.
                                At en ung mand uden anden forklaring end "du kommer ikke til at få spilletid" får at vide at han skal flytte omklædning fra superligaen til U19, og der efter bliver sat til at træne med U17, er skandaløst !. At OB, ikke ønsker at hjælpe med en udlejning af en ung spiller, hvor han kan få spilletid og udvikle sig, er skandaløst !.
                                At OB ikke ønsker at ophæve hans kontrakt, hvis de skal betale for de 18 måneder der tilbage er skandaløst.

                                Det OB, Hemmingsen og Hermansen forsøger at hjælpe Rasmus Nissen med er ikke at blive en bedre fodboldspiller, tvært imod forsøger de at knække en ung mand, ved at fryse ham ud, så han får ophævet sin kontrakt uden kompentation. Det er i bund og grund ganske usmageligt..

                                Jeg syntes måske at det er ved at være tid til at nogen får øjenene op for hvordan vi behandler alt for mange unge spillere som OB, ikke kan / vil bruge. Det virker som om at holdningen er, at de helst ikke skal spille fodbold et andet sted. Det ville jo være forfærdeligt hvis de fik succes.
                                Hvis det foregik på den måde som Leif Rasmussen skrev så er det bare fuldstændigt uacceptabelt:

                                "For nogle dage siden var hans tøj pludselig fjernet fra rummet i Superliga-huset og han fik meddelelse om, at han han ikke indgik i Superliga-truppen, selv om han har en fuldtidskontrakt frem til sommeren 2022."

                                At fjerne tøjet uden til mindst at tale med hinanden før, det er virkelig grimt. Kan huske at det var lidt overraskende at han fik kontrakt sidste år. Nissen kan ja sparke som en hest men ellers stod han vel på alle parametre bag Fenger. Og havde forventet en udleje allerede der om at give ham spilletid et andet sted fordi vejen til spilletid i OB så meget langt ud. Og den manglende Reserveliga gør det selvfølgelig ekstrasvært nu (selvom Hemmingsen tror at vi kan kompensere det - hvorfor tager manden ikke lidt mere tid før han udtaler sig i offentligheden???)
                                Men på den måde må man ikke forholde sig til en spiller/medarbejder. Det er skandaløst.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X