Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I Offside tipper Bo Henriksen, at OB taber de næste to kampe til AaB og Lyngby. Hans tidligere tips i Offside har været dårlige, og det må gerne fortsætte sådan, ellers tror jeg, at vi rykker ned.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      I Offside tipper Bo Henriksen, at OB taber de næste to kampe til AaB og Lyngby. Hans tidligere tips i Offside har været dårlige, og det må gerne fortsætte sådan, ellers tror jeg, at vi rykker ned.
      Jeg tror på 0-1p. Med OC ude er vi fucked. Han var den der ofte gjorde forskellen
      Hvis HC stadig er skadet vil en 16 årig knægt nok tage plads på bænken

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg tror på 0-1p. Med OC ude er vi fucked. Han var den der ofte gjorde forskellen
        Hvis HC stadig er skadet vil en 16 årig knægt nok tage plads på bænken
        Det vil nok være Christopher Bobber Møller fra U19 holdet, der vil tage pladsen på bænken, hvis HC stadig er skadet.
        Han skulle angiveligt være foran Marcus Alstrup i køen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

          Det vil nok være Christopher Bobber Møller fra U19 holdet, der vil tage pladsen på bænken, hvis HC stadig er skadet.
          Han skulle angiveligt være foran Marcus Alstrup i køen.
          Hvorfor skulle man vælge U19 holdets 2. målmand som har været ud og ind af holdet længe?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Hvorfor skulle man vælge U19 holdets 2. målmand som har været ud og ind af holdet længe?
            Christopher Bobber Møller er 1. målmand på U19 holdet pt. da Marcus Alstrup skulle være gået helt i stå, da hans mindset ikke er som fodboldspiller lige nu.
            Ovenstående er blot, hvad jeg har fået at vide, så derfor mit bud var Bobber og ikke Alstrup.
            Last edited by Klokkeklart; 21-04-2021, 09:40.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

              Christopher Bobber Møller er 1. målmand på U19 holdet pt. da Marcus Alstrup skulle være gået helt i stå, da hans mindset ikke er som fodboldspiller lige nu.
              Ovenstående er blot, hvad jeg har fået at vide, så derfor mit bud var Bobber og ikke Alstrup.
              Efter de er startet op igen i foråret er det U17 målmanden Magnus Worsøe Nielsen der har stået alle kampe på U19(med kæmpe succes) mens Bobber har siddet på bænken og Alstrup er røget tilbage på U17. Så er man i min verden 1. Målmand. Ved ikke hvorfor Bobber har været ud og ind af holdet i denne sæson. Om det er skader eller hva. Men 1. Målmand har han stort set ikke været på noget tidspunkt

              Comment


                Troels Bager Thøgersen vurderer situationen i OB og den kommende strategi

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ed-flere-penge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Troels Bager Thøgersen vurderer situationen i OB og den kommende strategi

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ed-flere-penge
                  Hvor/hvornår har de det?

                  ”Og når fynboerne har afklaring i Superligaen, venter præsentationen af en ny strategi i Odense-klubben, der selv har varslet, at man er klar med en plan for de kommende år, så snart Superliga-statussen til sæsonen 2021/22 er sikret.”
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Jeg er bange for der ikke kommer flere sejre denne sæson. Jeg mener, hvor skulle de komme fra.

                    Vi skal hænge vores hat på at gassen går, eller allerede er gået af Lyngby, og at vi selv kan skrabe nogle uafgjorte sammen hist og her.

                    I tilfælde af overlevelse kunne man håbe hemme fik et meget, meget travlt sommervindue. Her tænker jeg særligt på udrensning i truppen.

                    jebali, Jørgen, okusun, aja, drach(som vidst er videre) og evt. Sabbi. Farvel og tak.
                    Der er noget galt i truppen. Med kulturen, med sammensætningen, med viljen til at ofre sig..
                    Vi skal væk fra de der stjernetyper, som hiver kæmpe løn og præsterer mega ringe.

                    Vi skal have nogle spillere, som ikke har stjernenykker, vil ofre sig for klubben og som har evnerne til at indgå I ET FÆLLESSKAB.

                    Vi kan selvfølgelig også bare baske Lyngby søndag, og så går der nok nærmest agf i den, med mulighed for europa osv.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Jeg er bange for der ikke kommer flere sejre denne sæson. Jeg mener, hvor skulle de komme fra.

                      Vi skal hænge vores hat på at gassen går, eller allerede er gået af Lyngby, og at vi selv kan skrabe nogle uafgjorte sammen hist og her.

                      I tilfælde af overlevelse kunne man håbe hemme fik et meget, meget travlt sommervindue. Her tænker jeg særligt på udrensning i truppen.

                      jebali, Jørgen, okusun, aja, drach(som vidst er videre) og evt. Sabbi. Farvel og tak.
                      Der er noget galt i truppen. Med kulturen, med sammensætningen, med viljen til at ofre sig..
                      Vi skal væk fra de der stjernetyper, som hiver kæmpe løn og præsterer mega ringe.

                      Vi skal have nogle spillere, som ikke har stjernenykker, vil ofre sig for klubben og som har evnerne til at indgå I ET FÆLLESSKAB.

                      Vi kan selvfølgelig også bare baske Lyngby søndag, og så går der nok nærmest agf i den, med mulighed for europa osv.
                      Vi har lige forlænget med Jebali. Han ryger ikke nogen steder. Det gør Sabbi heller ikke. Og det tror jeg heller ikke Jørgen eller Okosun gør, selvom jeg ikke ville have noget imod det for de tos vedkommende.

                      Men enig, der ligger ikke mange sejre og venter. Vi er i allerhøjeste grad i nedrykningsfare, hvis ikke der er nogle i OB-toppen, der er voksne nok til at erkende, at Hemme som træner er en endnu mere eklatant fejltagelse end det var, at sætte ham på sportsdirektørstolen - og det er ellers slemt nok.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Vi har lige forlænget med Jebali. Han ryger ikke nogen steder. Det gør Sabbi heller ikke. Og det tror jeg heller ikke Jørgen eller Okosun gør, selvom jeg ikke ville have noget imod det for de tos vedkommende.

                        Men enig, der ligger ikke mange sejre og venter. Vi er i allerhøjeste grad i nedrykningsfare, hvis ikke der er nogle i OB-toppen, der er voksne nok til at erkende, at Hemme som træner er en endnu mere eklatant fejltagelse end det var, at sætte ham på sportsdirektørstolen - og det er ellers slemt nok.
                        Enig. Det virker bare ikke som om der foregår meget reflektion i ledelsen, over tingenes tilstand. Så havde man aldrig ansat Hemmingsen på den post, en mand uden erfaring som sportschef. Hvad han til fulde selv beviser. Mange års elendig ledelse, risikerer nu at ende med en nedrykning.
                        Jeg kan egentlig sagtens forstå, hvis spillerne mister motivationen. Når de nu på 8. måned, ikke ved hvem deres nye chef/træner er.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Enig. Det virker bare ikke som om der foregår meget reflektion i ledelsen, over tingenes tilstand. Så havde man aldrig ansat Hemmingsen på den post, en mand uden erfaring som sportschef. Hvad han til fulde selv beviser. Mange års elendig ledelse, risikerer nu at ende med en nedrykning.
                          Jeg kan egentlig sagtens forstå, hvis spillerne mister motivationen. Når de nu på 8. måned, ikke ved hvem deres nye chef/træner er.


                          Jeg tror mere det er frygten for hvem klubben finder

                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Enig. Det virker bare ikke som om der foregår meget reflektion i ledelsen, over tingenes tilstand. Så havde man aldrig ansat Hemmingsen på den post, en mand uden erfaring som sportschef. Hvad han til fulde selv beviser. Mange års elendig ledelse, risikerer nu at ende med en nedrykning.
                            Jeg kan egentlig sagtens forstå, hvis spillerne mister motivationen. Når de nu på 8. måned, ikke ved hvem deres nye chef/træner er.
                            Har meget sympati for Hemmingsen, han taler tiltider noget sort men er klar i spyttet omkring opbakning til spillertruppen. Han har en meget lille aktie i klubbens tilstand.

                            Vi har haft en række af trænere sportsdirektører/chefer der alle har fejlet. Efter Kim Brink , vælger man så også et uprøvet blad Poul Hansen og fiaskoerne har siden forsat i en stabil strøm.

                            Hemmingsen er lærlingen i en klub med store problemmer med at præsterer i en lang årrække, man må forvente at det så er udfra et ønske om at kunne blande sig så meget som muligt fra den øverste ledelse. Resultaterne i mente burde man vælge et sikkert kort som sportsdirektør og træde tilbage og lade ham arbejde.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                              Har meget sympati for Hemmingsen, han taler tiltider noget sort men er klar i spyttet omkring opbakning til spillertruppen. Han har en meget lille aktie i klubbens tilstand.

                              Vi har haft en række af trænere sportsdirektører/chefer der alle har fejlet. Efter Kim Brink , vælger man så også et uprøvet blad Poul Hansen og fiaskoerne har siden forsat i en stabil strøm.

                              Hemmingsen er lærlingen i en klub med store problemmer med at præsterer i en lang årrække, man må forvente at det så er udfra et ønske om at kunne blande sig så meget som muligt fra den øverste ledelse. Resultaterne i mente burde man vælge et sikkert kort som sportsdirektør og træde tilbage og lade ham arbejde.
                              Tror de fleste/alle har respekt for Hemmes metitter som spiller. Han har OB hjertet, men er ikke i nærheden af at kunne løse nogle af hans job.
                              Han kommer med en dinosaurs tilgang til spillet og verden.
                              Eneste løsning er at fjerne ansvaret fra ham. Enten ved at erstatte ham, eller ansætte en kompetent direktør som kan lære Hemme op og sparre med NT og fortælle at EA og TC ikke er kompetent sportslig sparring.
                              Ellers fyre ham eller give ham en rolle som assistent træner
                              Last edited by tOrnBjerg; 22-04-2021, 15:09.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                                Har meget sympati for Hemmingsen, han taler tiltider noget sort men er klar i spyttet omkring opbakning til spillertruppen. Han har en meget lille aktie i klubbens tilstand.

                                Vi har haft en række af trænere sportsdirektører/chefer der alle har fejlet. Efter Kim Brink , vælger man så også et uprøvet blad Poul Hansen og fiaskoerne har siden forsat i en stabil strøm.

                                Hemmingsen er lærlingen i en klub med store problemmer med at præsterer i en lang årrække, man må forvente at det så er udfra et ønske om at kunne blande sig så meget som muligt fra den øverste ledelse. Resultaterne i mente burde man vælge et sikkert kort som sportsdirektør og træde tilbage og lade ham arbejde.
                                Hemmingsen er sikker ikke ansvarlige for OBs generelle situation. Han er vel mere resultatet af den
                                Men hans ageren gør det ja alt kun endnu værre. Som sportschef er han del af og repræsentant for alle de umulige beslutninger ledelsen kom ud med: den lange demontage af JM som startede allerede i sidste sommer, at holde fast i JM som "dead man walking" i januar og at overtage trænerrollen nu selv da man åbenbart ikke var forberedt på situationen. Hans udtalelser om en Top6 trup og den sammenligning med AGFs trup gør ham nu til joke som træner da vi kæmper nu pludselig om overlevelsen med ham på trænerbænken. To point ud af fire kampe i nedrykningsspillet og i Horsens var vi heldige at få til mindst den ene point med...
                                Det viser sig mere og mere som en trist og katastrofal selvdemontage af en gammel OB-kæmpe.
                                Derudover frygter at Hemmes personalpleje er problematisk. Kan ikke huske at spillere eller medarbejdere klagede over manglende kommunikatiion under Jesper Hansen. Eneste anden forklaring ville ja være at Hemme på den indre linje tabte mandat at tale og forhandle om kontraktsituationer og nægter derfor kommunikationen og han ville ikke være mere end en tom marionet og nikkedukke. Det er virkelig trist.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X