Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Tja, jævnbyrdigt på et meget lavt niveau. Alligevel forventer at kvalikationsspillet bliver langt mere spændende end mesterskabsspillet hvor tror der sker ikke mere i hensigt af placering af de første fire i rækken.
    Jeg tror desværre Fuck når at få sølv.
    Jegtror heller ikke Lyngby henter andre. De spiller spændende og offensivt, men de vil sandsynligvis også tabe mod nogle som er mere effektiv

    Comment


      AGF vil bruge ekstra mange penge i vinduet

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nge-i-vinduet/

      Comment


        5 point ned til stregen, og indenfor de næste 7 dage skal vi til Aalborg uden OC, Tverskov, måske KL, Fenger, Frøkjær m.fl. og møde et meget formstærkt Lyngby-hold på hjemmebane. Det kan ende helt galt det her.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          5 point ned til stregen, og indenfor de næste 7 dage skal vi til Aalborg uden OC, Tverskov, måske KL, Fenger, Frøkjær m.fl. og møde et meget formstærkt Lyngby-hold på hjemmebane. Det kan ende helt galt det her.
          Så er det jo godt at vi har en kompetent træner. Eller var det ham lærlingen fyrede?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            5 point ned til stregen, og indenfor de næste 7 dage skal vi til Aalborg uden OC, Tverskov, måske KL, Fenger, Frøkjær m.fl. og møde et meget formstærkt Lyngby-hold på hjemmebane. Det kan ende helt galt det her.
            Fenger er ikke skadet i følge OBstruktion. :-)
            Ved du hvad er med Oliver?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

              Fenger er ikke skadet i følge OBstruktion. :-)
              Ved du hvad er med Oliver?
              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aengere-pause/

              "Det er formentlig en muskelskade, jeg har fået i min hoftebøjer eller forlåret."
              "Det kræver nok en pause, og hvor langt tid ved vi ikke endnu. Jeg skal skannes i morgen (mandag, red.), men jeg håber på at komme tilbage så hurtigt som muligt."

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aengere-pause/

                "Det er formentlig en muskelskade, jeg har fået i min hoftebøjer eller forlåret."
                "Det kræver nok en pause, og hvor langt tid ved vi ikke endnu. Jeg skal skannes i morgen (mandag, red.), men jeg håber på at komme tilbage så hurtigt som muligt."
                Og, shit, det lyder ikke godt.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  5 point ned til stregen, og indenfor de næste 7 dage skal vi til Aalborg uden OC, Tverskov, måske KL, Fenger, Frøkjær m.fl. og møde et meget formstærkt Lyngby-hold på hjemmebane. Det kan ende helt galt det her.
                  Vi har taberattitude hele vejen rundt. Og ja nedrykning bliver mere og mere aktuelt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Og, shit, det lyder ikke godt.
                    Han gik med krykker bag efter. Så nej. Det kan i sidste ende betyde forskellen på at redde sig og nedrykning

                    Comment


                      Det eneste positive i dag ud over et point er at Max, Østrøm og BK fik spilletid. På et tidspunk rammer Lyngby også muren. De er jo ikke pludselige blevet uovervindelige.

                      Comment


                        Folk kommer til at hade det her: MEN mit drømmescenarie er at vi henter Zorniger som træner og Troels ind som sportsdirektør. Hvis de kan forlis med den strategi som OB lægger frem, så er det især en type som Zorniger med klart koncept, vindermentalitet og 'ordnung muss sein" vi har brug for. Troels er mest for at bibeholde den 'fynske' identitet i klubben. Og deres samarbejde fungerede jo meget godt i BIF. Kom så an og roast mig!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Folk kommer til at hade det her: MEN mit drømmescenarie er at vi henter Zorniger som træner og Troels ind som sportsdirektør. Hvis de kan forlis med den strategi som OB lægger frem, så er det især en type som Zorniger med klart koncept, vindermentalitet og 'ordnung muss sein" vi har brug for. Troels er mest for at bibeholde den 'fynske' identitet i klubben. Og deres samarbejde fungerede jo meget godt i BIF. Kom så an og roast mig!
                          Jeg tror både Zorninger og Troels har større ambitioner end 1. Division.

                          Jeg har efterhånden svært ved at se hvem OB skal tage point fra - jeg tror chancen for nedrykning er forholdvis stor efterhånden..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Det eneste positive i dag ud over et point er at Max, Østrøm og BK fik spilletid. På et tidspunk rammer Lyngby også muren. De er jo ikke pludselige blevet uovervindelige.
                            Af alt den hjælp vi kan håbe på at få i de sidste 7 kampe, tror jeg ikke, at Lyngbys manglende kvalitet er det vi skal sætte vores lidt til. De har været klart bedst nu i alle de 3 kampe de har spillet i nedrykningsspillet, og burde have haft i hvert fald 7 point. Jeg ser ikke nogen grund til, at det skal stoppe indenfor den næste måneds tid. De har så meget tro på det de laver lige nu og er så afklarede i det. Når de spiller som de gør lige nu, kan jeg ikke se, at det er så usandsynligt, at de får de mindst 4 sejre de nok skal bruge for at ende over os.

                            Jeg har langt mere tro på, at Vejle eller Sønderjyske falder sammen og kun vinder 1 eller 2 kampe resten af sæsonen. Men når vi ser bort fra Lyngby er kvaliteten i bunden også så ringe, at vi bør kunne klare ærterne selv.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                              Folk kommer til at hade det her: MEN mit drømmescenarie er at vi henter Zorniger som træner og Troels ind som sportsdirektør. Hvis de kan forlis med den strategi som OB lægger frem, så er det især en type som Zorniger med klart koncept, vindermentalitet og 'ordnung muss sein" vi har brug for. Troels er mest for at bibeholde den 'fynske' identitet i klubben. Og deres samarbejde fungerede jo meget godt i BIF. Kom så an og roast mig!
                              Tja måske det kunne ruske op. Er ikke stor tilhænger af TB, men hvis alternativet er lærlingen så vil det være et step up.

                              zorninger bruger vel ikke de unge, men det gør MH jo heller ikke før det var nødvendigt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Af alt den hjælp vi kan håbe på at få i de sidste 7 kampe, tror jeg ikke, at Lyngbys manglende kvalitet er det vi skal sætte vores lidt til. De har været klart bedst nu i alle de 3 kampe de har spillet i nedrykningsspillet, og burde have haft i hvert fald 7 point. Jeg ser ikke nogen grund til, at det skal stoppe indenfor den næste måneds tid. De har så meget tro på det de laver lige nu og er så afklarede i det. Når de spiller som de gør lige nu, kan jeg ikke se, at det er så usandsynligt, at de får de mindst 4 sejre de nok skal bruge for at ende over os.

                                Jeg har langt mere tro på, at Vejle eller Sønderjyske falder sammen og kun vinder 1 eller 2 kampe resten af sæsonen. Men når vi ser bort fra Lyngby er kvaliteten i bunden også så ringe, at vi bør kunne klare ærterne selv.
                                Er bange for, at der er mere fight i Haderslev. Tror de har en mentalitet som hjælper. Så det efterlader Vejle, eller måske at Lyngby bliver bange.
                                Last edited by tOrnBjerg; 19-04-2021, 09:25.

                                Comment

                                Working...
                                X