Vintertræningslejr finder sted i Odense denne gang:
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2020/2021
Collapse
X
-
følge Søren Sorgenfri er der ikke mere frikøbsklausul i kontrakten:Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFalk forlænger til 2025
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn
Ham ser vi nok ikke i striwer igen. Han har faktisk også spillet flere kampe for FCK end for OB nu
Fucking sjov video der er lavet btw
"Rasmus Falks forlængelse med FCK betyder udover den langtidssikrede kontrakt, at der ikke længere er en frikøbsklausul i hans kontrakt #sldk"
Ser ud som han gav op udlandseventyret. Så blev FCK-skifte godt for nationale trofæer men ikke mere. Spild af talent når man tager i betragtning at de så ud som langt mere dertid
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
1 mill euro i sign on kan overbevise de fleste at skulle skrive under på en ny kontrakt tænker jegOprindeligt indsendt af andlox Se indlægfølge Søren Sorgenfri er der ikke mere frikøbsklausul i kontrakten:
"Rasmus Falks forlængelse med FCK betyder udover den langtidssikrede kontrakt, at der ikke længere er en frikøbsklausul i hans kontrakt #sldk"
Ser ud som han gav op udlandseventyret. Så blev FCK-skifte godt for nationale trofæer men ikke mere. Spild af talent når man tager i betragtning at de så ud som langt mere dertid
Comment
-
Ja, men troede vi ikke alle at Falk havde talentet for langt mere end en karriere i Superligaen?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
1 mill euro i sign on kan overbevise de fleste at skulle skrive under på en ny kontrakt tænker jeg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Jo, det havde - og har - han også, men det er jo ikke en lovmæssighed, at man skal udfolde sit talent på højeste mulige niveau. Hvis han er tryg og det hele spiller i privaten i Danmark, så har han vel fundet ro i det. Det har jeg fin forståelse for, selvom det er atypisk.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, men troede vi ikke alle at Falk havde talentet for langt mere end en karriere i Superligaen?
- Likes 2
Comment
-
Han skal nok have tjent 50-75 mill kr brutto inden han afslutter sin karriere. Tænker han lever fint med et manglende udenlandseventyrOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jo, det havde - og har - han også, men det er jo ikke en lovmæssighed, at man skal udfolde sit talent på højeste mulige niveau. Hvis han er tryg og det hele spiller i privaten i Danmark, så har han vel fundet ro i det. Det har jeg fin forståelse for, selvom det er atypisk.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEndnu en tidligere OB profil forlænger i superligaen
Nej Hemmingsen, bare nej.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Ari var en god fyr at have i truppen og man kunne ikke sætte en finger på indstillingen men allerede dertid var . indstillingen større end evnerne. Og nu med 33 år og hvor det ikke mere nok for spilletid i Oostende vil han næppe være et emne for os. Det skulle endda Hemme se .... håber jeg.Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Nej Hemmingsen, bare nej."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Hvis det sker bliver jeg nødt til at tage en pause fra OB. Han var jammerlig da han var her sidstOprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Nej Hemmingsen, bare nej.
OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
Han var en af flere der blev fejlplaceret på banen ...Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Hvis det sker bliver jeg nødt til at tage en pause fra OB. Han var jammerlig da han var her sidst
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 3
Comment

Comment