Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

    Jeg tror næppe der er statistisk belæg for at kunne sige, at vi har flere skader under Michelsen end under forgængerne.
    Det er jeg så helt overbevist om at der er statistisk belæg for, da der i omtrent halvdelen af Michelsens tid har været bemærkelsesværdigt mange skader og som jeg husker det har det aldrig været et større problem eller noget der er blevet debatteret så meget førhen.
    Jeg har ikke talt, men det ville være ekstremt overraskende, hvis de bemærkelsesværdigt mange skader ikke er over snittet.

    Det du lidt forsøger at sige er at jeg selv generelt bruger statistikken og altså ikke har den her og det er sandt, men tegnene er bare helt overvældende.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Er der i øvrigt nogen der har set at vi ligger nr. 4 på expected points på TapIns liste? Jeg synes personligt vi har været et hak over det miserable i efteråret, men det er måske de første kampe hvor vi kunne have forventet flere point ud af.
      Det er selvfølgelig bare statistik og ikke mere end det, men det er da interessant at kigge på. Det siger ikke så meget om spillet på banen, men siger lidt om skarpheden i begge felter.
      Vi er det hold i ligaen, der har underpræsteret næstmest, efter Lyngby, ift. reelle points og expected points.
      Derudover kan man se på tallene, at det primært er mål imod at vi underpræsterer på. Vi har lukket 17 mål ind mens statistikken siger 11,1 expected mål imod. Det må jo alt andet lige være et tegn på at modstanderens afslutninger (især AGF) har været skarpere end "normalt" og/eller at Oliver i buret ikke redder så mange som han "burde".

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Nr. Broby Se indlæg

        Det er selvfølgelig bare statistik og ikke mere end det, men det er da interessant at kigge på. Det siger ikke så meget om spillet på banen, men siger lidt om skarpheden i begge felter.
        Vi er det hold i ligaen, der har underpræsteret næstmest, efter Lyngby, ift. reelle points og expected points.
        Derudover kan man se på tallene, at det primært er mål imod at vi underpræsterer på. Vi har lukket 17 mål ind mens statistikken siger 11,1 expected mål imod. Det må jo alt andet lige være et tegn på at modstanderens afslutninger (især AGF) har været skarpere end "normalt" og/eller at Oliver i buret ikke redder så mange som han "burde".
        Interessant, men klart nok at vi modtager mange mål imod
        JT havde vel niveau til et top 6 hold. Det var Ryan nok også. Men er begge falder i niveau. Mens OL, ML er langt fra. Jørgen er heller ikke bedømt på defensive evner. Kl har vel været bedst, men han er jo heller ikke et monster. Desuden har i ikke en god 6'er.
        OC er på vej, men er endnu ikke kampafgørende i nævnelig stil.

        Skrev for et stykke tid siden at vi skal bygge et nyt forsvar op. De tal underbygger nødvendigheden.

        Comment


          [QUOTE=tOrnBjerg;n269459]

          Interessant, men klart nok at vi modtager mange mål imod
          JT havde vel niveau til et top 6 hold. Det var Ryan nok også. Men er begge falder i niveau. Mens OL, ML er langt fra. Jørgen er heller ikke bedømt på defensive evner. Kl har vel været bedst, men han er jo heller ikke et monster. Desuden har i ikke en god 6'er.
          OC er på vej, men er endnu ikke kampafgørende i nævnelig stil.

          Skrev for et stykke tid siden at vi skal bygge et nyt forsvar op. De tal underbygger nødvendigheden.

          Der er grund til at være bekymret for OB | fyens.dk Nogen der vil indvie os andre.

          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            [QUOTE=sinus;n269468]
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Interessant, men klart nok at vi modtager mange mål imod
            JT havde vel niveau til et top 6 hold. Det var Ryan nok også. Men er begge falder i niveau. Mens OL, ML er langt fra. Jørgen er heller ikke bedømt på defensive evner. Kl har vel været bedst, men han er jo heller ikke et monster. Desuden har i ikke en god 6'er.
            OC er på vej, men er endnu ikke kampafgørende i nævnelig stil.

            Skrev for et stykke tid siden at vi skal bygge et nyt forsvar op. De tal underbygger nødvendigheden.

            Der er grund til at være bekymret for OB | fyens.dk Nogen der vil indvie os andre.
            Du har fået en PM

            Comment


              [QUOTE=Online;n269473]
              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Du har fået en PM
              hov jeg vil også gerne vide hvad der står
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                [QUOTE=Bossy;n269474]
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                hov jeg vil også gerne vide hvad der står

                Comment


                  I teorien kan vi ligge nr 7 efter denne runde

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    I teorien kan vi ligge nr 7 efter 0denne runde
                    Men Randers og FCK spiller mod bundproppene, så det er ikke helt sandsynligt at begge bliver bag os.
                    I hvert fald er det meget tæt. Det kan ende med bare 5 point mellem plads 3 og plads 10 i denne runde og 9 point fra plads 1 til 10.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Men Randers og FCK spiller mod bundproppene, så det er ikke helt sandsynligt at begge bliver bag os.
                      I hvert fald er det meget tæt. Det kan ende med bare 5 point mellem plads 3 og plads 10 i denne runde og 9 point fra plads 1 til 10.
                      Sagde også i teorien

                      Horsens er vel det hold de sidste 3-4-5 år der har vundet flest gange over FCK i parken?
                      Lyngby der vinder hjemme over Randers er vel heller ikke urealistisk..

                      Men det sker nok næppe begge resultater. Det ville nok pynte på bankbogen tænker jeg

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Sagde også i teorien

                        Horsens er vel det hold de sidste 3-4-5 år der har vundet flest gange over FCK i parken?
                        Lyngby der vinder hjemme over Randers er vel heller ikke urealistisk..

                        Men det sker nok næppe begge resultater. Det ville nok pynte på bankbogen tænker jeg
                        Vi vil se. Generelt ville jeg glæde mig om uafgjort i begge kampe, det holder Horsens og Lyngby ned uden at hjælpe de andre særligt. Men et nederlag af plastik klubben er selvfølgelig altid at foretrække. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Havde vi vundet som fortjent mod GF og Haderslev og ikke smidt point mod Vejle så havde vi fået er virkelig optimal sæson. Så havde vi ligget pænt.
                          Nu kommer vi til vinterpausen med stormulighed for at sæsonnen er ligegyldig.

                          Comment


                            Off topic: Men godt nok vildt hvor elendige Horsens er blevet efter de har mistet Okosun og Bo

                            Comment


                              Én ting er, at det økonomisk er en katastrofe ikke at komme i Top 6. Men hvad der er lige så forfærdeligt, er, at man skal møde Horsens og Lyngby 2 gange. Så fire kampe, som man intet udvikler sig af. Det bliver et mareridtsslutspil uden sportslig værdi, når to hold er så topelendige.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Én ting er, at det økonomisk er en katastrofe ikke at komme i Top 6. Men hvad der er lige så forfærdeligt, er, at man skal møde Horsens og Lyngby 2 gange. Så fire kampe, som man intet udvikler sig af. Det bliver et mareridtsslutspil uden sportslig værdi, når to hold er så topelendige.
                                Ja, Det ville blive kedeligt. Vi ligger plads ni nu, men det er aktuelt kun to point til plads fire. Og hvis holdet fortsætter som mod AaB så kan vi vel hente point mod FCM og FCK. Fire point ud af de to sidste kampe før vinterpausen og det ser ret fint ud.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X